مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هوش مصنوعی در چند وقت گذشته مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته است. از دستیارهای صوتی روی گوشی‌های موبایل گرفته تا اتومبیل‌های خودران مشاهده خواهید کرد که هوش مصنوعی در آن‌ها به کار رفته است.

 

 هوش مصنوعی مایکروسافت به کمک افراد نابینا می‌آید

 

مایکروسافت هم از جمله شرکت‌هایی است توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و می‌خواهد محصولات مختلف خودش را به هوش مصنوعی مجهز کند. به‌تازگی گفته شده که این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی در نرم‌افزار PowerPoint استفاده کند تا تصاویر به شکل خودکار دارای توضیح شوند. در واقع هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند عکس‌ها را شناسایی کند و درباره‌ی آن‌ها توضیح دهد. همچنین هوش مصنوعی می‌تواند این عکس‌ها را برای افراد نابینا توضیح دهد.

مایکروسافت گفته که هوش مصنوعی به شکل خودکار بهتر می‌شود و هر روز می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را به تصاویر اضافه کند. هر چقدر که افراد بیشتری از این سرویس استفاده کنند، هوش مصنوعی عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد. در واقع هوش مصنوعی از کاربران یاد می‌گیرد و سعی می‌کند توضیحات بهتری برای عکس‌ها بنویسد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که فیسبوک هم مدتی پیش این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده بود و کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانستند اجازه دهند که هوش مصنوعی به شکل خودکار برای تصاویر آن‌ها یادداشت بنویسند.

این ویژگی جدید از سال‌ آینده به Office 365  اضافه می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای آموزش جدول ضرب به کودکان یاد بگیر دات …بیشتر کودکان در یاد گیری جدول ضرب مشکل دارند والدین نیز فکر می کنند که باید کودکان نمایشگاه کسب و کار آنلاینفروشگاه اینترنتی مشهــد کالا به عنــوان بزرگتــرین فروشگاه اینترنتی مشهد و مـــرکز خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریدروازه بان پرسپولیس نه به مشهد می رود نه به اصفهان بیرانوند از بازی با سیاه جامگان می ترفندهای آموزش جدول ضرب به کودکان یاد بگیر دات کام مصاحبه اختصاصی یاد بگیر دات کام با محمد متین نصیری نقاش سه بعدی گوشی متفاوت کداک اِکترا به نمایشگاه کسب و کار آنلاین فروشگاه اینترنتی مشهــد کالا به عنــوان بزرگتــرین فروشگاه اینترنتی مشهد و مـــرکز خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری دروازه بان پرسپولیس نه به مشهد می رود نه به اصفهان بیرانوند از بازی با سیاه جامگان می رسد نشستن هواپیما به کمک وانت املا به کمک تصاویر طراحی به کمک کامپیوتر



لینک منبع :هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید

هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/435891/هوش-مصنوعی-به-کمک-نابیناها-می‌آید 5 دسامبر 2016 ... مایکروسافت از جمله شرکت‌هایی است توجه ویژه‌ای به موضوع هوش مصنوعی دارد و می‌خواهد محصولات مختلف خودش را به آن مجهز کند. به‌تازگی گفته شده که ... هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../هوش-مصنوعی-به-کمک-نابیناها-می‌آید‎Cachedمایکروسافت از جمله شرکت‌هایی است توجه ویژه‌ای به موضوع هوش مصنوعی دارد و می‌خواهد محصولات مختلف خودش را به آن مجهز کند. به‌تازگی گفته شده که این شرکت قصد دارد ... هوش مصنوعی در ورد و پاورپوینت به کمک نابینایان می‌آید www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950914000502‎Cached4 دسامبر 2016 ... فناوری هوش مصنوعی کم کم راه خود را برای استفاده در برنامه ها و نرم افزارهای مختلف می گشاید و مایکروسافت نیز تصمیم گرفته از آن در تعدادی از ... هوش مصنوعی به کمک نابیناها میآید! | محله نابینایان gooshkon.ir/1395/09/هوش-مصنوعی-به-کمک-نابیناها-میآید/‎Cached5 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا مینویسد: هوش مصنوعی در چند وقت گذشته مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته است. از دستیارهای صوتی روی گوشی‌های موبایل ... هوش مصنوعی در ورد و پاورپوینت به کمک نابینایان می‌آید | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/74693 6 دسامبر 2016 ... قرار است در نسخه بعدی برنامه آفیس تعدادی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای عموم قابل استفاده باشد. ایتنا - هوش مصنوعی در ورد و پاورپوینت به کمک نابینایان می‌آید itna.ir/fa/doc/.../هوش-مصنوعی-ورد-پاورپوینت-کمک-نابینایان-می-آید‎Cached5 دسامبر 2016 ... ایتنا - قرار است در نسخه بعدی برنامه آفیس تعدادی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای عموم قابل استفاده باشد. مایکروسافت با هوش مصنوعی به کمک افراد نابینا می‌آید | مجله ... magasak.com/2016/12/.../مایکروسافت-با-هوش-مصنوعی-به-کمک-افراد-ن/ 6 دسامبر 2016 ... هوش مصنوعی در چند وقت گذشته مورد توجه شرکت های مختلف قرار گرفته است. از دستیارهای صوتی روی گوشی های موبایل گرفته تا اتومبیل های خودران ... هوش مصنوعی در ورد و پاورپوینت به کمک نابینایان می‌آید - Hendevaneh hendevaneh.com/هوش-مصنوعی-در-ورد-و-پاورپوینت-به-کمک-ناب/ به گزارش آی تابناک:قرار است در نسخه بعدی برنامه آفیس تعدادی از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای عموم قابل استفاده باشد.به عنوان مثال کاربران برنامه‌های ورد و ... هوش مصنوعی مایکروسافت به کمک افراد نابینا می‌آید https://hammihan.com/post/13371301‎Cachedهوش مصنوعی مایکروسافت به کمک افراد نابینا می‌آید. هوش مصنوعی در ورد و پاورپوینت به کمک نابینایان می‌آید - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/460569‎Cachedفناوری هوش مصنوعی کم‌کم راه خود را برای استفاده در برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف می‌گشاید و مایکروسافت نیز تصمیم گرفته از آن در تعدادی از تولیدات خود استفاده کند.