مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین هتل‌های جهان

[ad_1]

هتل عباسی اصفهان (شاه عباسی) در میان آثار معماری به جای مانده از عصر صفوی، مجموعه مدرسه، بازار و کاروانسرای عباسی، در کنار خیابان چهارباغ اصفهان جای گرفته است و در سال‌های حکومت آخرین پادشاه صفوی، شاه سلطان حسین ساخته شده است.

هتل عباسی اصفهان - قدیمی ترین هتل سنتی اصفهان

هتل شاه عباسی در عصر محمدشاه قاجار

شهر اصفهان در آن ایام اعتلا و شکوه ویژه‌ای یافت به گونه‌ای که آن را «نصف جهان» نامیدند. گرچه هنوز قدیمی‌ترین هتل ایران (شاه عباسی) به عنوان میراث جهانی به ثبت یونسکو نرسیده اما آیا این باور که مهمانسرای عباسی اصفهان با ۳۲۰ سال قدمت تاریخی می‌تواند به این عنوان نایل شود، وجود دارد. در جریان برگزاری اجلاس اپک در اصفهان، خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی که برای پوشش اخبار این اجلاس در اصفهان گرد آمده بودند، در گزارش‌های خود از هتل شاه عباسی با عناوینی چون «زیباترین هتل جهان» و «قدیمی ترین هتل جهان» یاد کردند.

معرفی هتل شاه عباسی یکی از زیباترین هتل‌های جهان

«از قدیمی‌ترین هتل جهان گزارش می‌کنم…» این جمله‌ای است که گزارشگر شبکه خبری CNN در جریان برگزاری اجلاس اپک در اصفهان از این هتل (شاه عباسی) به سراسر جهان مخابره کرد.

مدیرعامل هتل شاه عباسی می‌گوید: «نگهداری بنای هتل، نقش ها و طرح‌های به جا مانده از عهد صفوی و قاجاریه در این هتل به قدری زیاد است که توانی برای پیگیری مسایل تبلیغاتی باقی نگذاشته است.

«نگهداری یک هتل مدرن غیر از هزینه‌های آن هیچ دغدغه‌ای را متوجه مسئولان آن نمی‌کند، اما نگهداری این «هتل موزه» که همه جای آن پر از نقاشی به سبک‌های مختلف هنری و آثار ملی است، نیازمند صرف هزینه فراوان است.»

گران ترین هتل جهان ، هتل «The mansion at the MGM grand» در لاس وگاس امریکاست که اقامت در یک اتاق آن هر شب پنج هزار دلار است. 

هتل عباسی، اصفهان

-به نظر شما قیمت یک شب اقامت در قدیمی ترین هتل ایران (شاه عباسی) چقدر می تواند باشد؟-

 برخی هتل‌ها قبل از اینکه به شکل هتل درآیند باغی به همراه گل‌های زیبا در جای جای آنها بودند. چنین باغ های شکوهمند و زیبایی امروزه توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند. «هتل شاه عباس اصفهان» نیز در 320 سال پیش از چنین ویژگی برخوردار است.

مسافران، اغلب برای دیدن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری کشورها و شهرها در هتل‌های پرستاره یا بی ستاره اقامت می کنند؛ اما همیشه هم این طور نیست. گاهی اوقات گردشگران برای دیدن هتلی بی نظیر اقدام به سفر داخلی یا خارجی می‌کنند.

اگرچه بسیاری هتل شاه عباس در اصفهان با قدمت بیش از 320 سال را قدیمی ترین هتل جهان می‌نامند اما بنابر کتاب رکوردهای جهانی گینس، قدیمی‌ترین هتل جهان "هشی ریوکان" در آوازو ژاپن قرار دارد که در سال 717 افتتاح شده و به دلیل زیبایی طبیعی معروف است.

گروه گردشگری ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رزرو هتل عباسی اصفهان تخفیف تا درصدهتل عباسی اصفهان در سال هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد؛ او این رزرو هتل عباسی اصفهان همراه با لیست قیمت اتاق ها، …هتلعباسیاصفهاناطلاعات هتل عباسی اصفهان همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه هتلیاررزرو هتل عباسی اصفهان تخفیف تا درصد …هتل پنج ستاره عباسی اصفهان، مهمانسرای عباسی اصفهان معروف به هتل عباسی یک هتل پنج هتل عباسی اصفهان عکس ها ، قیمت و رزرو با ۱۳ …هتل پنج ستاره عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خیابان هتل رکسوس پریمیوم بلک پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل هتل ستاره رکسوس پریمیوم دارای متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان به وسعت سی و سه پل یکی از آثار زیبای اصفهانیکی از پل های زیبا و جالبی که در دوران صفویه بر روی زاینده رود احداث شد سی و سه پل است اینکلیسای وانک زیباترین کلیسای جلفای اصفهانکلیسای وانک یا آمنا پرکیج نام کلیسایی است در محله جلفای اصفهان این کلیسا از کلیساهای راهنمای سفر و مسافرت به اصفهان صفحه تا به حال به اصفهان مسافرت نکرده اید ؟ پس با ما همراه شوید وسایل سفر به اصفهانتور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل بلک برد استانبول هتل بلک برد یک هتل چهار ستاره است که در بخشی از شهر استانبول قرار مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور …آژانس مهر پروازنوروز تور قبرسکوش آداسیتور لحظه آخریتور ترکیهتور استانبولتور رزرو هتل عباسی اصفهان تخفیف تا درصد هتل عباسی اصفهان در سال هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد؛ او این کاروانسرا هتل عباسی اصفهان هتلعباسیاصفهان اطلاعات هتل عباسی اصفهان همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه هتلیار رزرو هتل عباسی اصفهان تخفیف تا درصد هتل پنج ستاره عباسی اصفهان، مهمانسرای عباسی اصفهان معروف به هتل عباسی یک هتل پنج ستاره هتل عباسی اصفهان عکس ها ، قیمت و رزرو با ۱۳ تخفیف هتل پنج ستاره عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خیابان هتل رکسوس پریمیوم بلک پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل های هتل ستاره رکسوس پریمیوم دارای متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان به وسعت هزار سی و سه پل یکی از آثار زیبای اصفهان یکی از پل های زیبا و جالبی که در دوران صفویه بر روی زاینده رود احداث شد سی و سه پل است این پل راهنمای سفر و مسافرت به اصفهان صفحه تا به حال به اصفهان مسافرت نکرده اید ؟ پس با ما همراه شوید وسایل سفر به اصفهان کلیسای وانک زیباترین کلیسای جلفای اصفهان کلیسای وانک یا آمنا پرکیج نام کلیسایی است در محله جلفای اصفهان این کلیسا از کلیساهای تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان ۹۵دی بهمن قیمتتوراستانبول هتل بلک برد استانبول هتل بلک برد یک هتل چهار ستاره است که در بخشی از شهر استانبول قرار گرفته مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور ترکیهآنتالیادبیتور قطار لوکس روسی با گردشگر از قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه و کشورهایی از جمله آمریکا



لینک منبع :هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین هتل‌های جهان

Images for هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین هتل‌های جهان هتل عباسی زیباترین هتل خاورمیانه - سامیتا www.samita.com/fa/blog/هتل-عباسی-زیبا-ترین-هتل-خاورمیانه‎Cachedکهن ترین مهمانسرای جهان در ایران و شهر زیبای اصفهان مانند نگینی درخشان ... در سال های اخیر سفر به ایران از دیدگردشگران خارجی یکی از بهترین گزینه ها ... TripAdvisor هتل عباسی اصفهان هر سال به عنوان بهترین و زیباترین هتل های دنیا معرفی می شود. سی‌اِن‌اِن: زیباترین هتل خاورمیانه در قلب ایران - PressTV presstv.ir/.../Irans-Abbasi-The-Middle-Easts-most-beautiful-hotel‎Cached3 مارس 2017 ... سی‌اِن‌اِن: هتل عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه ... هتل تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن‌ترین هتل‌های جهان با معماری منحصربه‌فرد است. قدمت آن ... هتل عباسی اصفهان: تلفن، قیمت، آدرس، نقشه، رزرو هتل - هتل یار hotelyar.com/hotel/403/هتل-عباسی-اصفهان‎Cached Similarهتل پنج ستاره مجلل و تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن ترین هتل های جهان و همینطور یکی از بزرگترین هتل های ایران با معماری منحصر به فرد مکتب اصفهان می باشد. هتل عباسی اصفهان: عکس ها، قیمت و رزرو با ۳۰% تخفیف - اقامت 24 https://www.eghamat24.com/EsfahanHotels/AbbasiHotel.html‎Cached Rating: 3.9 - 1,183 reviews هتل پنج ستاره عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه ... هتل عباسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/هتل_عباسی‎Cached Similarمهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس یکی از هتل‌های بزرگ ایران و شهر اصفهان است که به ... سی‌ان‌ان در گزارشی در مارس ۲۰۱۷ هتل عباسی را به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه ... و گردشگر داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان و همچنین دهها هیئت از میهمانان عالی رتبه ... اقامت در هتل عباسی سفر به گذشته - ایرانگردی irantrips.ir/accommodation-in-hotel-abbasi-trip-to-the-past/‎Cached30 آوریل 2017 ... سفر به نصف جهان رزرو بهترین هتلها را می طلبد. در شهر اصفهان ... هتل عباسی اصفهان ، یکی از زیباترین هتلهای اصفهان است. خبر خوب این است که اگر ... نظر و تجربه مسافران درباره هتل عباسی اصفهان، ایران بوکینگ - رزرو هتل www.iran-booking.com/reviews/abbasi-hotel-isfahan‎Cached Similar Rating: 4 - Review by صدف هتل عباسی اصفهان ( هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی ) کهن ترین هتل جهان، یکی ... هتلها شاهد چنین مواردی هستیم، هتل عباسی یکی از بهترین و زیباترین هتل های ایران ... هتل عباسی اصفهان، قیمت و عکس اتاق هتل عباسی اصفهان، بهترین و ... www.iran-booking.com/hotels/abbasi-hotel-isfahan‎Cached Similar Rating: 9.4/10 - 10 votes هتل عباسی اصفهان ( هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی ) کهن ترین هتل جهان، یکی از بزرگترین هتل های ایران و شهر اصفهان است. از میان آثار بر جای مانده از عصر صفوی، ... هتل عباسی اصفهان، یکی از زیباترین هتل‌های جهان | ستاره setare.com/.../هتل-عباسی-اصفهان-یکی-از-زیباترین-هتل‌های-جهان‎Cached Similar23 مه 2015 ... هتل عباسی اصفهان (شاه عباسی) در میان آثار معماری به جای مانده از عصر صفوی، مجموعه مدرسه، بازار و کاروانسرای عباسی، در کنار خیابان چهارباغ ...