مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S

[ad_1]

هواوی درحال‌حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت چینی موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تا دو ماه گذشته شده است و ما منتظر گزارش مربوط به میزان فروش آن تا آخر سال میلادی هستیم. همانطور که می‌دانید برند آنر زیرمجموعه هواوی بوده و با مدیریت مناسب به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

این برند با معرفی گوشی هوشمند آنر ۸، دستگاهی قدرتمند، زیبا و باارزش را به بازار کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رود که دیگر مدل معرفی شده در امسال یعنی آنر ۶X نیز فروش مناسبی داشته باشد. آنر ۶X که به‌عنوان دستگاه اقتصادی این شرکت در ماه اکتبر معرفی شد، در آینده جایگزین مدل موفق آنر ۵X می‌شود. باوجود معرفی این دستگاه، به‌نظر می‌رسد که یک گوشی هوشمند جدید از سری آنر ۶ با نام آنر ۶S نیز در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امروز دو رندر از آنر ۶S در اینترنت منتشر شده که جلو و پشت دستگاه را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، شباهت زیادی بین آنر ۶S و آنر ۶X وجود دارد که البته آنر ۶S دارای حاشیه نمایشگر بیشتر و دوربین اصلی تکی در پشت است. سنسور اثر انگشت در زیر دوربین اصلی قرار گرفته و در کنار دوربین نیز یک فلاش LED قرار دارد. در زیر نمایشگر برند آنر و در پشت آن نیز لوگو هواوی حک شده است. براساس شایعات، آنر ۶S دارای مشخصات فنی یکسانی با آنر ۶X بوده که شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۳۵ یا HiSilicon Kirin 655 است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در ماه ژانویه سال آینده با قیمت ۱۲۰ و ۱۳۰ دلار معرفی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامبهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخریدگوشی گرونه هواوی پرچم‌دار این روزهای بازار که هواوی ادعای بسیاری بر توانایی‌های بررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمتبررسی گوشی هواوی آنر ۳ سی به همراه مشخصات کامل و تصاویردنیای فناوری صفحه زومیتپس از انتشار گزارش اپل در مورد تعداد مشترکان اپل موزیک، برآوردها نشان از این دارد که آپدیت اندروید گلکسی اس عرضه شد فارنتپیش از این نیز گزارش شده بود که وصله امنیتی فریم‌وِر اندروید در تاریخ یازدهم دی ماه مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……اینک قصد داریم با مقایسه گلکسی نوت با اس اج به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخرید گوشی گرونه هواوی پرچم‌دار این روزهای بازار که هواوی ادعای بسیاری بر توانایی‌های آن دارد بررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمت بررسی گوشی هواوی آنر ۳ سی به همراه مشخصات کامل و تصاویر تصاویری از افراد مشهور و بازیگران ایرانی با همسرانشان تصاویریازافراد عکس همسران بازیگران و هنرمندان معروف ایران لاله اسکندری و همسرش علی سرابی و همسرش روناک تصاویری از جدیدترین کابینت های آشپزخانه – جدیدترین اخبار تصاویریازجدیدترین توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده گوشی هواوی انر هواوی انر



لینک منبع :انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S

Images for انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S - آی‌تی‌رسان itresan.com/149103/انتشار-تصاویری-از-هواوی-آنر-۶s/.html‎Cachedهواوی درحال‌حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت چینی موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تا دو ماه گذشته شده است و. انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/news/انتشار-تصاویری-از-هواوی-آنر-۶S/4497481 انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S. هواوی درحال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در دنیا محسوب می شود. این شرکت چینی موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون ... انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S - وب سایت تخصصی فناوری و اطلاعات tnews.ir/آی-تی-رسان/48d775437250.html 6 دسامبر 2016 ... همانطور که می دانید برند آنر زیرمجموعه هواوی بوده و با مدیریت مناسب به موفقیت های بزرگی دست یافته است. این برند با معرفی گوشی هوشمند آنر ۸ ... تصاویری از آنر ۶S هواوی منتشر شد | tech24 tech24.ir/تصاویری-آنر-۶s-هواوی-منتشر-شد.html 5 دسامبر 2016 ... به تازگی تصاویری از گوشی جدید از برند آنر بعنوان زیرمجموعه هواوی با نام ... که تصاویری از گوشی هوشمند دیگری از سری آنر ۶ با نام آنر ۶S انتشار ... بررسی گوشی آنر 6 ایکس هواوی / Huawei Honor 6X - زومیت https://www.zoomit.ir/2017/1/26/151594/huawei-honor-6x-review/‎Cached26 ژانویه 2017 ... آنر 6 ایکس توسط دفتر هواوی در ایران، در اختیار زومیت قرار گرفته است. .... نمایشگر Honor 6X در حالت کلی عملکرد مناسبی دارد؛ تصاویر در آن شارپ ... هواوی MediaPad X2 معرفی شد، کوچک اما قدرتمند! - آی تی رسان - شهر خبر www.shahrekhabar.com/science/1425223080989947 اولین تبلتی که در این مراسم توسط هواوی معرفی شد MediaPad X2 است که یک تبلت 7.0 اینچی به شمار می‌رود اما به دلیل قابلیت ... انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S ... انتشار تصاویر دو مدل جدید از ساعت هوشمند هوآوی در سایت چینی زبان این ... click.ir/.../huaweis-china-site-shows-new-ladies-huawei-watch-models/‎Cached29 مارس 2016 ... به تازگی شاهد انتشار تصاویر مربوط به مدل‌های جدیدی از نسخه بانوان ساعت ... یا همان هوآوی واچ (Huawei Watch) به تازگی به روز رسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت کرد. .... اما در اینجا با وجود این‌که آیفون SE از لحاظ اندازه کوچک‌تر از آیفون ۶S ... انتشار اولین تصاویر از آیفون ۶S | گجت نیوز gadgetnews.ir/55585/انتشار-اولین-تصاویر-از-آیفون-6s/‎Cached Similar1 جولای 2015 ... انتشار اولین تصاویر از آیفون ۶S. ۰ ارسال شده توسط: ... این تصاویر از قاب فلزی آیفون ۶ اس بوده و آن را از زوایای مختلف نشان داده است. بر اساس ... هواوی می‌تواند امسال جای اپل را در رده دوم برترین گوشی ساز جهان بگیرد · قاب های آیفون 8 ... بررسی تخصصی هواوی آنر 6X: یک میان‌‌رده پرافتخار! - خبرکو www.khabarku.ir/.../بررسی-تخصصی-هواوی-آنر-6X-یک-میان-رده-پرافتخار بررسی تخصصی هواوی آنر 6X: یک میان‌‌رده پرافتخار! ... هواوی آنر 6X با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود · انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S خبر. آذر ۱۵ام, ۱۳۹۵ ...