مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است

[ad_1]

کرج - ایرنا - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد و فرودگاه پیام در استان البرز گفت که پروژه شهر آی.سی.تی با حضور مشاوران در این مجموعه اجرایی شده که اکنون فاز یک آن آماده است و فاز 2 نیز آغاز شده که محلی برای حضور شرکت های بین المللی و مطابق با استانداردهای جهانی خواهد بود.

سعید زرندی در نشست هم اندیشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بخش خصوصی شامگاه دوشنبه در محل مجموعه پیام برگزار شد، به برنامه های آینده مجموعه پیام اشاره کرد و گفت: در توسعه زیر ساخت ها و به طور خاص استقرار واحدهای حوزه آی.سی.تی داخلی و بین المللی در این منطقه اهتمام ویژه ای وجود دارد.
زرندی خاطرنشان کرد: همچنین طرح بزرگ کریدور فناوری اطلاعات در مجموعه وزراتخانه طراحی شده و بخش توسعه صنعت آی.سی.تی در مجموعه پیام محقق می شود.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تنها منطقه ویژه ای محسوب می شود که زیر نظر وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور فعالیت می کند.
مدیرعامل منطقه ویژه ای اقتصادی پیام ادامه داد: فرودگاه پیام تنها فرودگاه دارای مجوز کارگو در کشور است و در این مجموعه توسعه صنعت و گمرکات هوایی و زمینی وجود دارد.
زرندی با اشاره به اینکه 3600 هکتار از مجموعه پیام منطقه ویژه اقتصادی محسوب می شود، گفت: در حوزه صنعت و آی.سی.تی به جرات می توان ادعا کرد که جذاب ترین منطقه برای سرمایه گذاری در کشور مجموعه پیام است.
وی افزود: نزدیکی به راه آهن، امکان حمل و نقل هوایی از ویژگی های پیام بوده چراکه تنها منطقه ویژه ای دارای فرودگاه است همچنین مراکز علمی و دانشگاهی در این مجموعه وجود دارد.
این مسئول خاطر نشان کرد: اکنون 3 فاز شهرک صنعتی شکل گرفته که فاز نخست 40 هکتار بوده و در سه سال اخیر رشد خوبی در زیر ساخت ها وجود داشته و 56 هکتار از فاز دو نیز آماده استقرار صنایع شده است.
وی گفت: زمانی که در مکانی گمرک وجود داشته باشد موضوع انبارهای اختصاصی و عمومی در کنار هم مطرح است چراکه واردات مختلفی صورت می گیرد و در مصوباتی که از دولت گرفته شده تجهیز این مجموعه به پایانه صادراتی در دستور کار است.
زرندی با اشاره به مزایای مناطق ویژه اقتصادی افزود: این مجموعه امکان مناسبی فراهم است چراکه از شارژ گمرک و متروکه شدن کالاها معاف شده و بسیار فضای مناسبی برای فعالان امر تجارت مهیا است.
وی اضافه کرد: در حوزه گمرک اقداماتی صورت گرفته که درصدد استقرار گمرک تحصصی ایران در مجموعه پیام هستیم، همچنین معافیت هایی در حال طراحی است که برای شرکت های آی.سی.تی امتیازات ویژه ای در نظر گرفته شود.
در این نشست فعالان بخش خصوصی موانع، مشکلات و پیشنهادات خود را با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کردند.
1535/6155خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استجدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتتحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شروع شد اطلاعات …سرشماریاینترنتیرئیس مرکز آمار ایران با اشاره به شروع سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از امروز گفت اگر آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس – جدیدترین اخبار ایران و آخرینوضعیتمترویشهرجدیدراه‌اندازی فاز اول خط متروی فرودگاه امام خمینیره تا پایان سال جاری مدیر عامل شرکت نازنین عروسک زشتعروسک زشت آنچه هستی هدیه خداوند به توست و آنچه می شوی هدیه تو به خداوند استعصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو شش سال پیش در چنین روزی؛ تکالیف جدید دولت به ۳ دستگاه پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویرجدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات …انباره داده‌ها‌، هوش تجاری و سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری مجید گلپایگانی عضو گروه اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداصفهاناِصفَهان تلفظ راهنما اطلاعات شهری باستانی در مرکز ایران است این شهر مرکز استان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد مرحله نخست سرشماری عمومی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است نازنین عروسک زشت عروسک زشت آنچه هستی هدیه خداوند به توست و آنچه می شوی هدیه تو به خداوند است جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات تحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شروع شد اطلاعات مرکز آمار سرشماری رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به شروع سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از امروز گفت اگر به هر آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس – جدیدترین اخبار ایران و آخرینوضعیتمتروی راه‌اندازی فاز اول خط متروی فرودگاه امام خمینیره تا پایان سال جاری مدیر عامل شرکت راه آهن اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اصفهان اِصفَهان تلفظ راهنما · اطلاعات شهری باستانی در مرکز ایران است این شهر مرکز استان اصفهان و مشهد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مشهد مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است این شهر در زمان افشاریان، پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات سیستم های انباره داده‌ها‌، هوش تجاری و سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری مجید گلپایگانی عضو گروه تخصصی



لینک منبع :فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است

فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است www.irna.ir/fa/News/82334063/‎Cached5 دسامبر 2016 ... کرج - ایرنا - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد و فرودگاه پیام در استان البرز گفت که پروژه شهر آی.سی.تی با حضور مشاوران در این مجموعه اجرایی شده که ... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز ش... econews.com/fa/content/97111 5 دسامبر 2016 ... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است ... زیر ساخت ها وجود داشته و 56 هکتار از فاز دو نیز آماده استقرار صنایع شده است. فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است www.3bnews.ir/show_d-20213&فاز-یک-شهر-بزرگ-فناوری-اطلاعات-پایان-یافته-و-فاز-2-آن-آغاز-شده-است‎ کرج - ایرنا - مدیر. احداث فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده ... khabarfarsi.com/u/29190522 5 دسامبر 2016 ... احداث فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است ... فیل وحشی رها شده در شهر رامپاگد در شرق هند که باعث بروز هرج و مرج و ... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته فاز 2 آن آغاز شده است onvansho.ir/.../فاز-یک-شهر-بزرگ-فناوری-اطلاعات-پایان-یافته-فاز-2-آن-آغاز-شده-است.html احداث فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافتهفاز 2. اجرایی شده که اکنون فاز یک آن آماده استفاز 2 نیز آغاز شده که فناوری . پژوهشگاه علومفناوری اطلاعات ایران ... احداث فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده ... harlahze.com/...استان.../احداث-فاز-یک-شهر-بزرگ-فناوری-اطلاعات-پایان-یافته-و-فاز-2-آن-آغاز-شده-ا‎Cachedشرکت ۱۵ هزار نفر در مسابقه پیامکی جلسات تفسیر قرآن خرم‌آباد · ایمان و تقوا باعث نورانیت دل می‌شود/ انس با قرآن «فضل عظیم» است · نقشه راه درمان استان بوشهر اجرا ... فنآوری - ایرنا www7.irna.com/alborz/fa/NewsPage.aspx?lm=Popular&area... 25 آگوست 2016 ... کرج - ایرنا - نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز عصر سه شنبه با حضور ... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است. فنآوری - ایرنا www7.irna.com/alborz/fa/NewsPage.aspx?lm=Popular&area... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است. کرج - ایرنا - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصاد و فرودگاه پیام در استان البرز گفت که پروژه شهر آی. جستجوی نتایج - اقتصادی - صدا و سیمای البرز alborz.irib.ir/اقتصادی?...‎Cachedفاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است به گزارش ایرنا، سعید زرندی در نشست هم اندیشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بخش ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=3890381480968386... فاز یک شهر بزرگ فناوری اطلاعات پایان یافته و فاز 2 آن آغاز شده است · اپل با جدیت ... کامکار:هفته پژوهش فرصت مغتنم برای برنامه ریزی بهتردرزمینه فناوری است ...