مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کلیدهای ادیسون فروخته شدند!

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این دانشمند به قیمت بیش از 60 هزار دلار در یک حراجی به فروش رفت.

کلیدها به قیمت 10 هزار و 625 دلار در خانه "مزایده‌های میراث" در دالاس فروخته شدند.

همچنین لامپ یک مخترع آلمانی که مدعی بود پیش از ادیسون توانسته لامپ رشته‌ای را اختراع کند، 23 هزار و 570 دلار به فروش رفت. این در حالیست که قیمت مجموعه‌ای از پنج لامپ ابداع شده توسط توماس ادیسون 30 هزار دلار تعیین شد.

 

کلیدهای ادیسون فروخته شدند!

این اقلام متعلق به چارلی کنودسن 69 ساله از پیتزبورگ بود و آن‌ها را خاله‌اش ارث گرفته بود که همسر یکی از وکلای شرکت حقوقی معرف نام ادیسون در پرونده‌های حقوقی ثبت اختراع بود.

ادیسون پیش از مهاجرت به نیویورک در سال 1882، حدود 400 اختراع از جمله لامپ رشته‌ای را به ثبت رساند. آزمایشگاه ادیسون نیز توسط پدر وی در شمال شهر ترنتون ساخته شد که بزرگترین شهر در روزگار خود بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علم، مهارت و فن آوری همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟فروش مال غیر در طبقه بندی جرایمی است که علاوه بر جنبه خصوصی دارای جنبه‌ی عمومی نیز می هفت صبح خبرهای دیدنی هادر نسخه سوم مهر ۱۳۹۵ و در شماره ۱۵۵۵ روزنامه هفت صبح از حاشیه‌های سفر روحانی به عکساعدام مالک جزیره خارک۱۳۴۳فتح الله خان حیات داودی در مهرماه ۱۳۴۳ در پادگان باغ تخت شیراز اعدام شد،ماجرای خارک و مطالب جالب مطالب جالب علم، مهارت و فن آوری همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی به ثبت مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟ با سلام و احترام یک قطعه زمینی را از آقای خریده ام و آقای زمین را به و شخص دیگری فروخته هفت صبح خبرهای دیدنی ها در نسخه سوم مهر ۱۳۹۵ و در شماره ۱۵۵۵ روزنامه هفت صبح از حاشیه‌های سفر روحانی به نیویورک می عکساعدام مالک جزیره خارک۱۳۴۳ فتح الله خان حیات داودی در مهرماه ۱۳۴۳ در پادگان باغ تخت شیراز اعدام شد،ماجرای خارک و احداث



لینک منبع :کلیدهای ادیسون فروخته شدند!

کلید آزمایشگاه ادیسون 60 هزار دلار فروخته شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../کلید-آزمایشگاه-ادیسون-60-هزار-دلار-فروخته-شد‎Cached4 دسامبر 2016 ... کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این دانشمند به قیمت ... کلیدهای ادیسون فروخته شدند! - ای ماسیس emasis.ir/کلیدهای-ادیسون-فروخته-شدند/‎Cachedبه گزارش ای ماسیس : کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این دانشمند به. کلید آزمایشگاه ادیسون 60 هزار دلار فروخته شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کلید-آزمایشگاه-ادیسون-60-هزار-دلار-فروخته-شد 4 دسامبر 2016 ... کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این دانشمند به قیمت ... کلیدهای ادیسون فروخته شدند! - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/کلیدهای-ادیسون-فروخته-شدند/4486729 خبرگزاری ایسنا: کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این ... کلیدهای ادیسون فروخته شدند! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/304081/کلیدهای-ادیسون-فروخته-شدند/ 3 دسامبر 2016 ... کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این دانشمند به قیمت ... Images for کلیدهای ادیسون فروخته شدند! کلید آزمایشگاه ادیسون فروخته شد کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون ... https://hammihan.com/post/13276644‎Cachedکلید آزمایشگاه ادیسون فروخته شد کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این ... کلید آزمایشگاه ادیسون ۶۰ هزار دلار فروخته شد - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/.../کلید-آزمایشگاه-ادیسون-۶۰-هزار-دلار-فروخته-شد 4 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ‌های تکمیل شده توسط این ... کلید آزمایشگاه ادیسون 60 هزار دلار فروخته شد - افق تازه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29117529 4 دسامبر 2016 ... کلید آزمایشگاه ادیسون 60 هزار دلار فروخته شد. کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از ... آخرین اخبار کلید آزمایشگاه ادیسون - بازدید https://buzdid.ir/tag/کلید-آزمایشگاه-ادیسون کلیدهای ادیسون فروخته شدند! برترین ها ۵۲ روز پیش ۰. کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ های ...