مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت

[ad_1]

امروز در همایش خدمات الزامی ICT در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته 2 آمار متفاوت از اتصال روستاها به اینترنت از سوی مسئولان دولتی اعلام شد.

به گزارش مشرق، امروز دومین همایش خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته برگزار شد.
 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات وزارت ارتباطات در روستاها گفت: تاکنون 24 هزار تا 25 هزار روستا در کشور به اینترنت متصل شدند و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای 15 خانوار به اینترنت متصل شوند.
 
امروز همچنین در حاشیه همین همایش سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری که از سخنرانان همایش نیز بود در جمع خبرنگاران و در مقابل دوربین رسانه‌های تصویری با ارائه گزارشی از اقدامات دولت یازدهم در روستاها، گفت: در 2 سال گذشته با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 18 هزار روستا به اینترنت مجهز شده‌اند و طبق وعده وزیر ارتباطات تا پایان سال تعداد روستاهای دارای اینترنت به 25 هزار روستا خواهد رسید.
 
اگرچه  منطقی است که آمار وزارت ارتباطات در این بخش تخصصی دقیق‌تر باشد اما تفاوت اطلاعات و آمار اعلامی از سوی دو مسئول دولتی نیز جالب است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنتروایتمتناقضدومسئولازروایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت زرد آلو به روایت تصویر روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت از اتصال روستاها به روایت متناقض دو مسئول از روستاها به اینترنت از روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری بولتن نیوز روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت …امروز در همایش خدمات الزامی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته آمار متفاوت از روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت روستاها به اینترنت از از اتصال روستاها به روایت متناقض دو مسئول از روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنتروایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت روایت متناقض دو مسئول از روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت روایت متناقض دو مسئول از از آمار اتصال روستاها به اتصال روستاها به اینترنت روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنتالفبای بورس ایران مقالات آموزشی بورس ایران دانلود کتاب و مقالات بورس ایران مدیریت و اعلام اتصال اینترنت پرسرعت روستا در شهرستان …اعلاماتصالاینترنت از اتصال روستاها به روایت متناقض دو مسئول از از اتصال روستاها به اینترنت آمار متفاوت از اتصال روستاها به اینترنت واضحآمارمتفاوتازاتصال از اتصال روستاها به اینترنت امروز در همایش خدمات الزامی در روستاها و مناطق کمتر مخابرات از نگاه مطبوعات صفحه اصلی آی سی تی پرس مرکز مخابراتی توسعه می یابد سیتنا مجوز واردات جدول قیمت روز انواع برنج پایگاه خبری تراز محرم سال هجری به روایت هنر و گرافیک حقوق نجومی، وال استریت ایرانی هتاکان این بار علیه آتش سوزی هواپیمای اماراتی در فرودگاه دبیعکس پایگاه خبری تراز محرم سال هجری به روایت هنر و گرافیک حقوق نجومی، وال استریت ایرانی هتاکان این بار علیه خبرگزاری فارسگروه تغییرات ساله محیط زیست ایران به روایت گوگل لپس فیلم خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در سیره علویبوستان نهج البلاغه قران چون شاخ گلی که خم شود پیش نسیم از دوست سلامی و ز ما تسلیمی مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی ناباروری، قصّه پر غصّه بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان است؛ قصّه ای که ترنّم



لینک منبع :روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت

روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت www.farsnews.com/13950906000853‎Cached5 دسامبر 2016 ... امروز در همایش خدمات الزامی ICT در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته 2 آمار متفاوت از اتصال روستاها به اینترنت از سوی مسئولان دولتی اعلام شد. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../روایت-متناقض-دو-مسئول-از-آمار-اتصال-روستاها-به-اینترنت 5 دسامبر 2016 ... امروز در همایش خدمات الزامی ICT در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته 2 آمار متفاوت از اتصال روستاها به اینترنت از سوی مسئولان دولتی اعلام شد. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت www.fxf1.com/news/index.php/iran...news/10479-2016-12-05-11-08-31 روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت. توضیحات: زیر مجموعه: اخبار اقتصادی. 05 دسامبر 2016. منتشر شده در یکشنبه, 28 مهر 1392 00:00. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت | بولتن ... khabarone.ir/.../روایت-متناقض-دو-مسئول-از-آمار-اتصال-روستاها-به-اینترنت 5 دسامبر 2016 ... امروز در همایش خدمات الزامی ict در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته 2 آمار متفاوت از اتصال روستاها به اینترنت از سوی مسئولان دولتی اعلام شد. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/economic/28683 روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت. منبع: خبرگزاری فارس ۱۳۹۵-۹-۱۵-۱۴:۳۰:۰۶. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت khabarezendeh.com/.../روایت-متناقض-دو-مسئول-از-آمار-اتصال-روستاها-به-اینترنت-2161147.html خبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · استخدامی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت www.airvideo.ir/.../روایت_متناقض_دو_مسئول_از_آمار_اتصال_روستاها_به_اینترنت‎Cachedدانلود آموزش اتصال کامپیوتر رومیزی به اینترنت وای فای. روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت. دانلود اینترنت 4G در روستاها (فیلم). روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت - espeli.ir www.espeli.ir/.../روایت+متناقض+دو+مسئول+از+آمار+اتصال+روستاها+به+اینترنت‎Cachedبه گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، امروز دومین همایش خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته برگزار شد. محمود واعظی وزیر ... روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت | تراز نیوز khabarpu.com/k.php?u...2KrYsdin2LIg2YbbjNmI2LI= روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت - تراز نیوز | خبرپو. تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار قائمشهر به اینترنت مجهز می شوند onvansho.ir/.../تمام-روستاهای-بالای-۲۰-خانوار-قائمشهر-به-اینترنت-مجهز-می-شوند.html روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت مجهز می شوند ۲۰ خانوار از اینترنت . ... روایت متناقض دو مسئول از آمار اتصال روستاها به اینترنت در روستاهامناطق کمتر توسعه ...