مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات

[ad_1]

یکی از متنوع‌ترین کیک‌های دنیا، کیک تولد است. در اینجا طرز تهیه و تزیین کیک تولد با استفاده از کیک اسفنجی ساده و خمیر فوندانت را میبینید.

در اصل انتخاب طعم کیک و تزیینات آن کاملا یک مساله سلیقه‌ای است و البته به توانایی و زمانی که در اختیار دارید نیز بستگی دارد اما به طور معمول افراد برای تهیه کیک تولد از یک کیک اسفنجی ساده و یا شکلاتی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند زمان بیشتری را برای تزیینات روی آن صرف کنند. 

در اینجا نیز ما قصد داریم نوعی تزیین شیک، زیبا و البته بسیار ساده را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک کیک تولد خوشمزه و جذاب به شکل دونات داشته باشید. 

مواد لازم برای تهیه و تزیین کیک تولد خانگی:

 کیک اسفنجی ساده یا شکلاتی1 عدد 
 خمیر فوندانت 250 گرم
 رنگ خوراکی صورتی، قهوه‌ای و زرد به میزان لازم
 ترافل رنگیبه میزان لازم 
 شربت ذرت به میزان لازم
آموزش تزیین کیک تولد، تهیه کیک تولد خانگی، تزیین کیک تولد خانگی دخترانه، تزیین کیک تولد در خانه

طرز تهیه و تزیین کیک تولد خانگی:

  1. برای تهیه و تزیین کیک تولد به شکل دونات، ابتدا یک کیک اسفنجی ساده یا شکلاتی با استفاده از قالب دونات تهیه کرده و اجازه دهید خنک شود. 
  2. وقتی کیک به دمای محیط رسید، آن را داخل کیسه پلاستیکی قرار داده و برای حدود 2 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا مسنجم تر شده و موقع برش خوردن خرد نشود. 
  3. در این فاصله، با دستور تهیه باتر کریم یا کرم کره‌ای به اندازه مورد نیاز از این فیلینگ تهیه کنید.
  4. به 1/4 از باتر کریم آماده شده رنگ خوراکی صورتی اضافه کنید و و بقیه را با ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و زرد به رنگ نسکافه‌ای در بیاورید.
  5. حالا کیک را از فریزر خارج کرده و از عرض برش بزنید. 
  6. با استفاده از یک قاشق، به قطر 2-3 سانت از وسط کیک را خالی کنید. به طوری که شبیه به یک گودال یک‌دست بشود.  
  7. حالا با استفاده از یک قیف، داخل این حفره را با باترکریم صورتی پر کنید. 
  8. حالا با پشت قاشق، باترکریم را کمی فشار دهید تا مطمئن شوید که با قرار گرفتن لایه رویی کیک، از اطراف به بیرون نشت نمی‌کند. 
  9. کیک را حدود 15 دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا باتر کریم کاملا سفت و محکم شود.
  10. حالا تکه دیگر کیک را روی لایه زیرین قرار دهید.
  11. با استفاده از قاشق یا کاردک، اطراف کیک را با استفاده از باترکریم قهوه‌ای بپوشانید.
  12. اول یک زیر لایه ساده و بعد به طور کامل کیک را بپوشانید. به طوری که هیچ قسمتی از کیک مشخص نباشد. 
  13. دوباره کیک را حدود 15 دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا سفت و محکم شود. 
  14. بعد از 15 دقیقه، کیک را از فریزر خارج کنید.
طرز تهیه کیک تولد، تزیین کیک تولد، کیک تولد پسرانه، کیک تولد دخترانه، عکس کیک تولد
  1. کاردک را داخل آب گرم فرو برده و آن را تکان دهید تا آب اضافه آن بریزد، سپس به آرامی و با دقت روی باترکریم بکشید تا کاملا صاف و یک‌دست شود. 
  2. حالا دوباره کیک را داخل یخچال قرار دهید و به سراغ تهیه و برش فوندانت بروید.
  3. با استفاده از دستور تهیه خمیر فوندانت، حدود 250 گرم فوندانت تهیه کرده و یا به صورت آماده از بازار تهیه کنید.
  4. قالبی که کیک را داخل آن پخته‌‌اید را روی یک کاغذ قرار دهید و دور آن را با مداد بکشید. 
  5. خمیر فوندانت را با وردنه خیلی با ظرافت و نازک باز کنید و طرحی که با مداد کشیدید را روی آن قرار دهید. 
  6. کمی دورتر از حاشیه طرح و به صورت موج‌دار خمیر فوندانت را برش بزنید. 
  7. اگر لبه‌های خمیر خیلی تیز شد، با نوک انگشت به آرامی روی لبه‌ها بکشید.
  8. کیک آسترکشی شده را از یخچال خارج کنید و خمیر فوندانت را روی آن قرار دهید. 
  9. برای براق‌تر شدن خمیر فوندانت می‌توانید با استفاده از یک قلمو، مقداری شربت ذرت روی خمیر بمالید. 
  10. حالا بدون معطلی، مقداری ترافل رنگی ریز روی فوندانت بپاشید و صبر کنید تا شربت ذرت خشک شود.

کیک دونات غول پیکر شما آماده است. امیدواریم از این آموزش کامل و جامع نهایت استفاده را برده باشید و بتوانید به راحتی این کیک خوشمزه و زیبا را تهیه کنید.

ترجمه: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تزیین کیک، مدل های مختلف تزیین کیک های زیبا آکاتزیین کیکتزیین کیک تولدتزیین کیک خامه ایتزیین کیک با شکلاتتزیین کیک با ژلهتزیین سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش …تزیین هندوانه به شکل لبخند • آموزش تصویری میوه آرایی شب چله جدیدترین میوه آرایی شب یلداکیک زبرا طرز تهیه کیک دو رنگ خانگی ایران کوککیک دو رنگ طرز تهیه درون کاسه تخم مرغ را با وانیل و شکر مخلوط کنید و با همزن بزنیدکیک سیب طرز تهیه کیک سیب خانگی ایران کوککیک سیب طرز تهیه فر را با حرارت درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود کره نرم شده را کیک تولد طرز تهیه سریع کیک تولد سادهکیکتولدسادهکیک تولد و روش تهیه کیک ساده و درست کردن کیک ساده و سریع ترین روش تهیه کیک ساده را در آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیبررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف گردو می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهدتزئیناتی کمتر دیده شده با شکلاتطرز تهیه کیک به شکل جعبه یا باکس شکلات رموز خانه داری تزیئنات عقد و عروسیشستشو و …تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی دلگرم می باشد و آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه تزیین کیک، مدل های مختلف تزیین کیک های زیبا آکا تزیین کیکتزیین کیک تولدتزیین کیک خامه ایتزیین کیک با شکلاتتزیین کیک با ژلهتزیین کیک سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش آشپزی آکا تزیین هندوانه به شکل لبخند • آموزش تصویری میوه آرایی شب چله جدیدترین میوه آرایی شب یلدا کیک زبرا طرز تهیه کیک دو رنگ خانگی ایران کوک کیک دو رنگ طرز تهیه درون کاسه تخم مرغ را با وانیل و شکر مخلوط کنید و با همزن بزنید آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف گردو می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد کیک سیب طرز تهیه کیک سیب خانگی ایران کوک کیک سیب طرز تهیه فر را با حرارت درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود کره نرم شده را با شکر کیک تولد طرز تهیه سریع کیک تولد ساده کیکتولدساده کیک تولد و روش تهیه کیک ساده و درست کردن کیک ساده و سریع ترین روش تهیه کیک ساده را در سایت تزئیناتی کمتر دیده شده با شکلات طرز تهیه کیک به شکل جعبه یا باکس شکلات رموز خانه داری تزیئنات عقد و عروسیشستشو و نظافت و لکه گیری تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی دلگرم می باشد و استفاده از



لینک منبع :آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات

Images for آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات | ستاره setare.com/fa/.../آموزش-تزیین-کیک-تولد-خانگی-به-شکل-دونات‎Cached5 دسامبر 2016 ... یکی از متنوع‌ترین کیک‌های دنیا، کیک تولد است. در اینجا طرز تهیه و تزیین کیک تولد با استفاده از کیک اسفنجی ساده و خمیر فوندانت را میبینید. آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات | یکی از متنوع ترین - قطره www.ghatreh.com/.../آموزش-تزیین-کیک-تولد-خانگی-شکل-دونات‎Cached5 دسامبر 2016 ... در اینجا نیز ما قصد داریم نوعی تزیین شیک، زیبا و البته بسیار ساده را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک کیک تولد خوشمزه و جذاب به شکل دونات ... آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات - مجله اینترنتی 2bia.ir/آموزش-تزیین-کیک-تولد-خانگی-به-شکل-دونات.html‎Cachedبرای تهیه یک کیک تولد خوشمزه va زیبا راه‌ها va ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد. برای مثال برای کیک پایه می‌توانید یکی az انواع va اقسام کیک‌ اسفنجی ، کیک ... آموزش تزیین کیک تولد خانگی به شکل دونات - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29183568 5 دسامبر 2016 ... پتی بور را به شما آموزش دهیم که نسبت به نوع ایتالیایی و سنتی ساده تر بوده و طعم قابل قبولی دارد. مواد لازم برای تهیه تیرامیسو با بیسکوییت ... تزیین بیسکویت به شکل دونات هاى کوچولو - آپارات ► 6:39www.aparat.com/v/TkYCl/تزیین_بیسکویت_به_شکل_دونات_هاى_کوچولو May 24, 2015 - 7 min ... بیسکویت به شکل دونات هاى کوچولو آشپزى,آموزش آشپزى,تزیین کیک , modern life. ... با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و ... آموزش پخت و تزیین کیک به شکل السا وآنا - آپارات ► 7:34www.aparat.com/v/10Qet/آموزش_پخت_و_تزیین_کیک_به_شکل_السا_وآنا Sep 29, 2016 - 8 min چالش دونات. 241 بازدید · 5. چالش چیپس. 378 بازدید · 6. آموزش پخت و تزیین کیک به شکل السا وآنا. 2,695 بازدید · 7. تزیین ... دونات - طرز تهیه پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی مخصوص | ایران ... https://irancook.ir/11/17/pirashki-donuts/487/‎Cachedدسته بندی: کلوچه | پن کیک مخصوص مهمانی | به وسیله ♥ بانو | ... پس از سرد شدن سس شکلاتی ، دونات ها را به نوبت داخل سس شکلاتی بزنید ، پس از چند دقیقه که سس ... با شیر یا نوشیدنی دلخواه تان سرو کنید ( میتوانید برای تزیین بیشتر روی سس شکلاتی از ترافل و … ..... ترفندهای آشپزی (۱) · تزیین کیک به شکل مار · کیک مسطح ... طرز تهیه سس توت فرنگی سریع برای روکش دونات و کیک https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-سس-توت-فرنگی-سریع-برای-روکش-دونات-و-کیک/‎Cachedآموزش سس توت فرنگی بسیار خوشمزه و سریع برای روکش کردن کیک و دونات. ... سس توت فرنگی برای روکش دونات و کیک می توان استفاده کرد برای آموزش سس توت فرنگی به شکل مرحله به مرحله با تصاویر ... تزیین ساده کاپ کیک برای تولد کودکان ... طرز تهیه دونات، طرز تهیه دونات خانگی - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/shirinikhoshk1/20139163342.html‎Cached Similarدونات,طرز تهیه دونات,طرز تهیه دونات خانگی,طرز تهیه دونات شکلاتی,طرز تهیه دونات بدون فر,طرز تهیه دونات با فر ... کیک موزی بلوبری؛ تغذیه دانش آموزان در زنگ تفریح ..... فیلم: طرز تهیه «دونات خانگی» به شکل ساده ... شما می توانید به راحتی آن را در منزل درست کرده و به عنوان یک تغذیه به کودک محصل تان بدهید. ... پودر قند جهت تزیین.