مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهی شش دار در آمازون کشف شد

[ad_1]

ماهی شش دار در آمازون کشف شد

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
گونه جدیدی از ماهی‌های غول‌ پیکر که اکسیژن تنفس می‌کنند کشف شده است.

به گزارش مهر، این گونه جدید از خانواده ماهی‌های آراپایما است. ماهی‌های غول پیکر این خانواده در آب‌های روان زندگی می‌کنند و می‌توانند به وسیله شش تنفس کنند. این گونه جدید نیز در مناطق دورافتاده رودخانه آمازون زندگی می‌کند.

دانشمندان تخمین می‌زنند گونه‌های بیش‌تری از این ماهی در آینده نزدیک کشف شود.

ماهی تازه کشف شده که اندازه بالغ آن بیش از سه متر طول و 200 کیلوگرم وزن خواهد داشت، در آب‌هایی زندگی می‌کند که میزان اکسیژن کمی دارند. به همین دلیل برای تنفس به سطح آب می‌آیند.

مطالعه روی این ماهی درحال انقراض بسیار مشکل است. این در حالی است که تنها پنج هزار ماهی آراپایما زنده هستند.

دونالد جی استوارت یکی از استادان بیولوژی و محقق مجله نشنال جئوگرافیک این گونه را کشف کرده است. او می‌گوید: هنوز گونه‌های بسیاری وجود دارد که باید شناسایی و حمایت شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کشف جنازه یک زن در مریخ عکسکشف زن بر روی مریخ اسکات سی وارینگ پژوهشگر و محقق فعال در خصوص موجودات فضایی به تازگی تبلیغات این شامپو در صداوسیما ممنوع شدممنوعیت پخش تبلیغات شامپوی ریزش مو در صداوسیما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماستاس ام اس های خنده دار ضد دخترها شکست عشقی مرد گیلانی را غار نشین کرد عکس فروش دستپخت فاطما گل در ایران یه روز یه شناخت و تکثیر ماهی مولی ماهیمولیتکثیر ماهی مولی به همراه شناخت و نگهداری در صورتی که متوجه نشدید به تصویر زیر هم جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …سرقتِ درخت کریسمس از فروشگاه توسط سگ آبی استفاده از قلاده سگ برای حفاظت از آن در زمان آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهاسایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیآیا می دانید در دنیا کسانی هستند که موقع سرماخوردگی جوراب کثیف پا می کنند یا کاسه کاسه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش…رهایی از چربی های اضافه در پهلو هارهایی از چربی های اضافه در پهلو ها با ترفندهای ساده برای مصرف سوزاندن کالری در روز کشف جنازه یک زن در مریخ عکس کشف زن بر روی مریخ اسکات سی وارینگ پژوهشگر و محقق فعال در خصوص موجودات فضایی به تازگی ادعا تبلیغات این شامپو در صداوسیما ممنوع شد ممنوعیت پخش تبلیغات شامپوی ریزش مو در صداوسیما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس اس ام اس های خنده دار ضد دخترها شکست عشقی مرد گیلانی را غار نشین کرد عکس فروش دستپخت فاطما گل در ایران یه روز یه رشتیه با یه شناخت و تکثیر ماهی مولی ماهیمولی تکثیر ماهی مولی به همراه شناخت و نگهداری در صورتی که متوجه نشدید به تصویر زیر هم نگاهی سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی آیا می دانید در دنیا کسانی هستند که موقع سرماخوردگی جوراب کثیف پا می کنند یا کاسه کاسه ترشی آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… تصاویر خنده دار در ایران استخدام انبار دار در رشت زن کیر دار در حال سک فیلم خنده دار در اپارات عکس متن دار در مورد زندگی رابطه زن شوهر دار در مشهد حروف صدا دار در انگلیسی تاتر خنده دار در تهران



لینک منبع :ماهی شش دار در آمازون کشف شد

ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد‎Cached5 دسامبر 2016 ... گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. ماهی شش دار در آمازون کشف شد - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354502/Science/globalenvironment‎Cached5 دسامبر 2016 ... ماهی شش دار در آمازون کشف شد. دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین: گونه جدیدی از ماهی‌های غول‌ پیکر که اکسیژن تنفس می‌کنند کشف شده است. Images for ماهی شش دار در آمازون کشف شد ماهی شش دار در آمازون کشف شد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/05/1568662‎Cached5 دسامبر 2016 ... ماهی شش دار در آمازون کشف شد. آبزیان,محیط زیست جهان,حیوانات. همشهری آنلاین: گونه جدیدی از ماهی‌های غول‌ پیکر که اکسیژن تنفس می‌کنند کشف شده ... آخرین خبر | گوناگون/ ماهی شش دار در آمازون کشف شد! akharinkhabar.ir/interestings/.../گوناگون-ماهی-شش-دار-در-آمازون-کشف-شد! 7 دسامبر 2016 ... ماهی‌های غول پیکر این خانواده در آب‌های روان زندگی می‌کنند و می‌توانند به وسیله شش تنفس کنند. این گونه جدید نیز در مناطق دورافتاده رودخانه آمازون ... ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - onvansho onvansho.ir/result/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد.html ماهی دارای شش در آمازون بیشتری از این ماهی در آینده نزدیک کشف انسان کشف شد . ... مقاومت گونه‌ای ماهی در برابر آلودگی‌های محیط زیستی ماهی شش دار در آمازون کشف شد . ماهی شش دار در آمازون کشف شد - رسانه 24 mahdikhoshkholg.rocketfix.com/.../ماهی+شش+دار+در+آمازون+کشف+شد‎Cachedدرخواست حذف اطلاعات. ماهی شش دار در آمازون کشف شد. گونه جدیدی از ماهی‌های غول‌ پیکر که ا .. یژن تنفس می‌کنند کشف شده است. این گونه جدید از خانواده ماهی‌های آراپایما است. هرلحظه، ماهی شش دار در آمازون کشف شد harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/ماهی-شش-دار-در-آمازون-کشف-شد‎Cached5 دسامبر 2016 ... به گزارش مهر، این گونه جدید از خانواده ماهی‌های آراپایما است. ماهی‌های غول پیکر این خانواده در آب‌های روان زندگی می‌کنند و می‌توانند به وسیله شش تنفس ... کشف ماهی شش دار - سایت تفریحی تُنز | جوک | اس ام اس | اخبار روز دنیا | tonz.ir/tag/کشف-ماهی-شش-دار/‎Cachedماهی دارای شش در آمازون کشف شد · بدانیم; 7 دسامبر, 2016; 0. ماهی دارای شش در آمازون کشف شد برای دیدن خبر کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید. بیشتر ... کشف ماهی غول پیکر دارای شش در آمازون +عکس - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/news/کشف-ماهی-غول-پیکر-دارای-شش...آمازون.../4493193 گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، این گونه جدید از خانواده ماهی های آراپایما است. ماهی ...