مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد

[ad_1]

خیلی‌ها ممکن است شرکت شیائومی را به واسطه گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده‌اند بشناسند اما به هر حال این شرکت چینی در تولید وسایل مختلف مرتبط با تکنولوژی‌های متفاوت نیز تلاش‌هایی انجام داده و محصولاتی را به بازار ارایه کرده است. یکی از این محصولات، هدفون‌ها هستند که اتفاقا شیائومی در گذشته چندین مدل از آن‌ها را ساخته و به فروش رسانده است. به نظر می‌رسد کمپانی همچنان سعی دارد به تولید این محصول ادامه دهد.

طبق جدیدترین اخبار، شیائومی جدیدترین مدل از هدفون‌های درون گوشی خود با نام Mi Pro HD را به تازگی معرفی کرده است. همان طور که اشاره کردیم، این هدفون‌ها از نوع درون گوشی هستند که با طراحی خوب، این امکان را به گوشی‌ها داده‌اند که به راحتی درون گوش کاربر قرار بگیرند. همچنین کوچک بودن این محصول می‌تواند به کاربر کمک کند تا به راحتی آن را درون جیب خود قرار داده و در هنگام نیاز از هدفون خود استفاده کرده و به راحتی به گوش کردن آهنگ مشفول شود.

درون گوشی‌های Mi Pro HD یک سیستم متشکل از آرمیچرهای هیبریدی دوگانه قرار داده شده که طبق اعلام شرکت سازنده، باعث بهتر شنیده شدن جزییات صدا می‌شود. همچنین این هدفون‌ها از سیم‌های مخصوص با نام TPE استفاده می‌کنند که این قابلیت را دارند تا به راحتی تغییر حالت داده و گره نخورند!

علاوه بر موارد نام برده، این هدفون می‌تواند با استفاده از یک پوشش از جنس گرافن در هنگام ورزش کردن یا در معرض آب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شیائومی همچنین اعلام کرده که کار تیونینگ آکوستیک این هدفون‌ها توسط برنده ۴ جایزه گرمی، “لوکا بیگناردی” (Luca Bignardi) انجام گرفته است. طبق اعلام شرکت سازنده قرار شده این هدفون‌ها با قیمت تقریبی ۴۰ دلار پا به بازار محصولات صدا بگذارند.

mi-headphones-hd


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی …مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت …بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان دسته راهنمای خریدترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و تبلت بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان دسته راهنمای خرید ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام



لینک منبع :شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد

شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../شیائومی-از-هدفون‌های-جدیدش-با-نام-mi-pro-hd.../.html‎Cachedطبق جدیدترین اخبار، شیائومی جدیدترین مدل از هدفون‌های درون گوشی خود با نام Mi Pro HD را به تازگی معرفی کرده است. همان طور که اشاره کردیم، این هدفون‌ها از نوع درون ... Images for شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../شیائومی-از-هدفون‌-جدیدش-با-نام-Mi-Pro-HD-رونمایی-کرد/4498607‎Cached5 دسامبر 2016 ... طبق جدیدترین اخبار، شیائومی جدیدترین مدل از هدفون های درون گوشی خود با نام Mi Pro HD را به تازگی معرفی کرده است. همان طور که اشاره کردیم، این ... شیائومی هندزفری Mi Pro HD را رونمایی کرد | شهر ای تی | 30tyit.ir/2016/12/06/شیائومی-هندزفری-mi-pro-hd-را-رونمایی-کرد/‎Cached6 دسامبر 2016 ... معرفی هدفون جدید شیائومی Mi Pro HD ... شیائومی به تازگی از محصول جدیدی که هدفون می پرو اچ دی نام دارد(Xiaomi Mi Pro HD)،رونمایی کرد. ... این هدفون از نوع درون گوشی می باشد که میتوانند با طراحی خوب خود،به آسانی در گوش کاربر ... | شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد www.topitnews.ir/?aid=14334 چهارمین نشست هم اندیشی بخش خصوصی و دولتی در حوزه ICT که توسط وزارت ارتباطات برگزار می‌شد با اعتراض تعدادی از مدیران سابق و فعلی تشکل سازمان نظام صنفی ... شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد - ionet.ir ionet.ir/post/137165 سامسونگ و ال جی مشغول توسعه نمایشگرهایی با چهار لبه خمیده هستند; » گرافیک کال ... سونی از رنگ «صورتی برنزی» برای پرچمدار اکسپریا XZ پریمیوم رونمایی کرد ... پاوربانک شیائومی 10000mAh Pro | فروشگاه فارسی محصولات شیائومی xiaomi-fa.com/store/product/اکسسوری/پاوربانک/batterytwins/‎Cachedتصاویر مربوط به پاوربانک شیائومی ۱۰۰۰۰mAh Pro. –. – .... چند وقت قبل شیائوی گوشی جدید خود با نام Mi Max 2 را معرفی کرد. از ویژگی خاص این گوشی، باتری ... شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد | سی پنل هاست www.adfreehost.ir/شیائومی-از-هدفون‌-جدیدش-با-نام-mi-pro-hd-رونما/‎Cachedخیلی‌ها ممکن است شرکت شیائومی را به واسطه گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده‌اند بشناسند اما به هر حال این شرکت چینی در تولید وسایل مختلف مرتبط با تکنولوژی‌های ... آرشیو "خبر" | شیراز مارکت https://shiraz-market.com/category/news/page/3/‎Cached... که Mi VR Play 2 نام دارد، جانشین هدست قبلی این کمپانی با نام Mi VR Playاست. ... یکی از این بهبودها، راحتی هدست جدید نسبت به نسخه‌ی قبلی است؛ در Mi VR Play 22 از ... کمپانی چینی شیائومی که این روزها مشغول رونمایی از تازه‌ترین محصولات توسعه ... شکل بسیار کوچک همراه با دو سنسور برا ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه رونمایی کرد. هدفون 22 دلاری شیائومی رونمایی شد؛ صدایی بسیار طبیعی و شفاف ... www.techbook.ir/.../هدفون-22-دلاری-شیایومی-رونمایی-شد-صدایی-بسیار-طبیعی-و-شفاف‎Cached13 نوامبر 2016 ... شیائومی مدتی قبل از هدست بلوتوث خود با نام Mi Sports پرده برداشت، ... البته تمام آزمایش‌های شیائومی از استاندارد بالایی برخوردار است و می‌توان هدفون Piston 3 Pro ... شیائومی اعلام کرد هدفون جدید دارای یک محفظه صوتی آلومینیومی با ...