مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟

[ad_1]
خبرآنلاین: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای جهش پهنای باند در کشور دانست و گفت: اکنون بیش از 28 میلیون در بخش همراه و 7 تا 8 میلیون کاربرد در بخش ثابت کاربر متصل به باندپهن داریم.

به نقل از سایت وزارت ارتباطات،علی اصغر عمیدیان رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در چهارمین هم اندیشی توسعه بخش ICT کشور با اشاره به حذف مجوزها از حدود فناوری گفت: همین حذف مجوزها باعث جهشی در توسعه پهنای باند شد به گونه ای که روزی که این کار را شروع کردیم رایتل 360هزار کاربر با دسترسی به اینترنت پرسرعت داشت اما امروز 28 میلیون نفر به باند پهن دسترسی دارند. ضمن اینکه در بخش باند ثابت نیز از 5 میلیون کاربر اکنون به نزدیک به 7 تا 8 میلیون مشترک رسیدیم که دسترسی با باندپهن ثابت دارند.

وی با بیان اینکه آمار نشان می دهد که این اکوسیستم خوب کار می کند، افزود: در حوزه هم جز در مواردی که نیاز بود اقدام به ایجاد رگولاتوری نکردیم.

عمیدیان تصریح کرد: در حوزه پست مدرن نیز شاهد دو اپراتور خواهیم بود که سرمایه گذاری کلانی را می طلبد. ضمن اینکه در بخش شبکه های اجتماعی نیز فضای سرمایه گذاری هزار میلیاردی وجود دارد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باور نسبت به حضور پرقدرت بخش خصوصی وجود دارد، تصریح کرد: بعد از اجرایی شدن برجام، توان تکنولوژی کشور نباید در قبال ارتباط با کشورهای خارجی ضعیف شود و در گفت و گو با نمایندگان همه کشورها اعلام کرده ایم که حضور بخش خصوصی کشورمان اولویت نخست است.

رییس سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان تصریح کرد: 90درصد تجهیزات مورد استفاده را از داخلی ها تهیه کرده ایم و نمونه ای نداریم که در کشور تولید و مورد تایید قرار گرفته باشد و آن تجهیزات را از خارج وارد کرده باشیم.

بنابه این گزارش چهارمین هم اندیشی توسعه بخش ICT کشور با حضور شرکت ها و فعالان بخش خصوصی عصر امروز (دوشنبه) در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصراله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات، مهدی محتشمی معاون امور بین الملل وزیر، برات قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری و تنی چندتن از دیگر مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور داشتند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف چند واقعیت رانندگی در ایران و یک راهکار جهانیتعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۰ حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد مجروحان این حوادث پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای نیازمندیهای اینترنتی و حراجی برای تمام ایراناطلاعیه تعلیق فعالیت سایت بسمه تعالی کاربران گرامی سایت نیازمندیهای اینترنتی حراجینسخه پشتیبان یا بک آپ چیست؟پشتیبان گیری کلود بک آپ آنلاین در ادامه قصد داریم به تعریف و شیوه استفاده از روش پارسی نیوزمشرق نیوز ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه دمشق و استان آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود الف چند واقعیت رانندگی در ایران و یک راهکار جهانی تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۰ حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد مجروحان این حوادث ۲۹۷ پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در پی سی دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار در بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها و عکس ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل نیازمندیهای اینترنتی و حراجی برای تمام ایران سایت نیازمندیهای اینترنتی همشهری، محلی درج آگهی اینترنتی و حراجی اینترنتی برای تمام ایران کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین دیجیتال مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت نسخه پشتیبان یا بک آپ چیست؟ پشتیبان گیری کلود بک آپ آنلاین در ادامه قصد داریم به تعریف و شیوه استفاده از روش پشتیبان خوشفکری استارتاپ‌های ایران خوشفکری اگر شرکت یا مجموعه ای خاص در هر زمینه ای هستید فقط کافیست با سامانه ی باجه تماس بگیرید و پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از تهمت



لینک منبع :در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟

در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../در-ایران-چند-نفر-کاربر-اینترنت-موبایل-داریم‎Cached6 دسامبر 2016 ... در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای جهش پهنای ... Images for در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29197419 در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ ... اینترنت در راه روستاهای بالای 15 خانوار در دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه ... در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ - shabahang hshabahang.blogsky.com/.../در-ایران-چند-نفر-کاربر-اینترنت-موبایل-داریم؟ 6 دسامبر 2016 ... در ایران چند نفر کاربر اینترنت موبایل داریم؟ خبرآنلاین: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حذف مجوزها برای هر فناوری را عاملی برای ... انصاف نیوز | چند نفر در ایران کاربر اینترنت هستند؟ - انصاف نیوز www.ensafnews.com/56488/چند-نفر-ایران-کاربر-اینترنت-هستند؟/ 3 آوریل 2017 ... چند نفر در ایران کاربر اینترنت هستند؟ ... از تلفن همراه بهره می‌گیرند و بدین ترتیب بیش از ۲۷ میلیون کاربر اینترنت موبایل در ایران وجود دارد. چند نفر در ایران کاربر اینترنت هستند؟ | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/.../-چند-نفر-در-ایران-کاربر-اینترنت-هستند؟/ چند نفر در ایران کاربر اینترنت هستند؟ ... به اینترنت از تلفن همراه بهره می‌گیرند و بدین ترتیب بیش از ۲۷ میلیون کاربر اینترنت موبایل در ایران وجود دارد. آیا فقط 15 میلیون ایرانی کاربر اینترنت موبایل هستند و 8.5 میلیون ... www.khabaronline.ir/detail/529799/ict/internet‎Cached23 آوریل 2016 ... آیا فقط 15 میلیون ایرانی کاربر اینترنت موبایل هستند و 8.5 میلیون خط اینترنت پرسرعت ADSL داریم؟ ... سال ۹۴ حدود ۱۵ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۳۵۲ نفر کاربر اینترنت موبایل و8 میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۶۱ خط فعال ثابت اینترنت داشته است. .... خط موبایل یا تعداد خط تلفن که adsl داره و هر مشترکی میتونه چند کاربر بشه. تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر است؟ - دمادم https://damadam.ir/news/...اینترنت-پر...موبایل...ایران-چند-نفر.../4515236 تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر است؟ ... در رایتل وجود داشت که امروز در کشور بیش از ۲۸ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت موبایل داریم. تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر است؟ - سیرنا sirjannews.ir/1395/.../تعداد-مشترکان-اینترنت-پر-سرعت-موبایل-د/?...‎Cached7 دسامبر 2016 ... تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر است؟ ... داشت که امروز در کشور بیش از ۲۸ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت موبایل داریم. آخرین خبر | تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر ... akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3132908‎Cached6 دسامبر 2016 ... تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت موبایل در ایران چند نفر است؟ ... داشت که امروز در کشور بیش از ۲۸ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت موبایل داریم.