مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عفونت‎های چشم چه علائمی دارند؟

[ad_1]

، عفونت های چشمی یکی از بیماری های ویروسی مربوط به چشم هستند که می توانند به سرعت شیوع پیدا کنند.به طوری که اگر در خانواده و یا مدارس و به خصوص در بین کودکان کسی مبتلا به این عفونت شده باشد،امکان انتقال بیماری به سایرین بالاست.علائم عفونت های چشمی عبارتند از قرمز شدن و التهاب چشم ها.که در صورت مشاهده این علائم رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است.این عفونت ها به طور معمول دو هفته طول میکشند تا درمان شوند.

دکتر محمد فاتحی متخصص چشم ،در این خصوص اظهار داشته اند:: عفونت‌های چشمی به طور معمول دو هفته طول می‌کشند و درد زیاد را به همراه دارند. همچنین قرمز شدن و چرک نیز از نشانه‌های دیگر این عفونت‌ها است و عوارضی که بر جای می‌گذارد، لکه‌های قهوه‌ای است و باعث خشکی چشم می‌شود.

فاتحی با بیان اینکه عفونت چشمی در تابستان‌ها و زمستان‌ها شایع است‌، گفت: این بیماری درمان خاصی ندارد، ولی به راحتی انتقال می‌یابد و به دلیل اینکه عوارض دارد باید به آن توجه داشت و نظافت شخصی را در هنگام آلودگی رعایت کرد.

وی افزود: این بیماری از طریق دست‌های آلوده می‌تواند انتقال یابد و در صورت تماس با دیگران‌ به شرطی که بهداشت رعایت نشود، تا دو هفته قابل انتقال است.

این چشم پزشک تصریح کرد: در این زمینه باید به پزشک مراجعه کرد و تحت درمان قرار گرفت. همچنین عفونت‌های باکتریایی درد بیشتری ایجاد می‌کنند و از طریق ترشحات چشمی و وسایل آلوده انتقال می‌یابند و اگر درمان صورت نگیرد، ممکن است برای قرنیه درگیری ایجاد کند و باعث مسائل جدی در بینایی افراد شود.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که قرنیه بیمار درگیر شود، باید تحت درمان قرار گیرد، گفت: حتما باید در عفونت‌های چشمی به چشم پزشک مراجعه کرد و دوران درمان را کوتاه کنند تا از انتقال به دیگران پیشگیری شود. همچنین توصیه می‌شود بهداشت فردی را رعایت کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خواص درمانی چای بابونه خواص درمانی بابونه خاصیت بابونه چای بابونهدمنوش بابونهخواص چای بابونهخواص دمنوش عفونت های لوزه را چگونه از بین ببریم؟عفونت های لوزه علت عفونت لوزه علائم عفونت لوزهدرمان عفونت لوزهگلو دردگلو درد در کامل ترین مرجع برای درمان تبخال روش فوق العاده …پزشکی و سلامتعلت و راه پیشگیری از تبخالدرمان سریع تبخال تبخال لبتبخال لب به انگلیسیتبخال لب در بیماری که تعادل بدن را به هم می زنندبدن ما بدون اینکه خودمان متوجه باشیم، از اعضای مختلف مانند چشم ها، گوش داخلی، ماهیچه آنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ …آنفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و چشم چشم هایتان را هرگز نمالید همه ما گاهی اوقات و به هر دلیلی از خارش تا ورود جسم خارجی که بیماری غیر واگیر پزشکان ایرانتنبلی چشم یعنی کاهش بینایی یک چشم با وجود اصلاح عیب انکساری در معاینه چشم این بیماران آموزش خط چشم چشمان ریز را درشت کنیدآرایش چشم ظرافت‌هایی دارد که شاید نتوان خیلی راحت آنها را یاد گرفت؛ تکنیک‌هایی که برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کردبرای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد ؟ ، سیستم ایمنی بدن ، بالا بردن ایمنی بدن واکسن زگیل تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز پوکی استخوان در آقایان چه علائمی دارد؟ خواص درمانی چای بابونه خواص درمانی بابونه خاصیت بابونه چای بابونهدمنوش بابونهخواص چای بابونهخواص دمنوش بابونه عفونت های لوزه را چگونه از بین ببریم؟ عفونت های لوزه علت عفونت لوزه علائم عفونت لوزهدرمان عفونت لوزهگلو دردگلو درد در کودکان کامل ترین مرجع برای درمان تبخال روش فوق العاده برای رفع تبخال پزشکی و سلامت علت و راه پیشگیری از تبخالدرمان سریع تبخال تبخال لبتبخال لب به انگلیسیتبخال لب در دوران بیماری که تعادل بدن را به هم می زنند بدن ما بدون اینکه خودمان متوجه باشیم، از اعضای مختلف مانند چشم ها، گوش داخلی، ماهیچه ها آنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ پزشکان ایران آنفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و بیمار چشم وقتی رنگ سفیدی چشم تغییر می کند گاهی تغییر رنگ سفیدی چشم ناشی از وجود یک اختلال در بدن است که بیماری غیر واگیر پزشکان ایران تنبلی چشم یعنی کاهش بینایی یک چشم با وجود اصلاح عیب انکساری در معاینه چشم این بیماران هیچ آموزش خط چشم چشمان ریز را درشت کنید آرایش چشم ظرافت‌هایی دارد که شاید نتوان خیلی راحت آنها را یاد گرفت؛ تکنیک‌هایی که تنها برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد ؟ ، سیستم ایمنی بدن ، بالا بردن ایمنی بدن برای فشار چشم چه علاییمی داره برای تقویت چشم چه بخوریم برای عفونت چشم چه کنیم تا



لینک منبع :عفونت‎های چشم چه علائمی دارند؟

عفونت های چشم چه علائمی دارند و چگونه درمان میشوند؟ - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../عفونت-های-چشم-چه-علائمی-دارند-و-چگونه-درمان-میشوند‎Cached4 دسامبر 2016 ... عفونت های چشمی یکی از بیماری های ویروسی مربوط به چشم هستند که می توانند به سرعت شیوع پیدا کنند.به طوری که اگر در خانواده و یا مدارس و به ... عفونت چشم چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود - روزنامه آفرینش afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=176886‎Cached16 فوریه 2017 ... عفونت چشم می تواند برای هر کدام ازقسمت های جلویی چشم که شامل قرنیه و غشای نازک و مرطوب چشم می شود و یا بخش خارجی چشم و داخل پلک‌ها و همچنین ... علل و علائم عفونت چشم چیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../causes-eye2-infection1.html‎Cached Similarدرمان عفونت چشم کودکان قطره برای عفونت چشم عفونت چشمی,راههای درمان عفونت چشم, علل و ... هنگام پلک زدن احساس می شود که چیزی مثل سنگ ریزه یا شن و ماسه، در چشم وجود دارد. ... در بعضی موارد به خصوص در عفونت‌های ویروسی چشم ممکن است تب، گلودرد و ... علل و علائم عفونت چشم چیست؟ - تبیان article.tebyan.net/206346/علل-و-علائم-عفونت-چشم-چیست-‎Cached21 آوریل 2012 ... در بعضی موارد به خصوص در عفونت‌های ویروسی چشم ممکن است تب، گلودرد و ... مسؤولان استخرها باید از ورود کسانی که ورم ملتحمه عفونی دارند و از ظاهر ... علل و علائم عفونت چشم چیست؟ - دکتر من doctoreman.ir/fa/news/11407/علل-و-علائم-عفونت-چشم-چیست‎Cached Similar10 ا کتبر 2014 ... درمان عفونت‌های چشم معمولا با قطره یا پماد آنتی‌بیوتیک موضعی انجام می‌گیرد ... مسوولان استخرها باید از ورود کسانی که ورم ملتحمه عفونی دارند و از ظاهر ... عفونت های چشم چه علائمی دارند و چگونه درمان میشوند؟ - آکا www.akairan.com/health/bimari.../news201612321325299411.html 3 دسامبر 2016 ... عفونت های چشمی یکی از بیماری های ویروسی مربوط به چشم هستند که می توانند به سرعت شیوع پیدا کنند.به طوری که اگر در خانواده و یا مدارس و به ... عفونت چشم؛ علل، علائم و درمان - جراح متخصص زیبایی چشم، پلک و ... dr-yadegari.ir/عفونت-چشم؛-علل،-علائم-و-درمان/‎Cachedعفونت چشم، علت ها و نشانه های عفونت چشمی در کودکان و بزرگسالان، انواع عفونت چشمی ... انواع مختلفی از عفونت چشم وجود دارند و چشم پزشک باید به منظور تجویز درمان ... علل و علائم عفونت چشم چیست | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/28467‎Cached Similarعلل و علائم عفونت چشم چیست ... در بعضی موارد به خصوص در عفونت‌های ویروسی چشم ممکن است تب، گلودرد و علایم ... حس می کردید یک جسم خارجی در چشمتان وجود دارد. عفونت های چشم چه علائمی دارند؟ - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/695400/عفونت‎های-چشم-چه-علائمی-دارند 5 دسامبر 2016 ... عفونت های چشم چه علائمی دارند؟ به گزارش خبرداغ به نقل از دکتر سلام، عفونت های چشمی یکی از بیماری های ویروسی مربوط به چشم هستند که می توانند ... علت و علائم عفونت چشم چیست - سلامتی salamati.ir/2017/03/12/علت-و-علائم-عفونت-چشم-چیست/‎Cached12 مارس 2017 ... یکی از عفونت‌های شایع چشم، چشم صورتی می‌باشد که در گروه سنی کودکان ... به علت شنا کردن فرد در شرایطی که لنز روی چشم قرار دارد ایجاد می‌شود.