مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان

[ad_1]

 

کد مطلب: 421047

راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان

بخش دانش و فناوری الف،15 آذر95

گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۹

 خبرآنلاین، شما می‌توانید به دوستان، اعضای خانواده و هرکسی که مورد اعتمادتان باشد، اجازه دهید از مکانی که حضور دارید مطلع شوند.

اپ موسوم به Trusted Contacts روی اندروید امن بودن و زنده‌بودن شمارا در مواقع ضروری به اعضای خانواده نشان می‌دهد.

مثلاً برای بازگشت فرزندتان به خانه نگرانید و بدین ترتیب با این اپ می‌توانید مکان دقیقی که در حال حاضر هست را ببینید.

اگر در سفر گم شدید و خواستید دیگران شمارا پیدا کنند می‌توانید از این اپ استفاده کنید.

البته اپ موسوم به Glympse نیز سالها همین کار را می‌کند و یا Zenly در فرانسه خدمات مکان‌یابی در سطح اروپا را می‌دهد.
 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوگل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …ردیابی و مانیتورینگ موبایل و تبلت خانواده ردیابی و کنترل فرزندان زیر سال ، سالمندان جامعه‌شناسى روستایى جدول متوسط افراد و میانگین تعداد اتاق‌های خانواده و متوسط اتاق برای هر نفر را در چند تکنیک‌ها و تاکتیک‌هاى پیشرفته و آموزش آنهاتکنیک‌ها و تاکتیک‌هاى پیشرفته و آموزش آنها ،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی پارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول پایگاه خبری الفمعلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی آموزش ظاهر کردن دو منوی استارت و شات دان در ویندوز در ویندوز برای خاموش کردن سیستم باید سه حرکت انجام شود که برای کاربران ویندوز که به پربیننده ترین اخبار روز آخرین اخبار روز …پربیننده ترین اخبار روز ایران و جهان آخرین اخبار روز ایران مهمترین اخبار روز جهان ردیابی و مانیتورینگ موبایل و تبلت خانواده ردیابی و مانیتورینگ موبایل و تبلت خانواده ردیابی و کنترل فرزندان زیر سال ، سالمندان نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی می تکنیک‌ها و تاکتیک‌هاى پیشرفته و آموزش آنها تکنیک‌ها و تاکتیک‌هاى پیشرفته و آموزش آنها ،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند آفتاب ۹۹ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر برای رابطه نامشروع بازیگر معروف تئاتر که به آزار و پایگاه خبری الف معلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در حالی الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد آموزش ظاهر کردن دو منوی استارت و شات دان در ویندوز آموزش ظاهر کردن دو منوی استارت و شات دان در ویندوز پربیننده ترین اخبار روز آخرین اخبار روز ایرانمهمترین اخبار پربیننده ترین اخبار روز ایران و جهان آخرین اخبار روز ایران مهمترین اخبار روز جهان آخرین شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگون شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان گوناگون شرکت خدماتی و نظافتی پارسا اصفهان



لینک منبع :راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان

راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/609110/ict/software‎Cached5 دسامبر 2016 ... گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان - لینک دانلود www.3neshaneh.com/.../راه‌اندازی+اپ+مکان‌یاب+گوگل+برای+خانواده+و+دوستان+-+لینک+دانلود فناوری اطلاعات > نرم افزار - گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود www.24khabar.com/.../راه‌اندازی-اپ-مکان‌یاب-گوگل-برای-خانواده-و-دوستان-لینک-دانلود/ گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه اندازی اپ مکان یاب گوگل برای خانواده و دوستان | خبر از ما www.khabarazma.com/486062 گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود | رادرایانه ... radrayaneh.net/.../راه‌اندازی-اپ-مکان‌یاب-گوگل-برای-خانواده-و-دوستان-/-لینک-دانلود‎Cachedشما می‌توانید به دوستان، اعضای خانواده و هرکسی که مورد اعتمادتان باشد، اجازه دهید از مکانی ... اپ موسوم به Trusted Contacts روی اندروید امن بودن و زنده‌بودن شمارا در مواقع ... راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/06/1568805 6 دسامبر 2016 ... گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/05/1568610 5 دسامبر 2016 ... گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان - مفیدستان mofidestan.ir/راه‌اندازی-اپ-مکان‌یاب-گوگل-برای-خان/ کد مطلب: ۴۲۱۰۴۷. راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان. بخش دانش و فناوری الف،۱۵ آذر۹۵. گوگل اپلیکیشن مکان‌یاب برای دوستان مورد اعتماد را عرضه کرد . راه اندازی اپ مکان یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود - شبکه ... tnews.ir/news/80a875436621.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، شما می توانید به دوستان، اعضای خانواده و هرکسی که مورد اعتمادتان باشد، اجازه دهید از مکانی که حضور دارید مطلع شوند. اپ موسوم به ... راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود | سایت ... 4min.cf/راه‌اندازی-اپ-مکان‌یاب-گوگل-برای-خان/ 5 دسامبر 2016 ... ترجمه تخصصی آنلاین انگلیسی به فارسی | مترجمین ایران , گوگل اپلیکیشن ... راه‌اندازی اپ مکان‌یاب گوگل برای خانواده و دوستان / لینک دانلود.