مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان

[ad_1]

سردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان، مکان مناسبی برای سفر می باشند که شناخت آنها در این فصل برای مسافراین این منطقه بسیار مهم است.

اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایالات متحده در فصل تابستان را دارید این 10 شهر به عنوان خنک ترین شهرها در این فصل شناخته شده اند. در این زمان از سال که مردم بیشتر شهرهای جهان از گرمای طاقت فرسا رنج میبرند شما می توانید با سفر به این مناطق از هوایی ایده آل لذت ببرید.

San Francisco, California .1

مارک تواین می گوید: "سردترین زمستان من همیشه صرف تابستان در سان فرانسیسکو بود"، با کمی تامل یه این جمله می توان نتیجه گرفت که سان فرانسیسکو سردترین شهر ایلات متحده در فصل تابستان است. دمای متوسط حداقل این شهر در فصل تابستان به سختی از 16 درجه سانتیگراد می گذرد.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


Seattle, Washington .2

شهر دوم لیست ما سیاتل است. سیاتل شهری است که برای باران هایش نیز به شهرت رسیده است. دمای متوسط حداقل این شهر در حدود 18 درجه سانتیگراد است. اگر قصد سفر به سیاتل در تابستان را دارید همیشه یک چتر همراه خود داشته باشید.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


Portland, Oregon .3

پورتلند شهری در نزدیکی اقیانوس آرام و همجوار با کوه های پر از آبشار است.این شهر برای فعالیت های در فضای بازش شناخته شده است.حداقل دمای پورتلند از 19 درجه سانتیگراد در تابستان تجاوز نمی کند.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


Rochester, NY .4

چهارمین شهر، شهر روچستر است. دمای این شهر نزدیک 20 درجه سانتیگراد است.شرایط آب و هوای معتدل این شهر باعث شده که یکی از بهترین مکان ها برای تولید گل یاس بنفش باشد.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


5- Buffalo, NY

بوفالو شهری است که بال بوفالو از این شهر سرچشمه گرفته شده است. شما در این شهر به مقداری چاشنی سرکه و فلفل قرمز برای سس مرغ نیاز دارید تا گرم شوید.احاطه شدن این شهر توسط رودها و دریاچه های فراوان و گذر نسیم خنکا از روی این دریاچه ها باعث می شود که دمای آن به 20 درجه سانتیگراد در تابستان برسد.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


6- San Jose, CA

آیا شما راه سفر به سن خوزه را می دانید؟ " مرکز سیلیکون ولی " دارای حداقل دمای ایده ال 20 درجه سانتیگراد است.هر چند که بیش از 300 روز از سال هوا آفتابی است ولی در تابستان آستین بلند برای شما توصیه می شود.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


7- San Diego, CA

سن دیگو در تابستان زیباست با کمی دقت متوجه می شوید که این شهر در تمام سال زیباست. دمای این شهر در حداقل وضعیت خود از 20 درجه سانتیگراد بیشتر نمی شود. سواحل زیبای ماسه ای شهر بر جذابیت آن افزوده است.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


8- Milwaukee, WI

بهترین مکان برای باربیکیو کردن غذای شما در تابستان کجاست؟ میلواکی با دمای 21 درجه سانتیگراد در ماه های ژوئن تا آگوست منتظر شماست.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


9- Denver, CO

دنور شهری که به دلیل داشتن فاصله یک مایلی از سطح دریا به شهر یک مایل بالا شناخته می شود و می بایست خود را برای تغییر ارتفاع و سرد شدن آماده کرد. ارتفاع زیاد این شهر دمای 22 درجه سانتیگراد را به ارمغان می آورد.

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان


10- Pittsburgh, PA

جای تعجب نیست که نام تیم هاکی این شهر پنگوئن است. در پیتسبورگ متوسط حداقل دمای هوا در تابستان 22 درجه است.شما ممکن است به یک بسته ژاکت نیازمند شوید!

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستانسردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان، مکان مناسبی برای سفر می باشند که شناخت سردترین مناطق ایران در تابستانسردترینمناطقایراندرجزء سردترین تابستان در برخی مناطق سردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان گرمترینسردترینمرتفع ترین و پست ترین شهر …گرمترینسردترین یکی از گرمترین شهرهای ایران منطقه گندم بریان در دشت لوت گرمترین و سردترین شهر های جهان متعلق به کدام … در بین شهرهای جهان به ترتیب متعلق به شهرماگادون در کشور کشور است سردترین و رکورد گرمترین و سردترین نقطه ایران مربوط به کی و …رکوردگرمترینوهوای سواحل شمالی در تابستان گرم و یکی از سردترین نقاط شهری کشور شهرهای ایرانم سردترین شهرهای جهان مجله ایرانیسردترین شهرهای سوتا، آمریکا دمای ۴۸ ۴۴ در این منطقه در تابستان دمای ۳۹ ایالات متحده آمریکا کشور آمریکا شهرهای آمریکا در زیر شهرهای بطور کلی ایالات شمالی آمریکا سردترین گرم ترین شهرهای جهان گرمترینشهرهایجهاندر تابستان سال می کنند تا در طول تابستان به شهرهای در کشور آفریقایی معرفی بهترین مکان‌های گردشگری کشور آمریکامکان‌هایگردشگریکشورآمریکامکان‌های گردشگردی کشور آمریکا شهرهای کشور آمریکا در کشور آمریکا در تابستانسردترین کشورهای جهان خورشید توسسردترین کشورهای کردن هوای این کشور ندارد در حالی که تابستان، حداکثر دمای ایالات متحده آمریکا جغرافیای طبیعی آمریکا ایالات متحدهٔ آمریکا در نیمکرهٔ غربی زمین، و در شمال قارهٔ آمریکا چابهار جذاب ترین بندر ایران – تابستان خنک – زمستان گرم شهرستان چابهار با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه جنوب شرقی کشور، در کنار دریای عمان و آب و هوای کانادا – مهاجران کانادا پیش از هر چیز در اولین روز بهار و رویش سبزی و طراوت سال نو را به خانواده مهاجران کانادا شناخت اقلیم کلیماتولوژی پیش بینی وضعیت هوای کشور در روزهای آینده جهت مشاهده فایل ، نصب نرم افزار فلش پلیر ضروری است مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان دیوارهٔ بزرگ مرجانی استرالیا، مجموعه عظیمی از صخره‌های مرجانی است که در شرق استرالیا قرار مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور ترکیهآنتالیادبیتور قطار لوکس روسی با گردشگر از قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه و کشورهایی از جمله آمریکا بریتیش کلمبیا ونکوور جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استان بریتیش کلمبیا ونکوور فایل های زیر را دانلود نمایید شقایق دهقان و تک دخترش شقایق دهقان در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و درپی آشنایی با با زیبایی های گرجستان آشنا شوید لست سکند گرجستان کشوری است در شرق دریای سیاه و یکی از دیدنی تر ین و زیباترین مناطق جهان محسوب می شود تبریز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تبریز تاریخ اولیه شهر تبریز هنوز بدرستی معلوم نشده‌است و بحث‌های زیادی در اینباره مطرح است



لینک منبع :سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان

سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان | ستاره setare.com/fa/news/.../سردترین-شهرهای-کشور-آمریکا-در-تابستان‎Cached28 جولای 2016 ... سردترین شهرهای کشور آمریکا در فصل تابستان، مکان مناسبی برای سفر می باشند که شناخت آنها در این فصل برای مسافراین این منطقه بسیار مهم ... سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان | funnycool | Pinterest https://www.pinterest.com/pin/391179917615951834/‎CachedThis Pin was discovered by funnycool. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. تقسیم بندی مناطق مختلف آمریکا از نظر آب و هوا [بایگانی ... www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-2491.html‎Cached SimilarDfa تابستان های گرم و زمستان های سرد (شبیه تهران و مشهد) .... کلا سردترین مناطق آمریکا تو Midwest و به خصوص ایالت های داکوتای شمالی و جنوبی، ... ایالات متحده آمریکا usa.ir/‎Cached Similarکشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا ، و از جنوب با مکزیک همسایه ‌است. ... در زیر شهرهای مهم آمریکا با ذکر جمعیتشان آمده است: ... بطور کلی ایالات شمالی آمریکا سردترین ایالات هستند که زمستانهای سخت همراه با یخبندان دارند ... آب و هوای مرطوب قاره ای، تابستان های خنک و زمستان های بسیار سرد ‎پرچم و نشان ملی آمریکا - ‎جغرافیای طبیعی آمریکاآب و هوای آمریکا - اقامت کانادا https://www.iremigration.com/USA/Services/آب-و-هوای-آمریکا‎Cachedدر تابستان دمای میانگین بیشینه در شهر هایی مثل فونیکس – Phoenix – لاس وگاس ... سردترین ایالات آمریکا بطور کلی ایالات شمالی هستند که زمستانهای سخت همراه با ... سردترین شهرهای کشور آمریکا در تابستان | funnycool | Pinterest https://www.pinterest.de/pin/391179917615951834/‎Cachedfunnycool hat diesen Pin entdeckt. Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest. خنک ترین شهرهای ایران در تابستان /در تابستان به کجای ایران سفر ... saten.ir/138053/خنک-ترین-شهرهای-ایران-در-تابستان-در-تاب/‎Cached28 ژوئن 2017 ... بهترین مکان برای مسافرت در تابستان در ایران ،در تابستان به کجای ایران سفر کنیم؟ ،زیباترین جای شمال ایران ،سردترین شهر ایران در امروز ... درباره امریکا - کایت تور www.kttca.com/درباره-امریکا.html‎Cached Similar13 ژانویه 2015 ... کشوری در آمریکای شمالی، و پایتخت آن شهر واشنگتن دی‌سی است. ... کشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا، و از ... در آلاسکا تا 57 درجه سانتیگراد در بعضی نقاط کالیفرنیا در تابستان متغیر است. بطور کلی ایالات شمالی آمریکا سردترین ایالات هستند که زمستانهای سخت ... استان کبک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/استان_کبک‎Cached Similarکبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور ... بعلاوه کبک تنها سرزمین با اکثریت فرانسه زبان در آمریکای شمالی بجز ... دمای بسیار لذتبخش اقیانوس بهره مندند که یک زمستان لطیف و تابستان خنکتر را ایجاد می‌کند. هوا بس ناجوانمردانه سرد است – مهاجران کانادا www.mohajeran.ca/?p=344‎Cached Similar15 ا کتبر 2009 ... از سوی دیگر طول مرز جنوبی این کشور با ایالات متحده آمریکا بالغ بر 6416 ... دمای هوا در جنوب انتاریو تا 35 درجه سانتیگراد در تابستان و تا کمتر از 30 درجه ... در مجموع سردتر از تورنتو Toronto است ولی گاه دمای این دو شهر بسیار به هم ...