مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات

[ad_1]

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تصادفات در کشور ضروری است گفت: هر ۳۱ دقیقه یک ایرانی به دلیل تصادفات میمیرد.

به گزارش مشرق، نشست خبری ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت و درمان امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث ترافیکی در کشور ضرورت دارد، گفت: هر 31 دقیقه یک ایرانی به دلیل تصادفات جان خود را از دست می دهند.
 
حریرچی گفت: بستن کمربند ایمنی 40 تا 60 درصد صدمات رانندگی و استفاده از صندلی ماشین کودکان 71 درصد و کلاه ایمنی صدمات وارده به سر را 70 درصد کاهش می دهد.
 
وی در مورد بحران آب و هوا در اهواز خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال میزان مراجعات به بیمارستان ها کاهش یافته است و بخشی از بروز این مشکلات به علت هرس درختان و گرده افشانی انها بوده که با بارس باران ذرات در هوا پخش می شود
 
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: نزاع های خیابانی در کشور شیوع بالا داشته و به میزان قابل توجهی است که با پیشگیری می توان این آمار را کاهش داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصادفات رانندگی، اخبار تصادف رانندگی، تصادفات …تصادفات رانندگی در ایرانتصادفات رانندگی دیروزتصادفات رانندگی در اصفهانتصادفات دهدشت سایت استان کهگیلویه و بویراحمددادستان عمومی و انقلاب اسلامی کهگیلویه گفت برای هشت نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت از منظر شناسایی مسائل و چالش‌ها بی‌تردید خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان تصادفات رانندگی تصادف زنجیره ای خودرو در کیلومتری دامغان سرعت غیر مجاز در رانندگی علت بسیاری از تصادفات دهدشت سایت استان کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کهگیلویه گفت برای هشت نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری از «پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده» تا «رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان»



لینک منبع :آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات

آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../آماری-وحشتناک-از-مرگ-ایرانیان-در-تصادفات 5 دسامبر 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تصادفات در کشور ضروری است گفت: هر ۳۱ دقیقه یک ایرانی به دلیل تصادفات ... آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات - شیعه نیوز www.shia-news.com/.../آماری-وحشتناک-از-مرگ-ایرانیان-در-تصادفات‎Cached5 دسامبر 2016 ... آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات. سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تصادفات در کشور ضروری است گفت: ... آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../آماری-وحشتناک-از-مرگ-ایرانیان-در-تصادفات/ آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات. نشست خبری ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت و درمان امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد. سخنگوی وزارت ... آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات - دولت بهار - تی نیوز tnews.ir/news/920375416576.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... دولت بهار: سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تصادفات در کشور ضروری است گفت: هر ۳۱ دقیقه یک ایرانی به دلیل ... باز هم رتبه اول مرگ و میر جاده ای برای ایران , تنها در چهار روز نخست سال ... www.ettelaat.net/06-03/news.asp?id=13017‎Cached Similarباز هم رتبه اول مرگ و میر جاده ای برای ایران , تنها در چهار روز نخست سال نو 81 تن بر ... بودجه بیشتر بخشی از آمارهای وحشتناک مرگ و میر بر اثر تصادفات رانندگی را در ... تصادفات بسیار مرگ بار ایران (بی احتیاطی ها) - آپارات ► 2:33www.aparat.com/v/OktI0/تصادفات_بسیار_مرگ_بار_ایران_%28بی_احتیاطی_ها%29 Nov 1, 2016 - 3 min الو جایزه تصادفات بسیار مرگ بار ایران (بی احتیاطی ها) بیشتر تصادفات منجر به فوت موتور سوارهای بی ملاحظه هستن تصادفات بسیار ... مرگ در خط مقدم نوروز - زیتون zeitoons.com/27879‎Cached2 آوریل 2017 ... مرگ در خط مقدم نوروز | سایت مستقل تحلیلی خبری. ... این آماری است که توسط سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده ناجا در روز ۹ فروردین سالجاری ارائه شد. ... آمار حوادث جاده ای ایران از تصادفات درون شهری تا برون شهری که به صورت سالانه ... آماری تاسف برانگیز از مرگ ایرانیان در جاده ها - برترین ها www.bartarinha.ir/.../آماری-تاسف-برانگیز-از-مرگ-ایرانیان-در-جاده-ها‎Cached5 نوامبر 2012 ... آماری تاسف برانگیز از مرگ ایرانیان در جاده ها ... طی سال‌های دهه80 سالانه در حدود 25 هزار نفر از هموطنان ایرانی در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده اند و ... اتومبیل‌های ناامن در جاده‌های مرگ - KAYHAN LONDON :: NEWS & VIEWS ... https://kayhan.london/fa/1396/01/.../اتومبیل‌های-ناامن-در-جاده‌های-مرگ‎Cached1 آوریل 2017 ... در این میان تعداد بالای حوادث رانندگی در جاده‌های ایران از هفته آخر اسفندماه تا پایان ... به حقیقتی تکان‌دهنده می‌رسیم که نرخ تصادفات منجر به مرگ در کشور ما در نگاه آماری نسبت به کل کشورهای جهان، رقم بسیار وحشتناک و بالایی است. تلف شدن عمر ایرانی‌ها در تصادفات/ رضایت مردم از طرح تحول سلامت | مهر ... khabarone.ir/.../تلف-شدن-عمر-ایرانی‌ها-در-تصادفات--رضایت-مردم-از-طرح-تحول-سلامت 5 دسامبر 2016 ... حریرچی گفت: برخلاف اینکه مرگ و میر ناشی از خودکشی در زنان بیشتر از .... آماری وحشتناک از مرگ ایرانیان در تصادفات, بلاغ نیوز, ۲ساعت پیش.