مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روبات آئودی به ماه می‌رود

[ad_1]

روبات آئودی به ماه می‌رود

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌است که قرار است سال آینده روی همان نقطه‌ای که ماموریت آپولو فرود آمد، روی ماه فرود بیاید.

براساس گزارش نیواطلس، این ماه‌نورد که کواترو نام دارد، از فناوری ای‌ترون آئودی برخوردار است که به معنی وجود قدرت رانش هوشمند برای هر چهار چرخ روبات است. این دستگاه 30 کیلوگرمی با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی و ترکیبی از مواد سبک ساخته شده‌است تا وزنی سبک داشته‌باشد.

روبات

این روبات تاکنون تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفته‌است. قرار است این ماه‌نورد به همراه فرودگر Alina که در نهایت دو دستگاه کواترو را به ماه خواهد برد،‌ در آزمایش فشار مورد برسی قرار گیرند و تا پایان سال 2012 در منطقه‌ای در خاور‌میانه در شبیه‌سازی ماموریت نهایی حضور داشته باشند.

ماموریت پرتاب این دو ماه‌نورد به منطقه تائوروس لیترو در ماه اواخر سال 2017 میلادی انجام شود، و دو ماهنورد به منطقه فرود آپولو 17 خواهند رفت تا آنچه از این ماموریت در سال 1972 روی ماه به جا مانده را با استفاده از چهار دوربین و تصاویر سه بعدی و 360 درجه به زمینیان نشان دهند.

علاوه بر این کار، تجهیزات آزمایشگاهی متعلق به ناسا،‌آژانس فضایی اروپا و ویکی‌پدیا نیز به همراه دو ماهنورد به ماه ارسال خواهند شد. این ماهنورد با هدف برنده شدن در مسابقه جایزه بزرگ ماه گوگل که 30 میلیون دلار است،‌ ساخته شده‌است. این جایزه به شرکت یا فردی تعلق خواهد گرفت که بتواند تا دسامبر سال 2017 ماهنوردی روباتیک را ساخته، به سمت ماه پرتاب کرده و روی ماه فرود آورد و ماهنورد بتواند 500 متر روی ماه حرکت کرده و تصاویری با وضوح بالا به زمین ارسال کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روبات آئودی به ماه می‌رود وبلاگ اطلاعاتروبات آئودی به ماه می‌رود درخواست حذف مطلب روبات آئودی به ماه می‌رودروبات آئودی به ماه می‌رود آفتابهمشهری آنلاین شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌است که روبات آئودی به ماه می‌رود همشهری آنلاینشرکت …در همین زمینه روبات آئودی به ماه می رود المپیاد روبات ها در هند نخستین جراحی با روبات روبات آئودی به ماه می رود براساس گزارش نیواطلس، این ماه نورد که کواترو نام دارد، از فناوری ای ترون آئودی روبات آئودی به ماه می‌رودهمشهری آنلاین شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌است که روبات آئودی به ماه می‌رودروبات آئودی به ماه می‌رودروبات آئودی به ماه می رود شرکت خودروسازی آئودی با …روباتآئودیماهرودروبات آئودی به ماه می رود شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه نوردی روبات آئودی به ماه می‌رود …روبات آئودی به ماه می‌رود نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۵۰۹۱۶روبات آئودی به ماه می‌رود …نجوم و فضاشرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌است که قرار است سال روبات آئودی به ماه می‌رود همشهری آنلاینفضا همشهری آنلاین شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ماه دیگری نیز به دور زمین می‌چرخد ماه دیگری نیز به دور زمین می‌چرخد نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۵۰۴۰۲ پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی که اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با قابلیت سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران آئودی ؛ جذاب و زیبای آئودی نبرد سواره نظام مزراتی لوانته در برابر پورشه کاین براد پیت و آنجلینا جولی در آغوش عرب های ثروتمند – جدیدترین برادپیتوآنجلینا قضیه این بود که همه ساله به موازات فستیوال کن و آن همه های و هوی روشنفکرانه در باب سینما، در نسل جدید ب ام و ۱ به ایران آمد قیمت و شرایط فروش نسل جدید ب ام و ۱ به ایران آمد قیمت و شرایط فروش عصر خودرو نسل جدید از ب ام و ۱ مدل ۲۰۱۶ طی روش های چاق کردن صورت ؟ – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز روشهایچاقکردنصورت؟ شیر خشک،اب هویجو… ممکنه به پر شدن صورت برسه اما ۱۰۰ نیست تنها راه پر شدن صورت فقط خوردن تصاویر دیدنی از درون کارخانه لامبورگینی تصاویردیدنیکارخانه برخلاف بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی که استفاده از انواع روبات‌ها را در دستور کار قرار عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها سفر به ماه اولین کسی که به ماه رفت فال چینی به ماه تولد به ماه بوسه میزنم داریوش تصاویر مربوط به ماه محرم عکسهای مربوط به ماه رمضان تقویم ماه به ماه سال جنین درماه به ماه



لینک منبع :روبات آئودی به ماه می‌رود

Images for روبات آئودی به ماه می‌رود روبات آئودی به ماه می‌رود - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354499/Science/space‎Cached5 دسامبر 2016 ... شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌است که قرار است سال آینده روی همان نقطه‌ای که ماموریت آپولو فرود آمد، روی ماه فرود ... روبات آئودی به ماه می‌رود! – وب سایت علمی بیگ بنگ bigbangpage.com/astronomy/روبات-آئودی-به-ماه-می‌رود/‎Cached6 دسامبر 2016 ... بیگ بنگ: شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌ که قرار است سال آینده روی همان نقطه‌ای که ماموریت آپولو فرود آمد، روی ماه ... آخرین خبر | روبات آئودی به ماه می‌رود akharinkhabar.ir/science/3132491/روبات-آئودی-به-ماه-می‌رود 6 دسامبر 2016 ... بیگ بنگ/ شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی ماه‌نوردی ساخته‌ که قرار است سال آینده روی همان نقطه‌ای که ماموریت آپولو فرود آمد، روی ماه ... روبات آئودی به ماه می‌رود! - ئه ری بو ژیان msalart-c.rozsite.ir/go/msalart-c.rozsite.ir/post/19 11 دسامبر 2016 ... شرکت خودروسازی آئودی با همکاری شرکتی آلمانی، ماه‌نوردی ساخته‌ که قرار است سال آینده روی همان نقطه‌ای که فضاپیمای آپولو فرود آمد، روی ماه فرود ... هرلحظه، روبات آئودی به ماه می‌رود harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/روبات-آئودی-به-ماه-می-رود‎Cached5 دسامبر 2016 ... براساس گزارش نیواطلس، این ماه‌نورد که کواترو نام دارد، از فناوری ای‌ترون آئودی برخوردار است که به معنی وجود قدرت رانش هوشمند برای هر چهار چرخ روبات ... آئودی و خودرویی که به ماه می‌فرستد – اینفو infu.ir/آئودی-و-خودرویی-که-به-ماه-می‌فرستد/‎Cachedبومه این‌طور ادامه می‌دهد که گروه او واقعا به دنبال گرفتن جایزه‌ی ۳۰ میلیون دلاری نیست و آن ... ظاهرا که تا پایان سال دیگر، آئودی یک جفت از این روبات‌ها را به ماه می‌فرستد. آئودی و خودرویی که به ماه می‌فرستد | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../آئودی-و-خودرویی-که-به-ماه-می‌فرستد/‎Cached11 ژانویه 2016 ... بومه این‌طور ادامه می‌دهد: «اگر فناوری درست را به ماه ببرید، می‌توانید راه را ... ظاهرا که تا پایان سال دیگر، آئودی یک جفت از این روبات‌ها را به ماه می‌فرستد. ماموریت آئودی روی ماه - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/508704/ماموریت-آئودی-روی-ماه‎Cached1 دسامبر 2016 ... پس از گذراندن تمامی آزمایش‌ها این گشت‌زن‌ روباتیک سیاره ما را ترک ... آئودی برای فرستادن این روبات فضانورد خود به ماه یک راکت رزرو کرده است. ماه نورد پیشرفته ی گروه صنعتی Audi سال آینده قدم به سطح ماه می گذارد ... windowscenter.net/ماه-نورد-گروه-audi-سال-آینده-به-ماه-می-رود/‎Cachedفضا پیمای پشرفته ی گروه صنعتی Audi که هم به عنوان مریخ پبما و هم ماه پبما ... جایی که این کاوشگر فرود می آید و ربات Audi را روی سطح ماه قرار می دهد بسیار مهم است ...