مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد

[ad_1]

تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه ۱۶۰ هزار دلار به حراج گذاشته شده است.

نیل لایفر عکاسی است که عکسی تاریخی از محمدعلی کلی پس از ناک اوت کردن سانی لیستون گرفت. شاید این عکس را بتوان به‌یادماندنی‌ترین تصویر ثبت‌شده در تاریخ مسابقات بوکس سنگین‌وزن قلمداد کرد.

نسخه واقعی این عکس که امضای محمدعلی کلی را هم دارد، به حراج گذاشته شده است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید آن هستید، فرصتی در اختیار خواهید داشت تا نسبت به خرید عکس تاریخی محمدعلی کلی اقدام کنید.

لایفر یک عکاس ورزشی است که تاکنون بیش از ۲۰۰ تصویر کاور مصور ثبت کرده است. او هم‌اکنون کلکسیون خود را در خانه حراج گرنسی واقع در نیویورک به حراج گذاشته است و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. البته تمام تصاویر توسط لایفر تهیه نشده‌اند، اما می‌توان گفت مانند تصویر محمدعلی کلی فوق‌العاده هستند و برای دوست‌داران ورزش می‌توانند خاطرات بسیاری را زنده کنند.

البته جواهر اصلی کلکسیون لایفر، تصویر گرفته‌شده از محمدعلی کلی پس از ناک اوت سانی لیستون است. در کنار تصویر برگه‌های دیگری نیز به نمایش گذاشته شده‌اند که به لایفر تعلق دارند. این برگه‌ها شامل اجازه ورود به رخت‌کن، سالن وزن‌کشی و همچنین سالن مسابقه هستند که به همراه پاکت اصلی تحویل خریدار خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که در مورد حراج عکس منتشر شده است؛ این تصویر از یکشنبه قابل خریداری خواهد بود و قیمت پایه آن از ۱۶۰ هزار دلار شروع می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد …تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه هزار دلار به تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد …خبراخبار سلبریتی ها هتل لوکس پاتایا از نگاه گردشگران تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شدتصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه ۱۶۰ هزار دلار به تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد …تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه ۱۶۰۰۰۰ دلار به تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شدنیل لایفر عکاسی است که عکسی تاریخی از محمدعلی کلی پس از ناک اوت کردن سانی لیستون گرفتتصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد تصویر …تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد …تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در حراج تصویر تاریخی محمدعلی کلیبخشفرهنگیحراجتصویر ۱۶۰ هزار دلار به حراج گذاشته شد تصویر تاریخی محمدعلی کلی تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد …تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد نقد فیلم متولد ۶۵ مدیرعامل از عرضه خبرخوان تازه‌یاب تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شدخبرخوان تازه یابزومیت تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شدتصویر مشهور راه برای تنظیم تصویر تلویزیون زومیت در مقالاتی که به بررسی یک تلویزیون می پردازیم، معمولا در مورد روش کالیبره کردن تصویر نیز همه چیز در مورد انتقال تصویر از ابزارهای اندرویدی پس از مدتی از زمان عرضه‌ی ، اندروید نیز به‌جمع استفاده کنندگان از این فناوری اضافه شد همه چیز در مورد پینت بال « دانستنی ها همه چیز در مورد ایده ی تبدیل این سیستم به صورت یک بازی از آن زمان آغاز شد تکمیل نشانه روهای قابل حمل تفنگ پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد زیر پوست تن فروشی در تهران زیرپوستتنفروشی جرم درصد زندانیان کشور مربوط به مواد مخدر است آیت‌الله صافی جامعه از مکارم اخلاق فاصله محاسبه دقیق و ضریب هوشی با نرم افزار « تست هوش محاسبه دقیق و نرم افزار تست هوش ریون ، برای افراد سال به بالاست، برای انجام تست هوش ریون شما به حلقه وصل خوش آمدید «ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ»، سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد، باید از قلم، این واژه و مصرف و مصرف‌گرایی از منظر اسلام و جامعه‌شناسی اقتصادی مصرف و مصرف‌گرایی از منظر اسلام و جامعه‌شناسی اقتصادی چکیده مصرف و مصرف‌گرایی مسأله‌ای



لینک منبع :تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد

Images for تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/5/149263/muhammad-ali-photo-auction/‎Cached6 دسامبر 2016 ... نسخه واقعی این عکس که امضای محمدعلی کلی را هم دارد، به حراج گذاشته شده است؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید آن هستید، فرصتی در اختیار خواهید ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد « چهره ها www.1doost.com/Post-21020.htm‎Cached8 دسامبر 2016 ... تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه 160 هزار دلار به حراج گذاشته شده است. تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد - تکنومون technomon.com/.../تصویر-تاریخی-محمدعلی-کلی-به-حراج-گذاشته-شد‎Cached6 دسامبر 2016 ... تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه ۱۶۰۰۰۰ دلار به حراج گذاشته شده است. - تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد | سایت خبری ام ال 4min.ml/تصویر-تاریخی-محمدعلی-کلی-به-حراج-گذاشت/‎Cached6 دسامبر 2016 ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد. ترجمه فارسی به المانی , تبدیل فارسی به فینگلیش ترجمه انگلیسی فارسی , ترجمه مقاله به ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد | تصویر مشهور - قطره www.ghatreh.com/news/.../تصویر-تاریخی-محمدعلی-کلی-حراج-گذاشته 5 دسامبر 2016 ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد. تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه 160 هزار دلار به حراج ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/bc5b75446388.html شاید این عکس را بتوان به‌یادماندنی‌ترین تصویر ثبت‌شده در تاریخ مسابقات بوکس ... نسخه واقعی این عکس که امضای محمدعلی کلی را هم دارد، به حراج گذاشته شده است؛ ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد - یک دوست | خبر ... khabarfarsi.com/u/29348206 8 دسامبر 2016 ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد. تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه 160 هزار دلار به حراج ... تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد www.farsipu.com/it/تصویر-قیمت-398105.html 6 دسامبر 2016 ... تصویر مشهور محمدعلی کلی توسط عکاس آن، در خانه حراج گرنسی با قیمت پایه ۱۶۰ هزار دلار به حراج گذاشته شده است. تصویر تاریخی محمدعلی کلی به حراج گذاشته شد - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/121615/‎Cachedشاید این عکس را بتوان به‌یادماندنی‌ترین تصویر ثبت‌شده در تاریخ مسابقات بوکس ... نسخه واقعی این عکس که امضای محمدعلی کلی را هم دارد، به حراج گذاشته شده است؛ ...