مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 ترس کارآفرینان و راه‌های مقابله با آن

[ad_1]

ترس های کارآفرینی

کارآفرینی یک فرایند غیر قابل پیش بینی است چرا که نمی‌توانید تضمین کنید برنامه ای که ایجاد کرده اید به درستی انجام می‌شود یا خیر. اما اگر اجازه دهید ترس وجود شما را فرا بگیرد و مانع پیشرفت کار شود، همه چیز را از دست خواهید داد. برای اینکه بتوانید به عنوان یک کارآفرین موفق باشید باید با ترس‌های خود مواجه شوید و با آن‌ها مبارزه نمایید. در این مقاله قصد داریم شش مورد از ترس‌های کارآفرینان را با هم مرور کنیم و نحوه مقابله با آن را توضیح دهیم. پس همراه ما باشید.

  1. هنوز احساس آمادگی نمی‌کنید:

شما هرگز احساس آماده بودن نخواهید کرد. ستاره‌ها، ماه و سیارات هیچ وقت نشانه‌هایی را برای شما ارسال نمی کنند و زمان شروع کار را بیان نخواهند کرد. خودتان باید دست به کار شوید. ممکن است احساس کنید هنوز زمان واقعی فعالیت شما فرا نرسیده است. این کاملا طبیعی است. واقعیت این است که زمان عالی برای شروع کار وجود ندارد. این شما هستید که شرایط را تعیین می‌کنید. خودتان باید زمان عالی را بسازید و آن را با فعالیت‌های به موقع به موفقیت تبدیل کنید. موفقیت محصول فعالیت و عمل است. قدرت لحظه‌ها را دریابید تا مطمئن شوید همیشه به سمت اهدافی که در ذهن دارید حرکت می‌کنید. اگر اقدامی کردید و در حین انجام آن دچار اشتباه شدید، اصلا مهم نیست. نگران نباشید. شکست بخشی از کار است. شما می‌توانید از اشتباهات خود درس بگیرید. از خودتان بپرسید که اگر بترسم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

  1. مردم شما را به خاطر انجام دادن کارهای متفاوت قضاوت خواهند کرد:

این موضوع اصلا تقصیر شما نیست که مردم چه طرز فکری در مورد شما و کسب وکارتان دارند. با آن مواجه شوید و از بروز چنین اتفاقاتی نهراسید. همه افراد روی زمین نمی‌توانند شما را دوست داشته باشند. اگر بخواهید همه افرادی که در اطرافتان قرار دارند را راضی نگه دارید موفق نخواهید شد. در چنین شرایطی باز هم افرادی وجود خواهند داشت که از طرز فکر شما انتقاد می‌کنند پس برای خودتان زندگی کنید. زمانی که برای اعتقادات و باورهای خود می‌جنگید، عقاید و نظرات افراد هیچ ربطی به شما نخواهد داشت. برخی از رهبران تاثیرگذار جهان با مخالفت‌های شدید افراد مواجه بوده اند اما هرگز دست از دیدگاه‌های خود برنداشته‌اند. بسیار طبیعی است که خانواده یا دوستان شما فکر ‌کنند رویای شما احمقانه است.آن‌ها فقط می‌خواهند شما را از خطرات موجود در مسیر محافظت کنند اما باید به اهداف خود ایمان داشته باشید. استیو جابز در این باره می‌گوید: افرادی که به اندازه کافی جرات تغییر جهان را داشته باشند می‌توانند این کار را انجام دهند. پس در برخی از موارد دیوانه بودن و به قول برخی از افراد حماقت هدیه ای از طرف خداوند است.

  1. اینکار در حال حاضر انجام شده است:

این موقعیت ممکن است واقعیت داشته باشد اما هرگز توسط شما انجام نشده است. چیزی که رهبران واقعی را از افراد معمولی متمایز می‌کند اصالت نیست بلکه اعتبار و هویتی است که این افراد دارند. به عنوان مثال صنعت تناسب اندام با محتوای یکسانی اشباع شده است اما هنوز هم رهبران جدیدی در این عرصه ظهور می‌کنند. چرا ؟ چون رهبران موفق توانایی انجام کارها و ایجاد ارزش را به یک شیوه متفاوت دارند و می‌توانند کارهای مشابه را به روش دیگری انجام دهند. اصالت چیست؟ تقریبا هر چیزی که ما می دانیم ترکیبی از اطلاعات است که از افراد دیگر یاد گرفته ایم. این افراد نیز اطلاعات را از سایرین دریافت کرده اند. بله برخی از کارها قبلا انجام شده است اما شما چشم‌اندازهای خاص خود را دارید.هیچ کس نمی‌تواند طرز فکری همانند طرز فکر شما داشته باشد. از خودتان بپرسید چگونه می‌توانم به تنهایی ارزش بیشتری به جهان بیفزایم؟

  1. به اندازه کافی اطلاعات ندارید و نمی‌توانید کار را شروع کنید:

بیشتر افراد از مدارک، کتاب های راهنما یا سمینارها استفاده می‌کنند تا در نهایت خود را برای دستیابی به رویاهایشان آماده سازند. آموزش یک موضوع عالی است اما نمی توان همه چیز را یاد گرفت. شما باید از اطلاعاتی که هم اکنون دارید استفاده کنید. فقط به این فکر کنید که اگر با دانش و اطلاعاتی که هم اکنون دارید کاری را شروع کنید زندگی شما چگونه خواهد بود. به عنوان مثال اگر غذاهای سالم بخورید و تمرینات ورزشی را به صورت منظم انجام دهید اندام خوبی خواهید داشت. زمانی که از دانسته های خود استفاده می‌کنید قادر خواهید بود زندگی را تغییر دهید. با همین اطلاعات دست به کار شوید و به مسیر خود ادامه دهید. در این مسیر می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید. از خودتان بپرسید: با وجود اطلاعاتی که دارم چگونه می‌توانم تفاوت‌های زیادی ایجاد کنم؟

  1. از شکست می‌ترسید:

به دنبال رویاها بودن نیازمند طی مراحلی است. در این مسیر باید بتوانید پله‌ها را یکی یکی طی کنید و نردبانی برای رسیدن به موفقیت ایجاد کنید. در این فرآیند، حتما اشتباهاتی انجام خواهید داد. شکست تنها نشان دهنده این است که شما باید مسیر خود را اصلاح کنید و فعالیت‌های خود را بهبود ببخشید. والت دیزنی و مایکل جردن بعد از شکست هرگز ناامید نشده اند. آن‌ها به راه خود ادامه داده اند زیرا هر شکستی مرحله ای برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ تر است. از شکست‌های خود درس بگیرید و آن را به عنوان یک هدیه ببینید. افرادی که از شکست پرهیز می‌کنند به موفقیت نمی‌رسند. از خودتان بپرسید: اگر نتوانم کار قابل ملاحظه ای در زندگی انجام دهم زندگی من چه ارزشی خواهد داشت؟

  1. نمی‌دانید کارهای مدنظر خود را چگونه انجام دهید:

همیشه لازم نیست مسیر رسیدن به مقصد را به طور کامل بشناسید. فقط باید شروع کنید. فعالیت خود را بر اساس دانشی که دارید آغاز کنید. اگر کارآفرینانی را دیدید که به نتایج مدنظر شما دست یافته اند به کارهایی که این افراد انجام داده اند توجه کنید. در لیست ایمیل این افراد قرار بگیرید، محصولاتشان را بخرید، نحوه مدیریت کسب وکارشان را رصد نمایید و سپس مدلی منحصر به فرد برای خود بسازید.اگر مسائلی وجود دارد که نمی‌دانید چگونه باید انجام دهید فقط زمانی را برای آن اختصاص دهید. اگر خودتان قادر به انجام آن نبودید بهتر است برون سپاری کنید و از افراد دیگر کمک بگیرید. افرادی در سرتاسر جهان وجود دارند که می‌توانند کارهای شما را انجام دهند. از خودتان بپرسید: از چه مدلی می‌توانم استفاده کنم تا دیدگاه‌های خود را زنده نمایم؟

هرچقدر بیشتر با ترس‌های خود مواجه شوید، قدرت آن‌ها بر روی شما کاهش پیدا می‌کند. شما قدرتمندتر از چیزی هستید که تصور می‌کنید. پس خطرپذیر باشید و به توانایی‌های خود اعتماد کنید. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، کارآفرینی یک فرایند غیر قابل پیش بینی است. با ترس‌های خود مواجه شوید و مسیر پیش رو را به خوبی طی کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایر مطالب تربیت کودک راهکارهای کنترل استرس و ترس کودکان در اولین روز مدرسه راهکارهایی برای دور نگهداشتن پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویرمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر چگونه لکه های صورت را از بین ببریم؟ پاک کردن لکه صورت و …با سلام و تشکر از مقاله بسیار خوبتون بنده به عنوان کسی که روزانه با ده ها نفر از کسانی چگونه شکم را کوچک کنیم؟ روغنی برای آب کردن چربی …اگر شما هم نظیر بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد بویژه چربی دور شکم رنج می برید، می محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش فروش و دورهایآموزشیمی‌خواهید جزو نوابغ فروش کشور باشید؟ می‌خواهید وجودتان شرکت‌ها و اقتصاد کشورتان را اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و …طرح‌واره‌ها یا همان الگوهای مضر و آسیب‌زایی که از دوران کودکی با ما همراه هستند اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه استان جیرفت احمد امینی‌روش دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت با پایان ایمنی، بهداشت و محیط زیست … سایر مطالب تربیت کودک راهکارهای کنترل استرس و ترس کودکان در اولین روز مدرسه راهکارهایی برای دور نگهداشتن پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا چگونه لکه های صورت را از بین ببریم؟ پاک کردن لکه صورت و بینی با سلام و تشکر از مقاله بسیار خوبتون بنده به عنوان کسی که روزانه با ده ها نفر از کسانی که چگونه شکم را کوچک کنیم؟ روغنی برای آب کردن چربی شکم اگر شما هم نظیر بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد بویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش فروش و دورهای می‌خواهید جزو نوابغ فروش کشور باشید؟ می‌خواهید وجودتان شرکت‌ها و اقتصاد کشورتان را متحول اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و روان کلینیک طرح‌واره‌ها یا همان الگوهای مضر و آسیب‌زایی که از دوران کودکی با ما همراه هستند، انواع و استان جیرفت احمد امینی‌روش دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت با پایان شمارش اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار



لینک منبع :6 ترس کارآفرینان و راه‌های مقابله با آن

6 ترس کارآفرینان و راه‌های مقابله با آن - ترس از کارآفرینی - آلامتو www.alamto.com/fears-of-entrepreneurship.html 6 دسامبر 2016 ... 6 ترس کارآفرینان و راه‌های مقابله با آن:کارآفرینی یک فرایند غیر قابل پیش بینی است چرا که نمی‌توانید تضمین کنید برنامه ای که ایجاد کرده اید ... ۵ ترس بزرگ کارآفرینان و راه مقابله با آن‌ها - زومیت www.zoomit.ir/2017/5/7/.../entrepreneurial-fears-holding-you-back/‎Cached7 مه 2017 ... برای مقابله با این ترس باید طرز تفکر خودتان را تغییر دهید. به‌عنوان مثال بسیاری از کارآفرینان تازه‌کار ترجیح می‌دهند ۸ ساعت اضافه کار کنند تا ... [PDF] دالیل شکست کــارآفرینان و راه هــــای مقـابله با آن - بازارکار www.bazarekar.ir/UploadedFiles/.../df34674e95b04e2.pdf‎Cached Similarاز کارآفرین ان ایرانی در تغییر روش ها و ش یوه های انجام کار یا. جایگزین کردن راهکارهای مناس ب به جای ش یوه های متداول. با توجه به تغییرها و تحول ها در ... ترس از کارآفرینی و راه‌ های مقابله با آن - پرورش افکار www.parvaresheafkar.com/law.../fear-entrepreneurial-ways-deal‎Cached13 مارس 2017 ... کارآفرینی چه ترس هایی دارد؟ کارآفرینی یک فرایند غیر قابل پیش بینی است چرا که نمی‌ توانیم تضمین کنیم برنامه ای که ایجاد کرده ایم به درستی ... واکسینه شدن در برابر ترس از شکست - 12CEO 12ceo.ir/واکسن-ترس-از-شکست/‎Cached Similar14 نوامبر 2014 ... 6. واکسینه شدن در برابر ترس از شکست به کمک بامزه ترین تکنیکی ... شروع کارهای جدید نداشتید، زندگی شما چیزی به مراتب با کیفیت تر و ... برای اولین بار زمانی راه های مقابله برای ترس از شروع در بین کارآفرینان و مدیران ارشد ... [DOC] ویژگیهای کار آفرین 1- مقدمه کارآفرینی عبارت است از فرایند خلق ... gu.ac.ir/Controls/NewsFiles/4581.docx‎Cached Similarبه عبارت دیگر، کارآفرینی فرایند خلق چیزی جدید و باارزش است که با اختصاص زمان و تلاش لازم و در نظر گرفتن ریسک‌های مالی، روانی و ... آنها از مواجه شدن با رقابت ترسی ندارند و در حقیقت از رقابت لذت می‌برند. کارآفرینان نوآور هستند و همواره در مقابله با موقعیت‌ها از راه‌ها و روش‌های جدید استفاده می‌کنند. ... 6- انگیزه‌های مهم کارآفرینی ترس های سفر و راه های مقابله با آنها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ترس-های-سفر-و-راه-های-مقابله-با-آنها‎Cached Similar27 ژانویه 2015 ... به طور مثال، مردم ترس های خاصی در طول سفر دارند که شاید ندانند بهترین راه مقابله با آن چیست. برخی از هواپیما و ارتفاع می ترسند و برخی هم از ... [PDF] بررسی و مطالعه کارآفرینی و علل و عوامل ترس از راه اندازی کسب و کار ... ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/743713‎Cachedبررسی و مطالعه کارآفرینی و علل و عوامل ترس از راه اندازی کسب و کار ... در بازارهای جهانی، مقابله با رقبا، اشتغال زائی پایدار،توسعه عدالت، کاهش فقر و حل ... Page 6 ... [PDF] موانع کارآفرینی در ایران، نقش بومی سازی و راهکارها ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/743586‎Cached Similarتوجه به ارزش های خود باید مفهوم کارآفرینی و راه های گسترش و ترویج آن را مشخص نماید. .... Page 6 ... از عوامل مختلفی مانند ناآگاهی به لزوم خودباوری، ترس و تردید، عدم اطمینان، تقلید کورکورانه، تنبلی و .... عالقه داشته اند به روشنی می توان مشاهده نمود که چگونه به توصیف شرایط جدید و ارائه ی راهکار برای مقابله با این تغییرات و عوارض. ۵ ترس بزرگ کارآفرینان و راه مقابله با آن‌ها - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=۵+ترس+بزرگ+کارآفرینان+و+راه+مقابله+با...‎Cached۵ ترس بزرگ کارآفرینان و راه مقابله با آن‌ها ... 23-5-2017 اخبار باشگاه خبرنگاران 6 ... در این مقاله‌ی زومیت درباره‌ی ۵ ترس مشترک میان کارآفرینان و راه‌های مقابله با آن ...