مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عوارض کندن موهای داخل بینی چیست؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۸

Share/Save/Bookmark

 

کندن موهای داخل بینی، زمینه ساز رشد باکتری های درون آن و ابتلا به مننژیت مغزی است.

به گزارش بلاغ، بسیاری از مردم نسبت به موهای بینی خود حساس هستند از اینرو همیشه آن را کوتاه می کنند یا با موچین می کنند اما دانشمندان نسبت به این قضیه هشدار می دهند.

"فویگت" متخصص گوش، حلق و بینی دانشگاه نیویورک آمریکا می گوید: باید این عادت را ترک کرد؛ زیرا موهای بینی هوا را تصفیه می کند  و ناخالصی ها را از ریه و مجاری تنفسی دور می کند.

علاوه بر اینها؛ وقتی فرد همیشه موهای داخل بینی خود را کوتاه می کند شرایط برای رشد باکتری ها فراهم می شود.

بینی یکی از اجزای مثلث خطرناک صورت است که با مغز ارتباط مستقیم دارد و چنانچه باکتری ها در داخل بینی وجود داشته باشد و افزایش یابد  به راحتی می تواند وارد مغز شود و زمینه ساز ابتلای فرد به مننژیت گردد.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین راه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی چیست…بهترین راه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی چیست؟عکس دستیابی به محصول و یا روشی روش‌های از بین بردن موهای زاید بدن مجله گیزمیز…کرم موها را بصورت دائمی از بین می برد و بدون عوارض نیز می باشد۳۰۰۰۰ تومان کرم پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول کوچک کردن و زیبایی بینی کاملا رایگان عکسکوچککردنوزیباییبینیبینی و کوچک کردن بینی و کوچک کردن رایگان بینی و کوچک کردن بینی در منزل و را در نمناک کاشت مژه و شرایط انجام آن بدون تردید داشتن مژه های پُر پشت در زیبایی چهره ی انسان اهمیت فوق العاده ای داردراهکارهای سنتی علیه سفید شدن موها آکاطرز تهیه آب را بجوشانید و مریم گلی را داخل آن بریزید اجازه دهید با شعله ملایم دقیقه بررسی باور رایج درباره موبررسی باور رایج درباره موکندن موی سفید شستن مو با آب سردریزش موچنگ زدن موها بافتن موپوست و مو پزشکان ایران زعفران همیشه به عنوان یک ماده غذایی مفید و خوش عطر و رنگ در سفره غذایی ما ایرانی‌ها کیست تخمدان سراغ چه زنانی می رود؟همانطور که اشاره شد، کیست هایی که جدار نازک و صاف دارند، ساده هستند و در داخل آنها بهترین راه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی چیست؟عکس بهترین راه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی چیست؟عکس دستیابی به محصول و یا روشی که پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن آنها شاکی روش‌های از بین بردن موهای زاید بدن مجله گیزمیز کرم موها را بصورت دائمی از بین می برد و بدون عوارض نیز می باشد۳۰۰۰۰ تومان کرم رازیانه عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ کوچک کردن و زیبایی بینی کاملا رایگان عکس کوچککردنوزیبایی بینی و کوچک کردن بینی و کوچک کردن رایگان بینی و کوچک کردن بینی در منزل و را در نمناک ببینید کاشت مژه و شرایط انجام آن درمان طبی اخیراً استفاده از آنالوگ های پروستاگلاندین در درمان طبی کم پشتی مژه ها مورد توجه راهکارهای سنتی علیه سفید شدن موها آکا راهکارهای سنتی علیه سفید شدن موها سفیدی مودرمانطب سنتیسفید شدن مو بررسی باور رایج درباره مو بررسی باور رایج درباره موکندن موی سفید شستن مو با آب سردریزش موچنگ زدن موها بافتن مو پوست و مو پزشکان ایران زعفران همیشه به عنوان یک ماده غذایی مفید و خوش عطر و رنگ در سفره غذایی ما ایرانی‌ها جای کیست تخمدان سراغ چه زنانی می رود؟ همانطور که اشاره شد، کیست هایی که جدار نازک و صاف دارند، ساده هستند و در داخل آنها مایع صاف علت خارش داخل بینی جوش داخل بینی فرج موی داخل بینی موی داخل بینی زخم داخل بینی داخل بینی



لینک منبع :عوارض کندن موهای داخل بینی چیست؟

عوارض کندن موهای داخل بینی چیست؟ - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/news/.../عوارض-کندن-موهای-داخل-بینی-چیست‎Cached3 دسامبر 2016 ... کندن موهای داخل بینی، زمینه ساز رشد باکتری های درون آن و ابتلا به مننژیت مغزی است . چرا کندن موهای داخل بینی خطر دارد؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../چرا-کندن-موهای-داخل-بینی-خطر-دارد؟‎Cachedموهای بلند بینی ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل افراد گاهی موهای بینی را با قیچی کوتاه می‌کنند و یا آنها را می کنند.این در حالی است که محققان به تازگی ... خطر مرگ با کندن موهای بینی و دستکاری مثلث خطر صورت - نمناک namnak.com/خطر-مرگ-با-کندن-موهای-بینی.p34189‎Cachedموهای بینی و خطر مرگ با کندن موهای بینی و هشدار برای دستکاری مثلث خطر صورت و موهای بینی را جدا نکنید و به خطر افتادن سلامتی با کندن موهای بینی و موهای بینی را ... عوارض کندن موی گوش و بینی،فواید | سایت پزشکی و سلامت بیوطب bioteb.ir/13102/عوارض-کندن-موی-گوش-و-بینی،فواید.html‎Cached21 دسامبر 2015 ... عوارض کندن یا لیزر موهای گوش و بینی ... بینی) می‌تواند خطر ابتلا به جوش‌های چرکی ، عفونت، موی زیرپوستی، تورم و کورک را داخل حفره گوش و بینی ... آیا کندن موی دماغ خطرناک است؟! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/73652/آیا-کندن-موی-دماغ-خطرناک-است‎Cached Similar27 ا کتبر 2013 ... مجله دانستنیها: آیا کندن موی دماغ خطرناک است؟ وظیفه اصلی موهای بینی پالایش مواد اضافی هوایی است که تنفس می کنیم. موهای بینی همانند فیلتر هوای ... موی گوش و بینی را ریشه‌کن نکنید - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../eradicate-nose2-hair.html‎Cached Similarآیا نمی‌دانید بهترین راه برخورد با این موها چیست؟ ... موهای گوش و بینی از ورود اجزای ریز و خارجی مانند گرد و غبار یا حشرات به داخل حفره‌های گوش و بینی پیشگیری می‌کنند و به‌نوعی، نقش ... یعنی کندن یا لیزر این موها می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود؟ عوارض کندن موهای داخل بینی چیست؟ | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/news/.../عوارض-کندن-موهای-داخل-بینی-چیست؟/ 6 دسامبر 2016 ... کندن موهای داخل بینی، زمینه ساز رشد باکتری های درون آن و ابتلا به مننژیت مغزی است . کندن موی بینی چه عوارضی دارد؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/298023/کندن-موی-بینی-چه-عوارضی-دارد‎Cached27 جولای 2016 ... این در حالی است که محققان به تازگی کندن موهای بینی را بسیار پرخطر ... درون بینی مژک‌هایی وجود دارند که مواد موکوزی را از قسمت‌های جلوی بینی به ... موهای بینی را جدا نکنید - تبیان article.tebyan.net/270626/موهای-بینی-را-جدا-نکنید‎Cached9 فوریه 2014 ... داخل بینی، مملو از باکتری و ویروس های مختلفی است. ممکن است کندن موی بینی باعث ورود این میکروب ها به مخاط بینی، جریان خون یا ایجاد عفونت های ... نکاتی درباره کندن موی بینی و گوش - نبض ما nabzema.ir/7405/نکاتی-درباره-کندن-موهای-گوش-و-بینی.html‎Cached7 نوامبر 2016 ... موهای گوش و بینی از ورود اجزای خارجی مانند گرد و غبار یا حشرات به داخل حفره‌های این دو عضو پیشگیری می‌کنند و به نوعی، نقش محافظتی در برابر ...