مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهی دارای شش در آمازون کشف شد

[ad_1]

 

کد مطلب: 420951

ماهی دارای شش در آمازون کشف شد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۵

گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است.

به گزارش مهر، به نقل از ویک، این گونه جدید از خانواده ماهی های آراپایما است. ماهی های غول پیکر این خانواده در آب های روان زندگی می کنند و می توانند به وسیله شش تنفس کنند. این گونه جدید نیز در مناطق دورافتاده رودخانه آمازون زندگی می کند.

 

 ماهی دارای شش در آمازون کشف شد

دانشمندان تخمین می زنند گونه های بیشتری از این ماهی در آینده نزدیک کشف شود.

ماهی تازه کشف شده که اندازه بالغ  آن بیش از سه متر طول و 200 کیلوگرم وزن خواهد داشت،  در آب هایی زندگی می کند که میزان اکسیژن کمی دارند. به همین دلیل برای تنفس به سطح آب می آیند.

مطالعه روی این ماهی درحال انقراض بسیار مشکل است. این درحالی است که تنها پنج هزار ماهی آراپایما زنده هستند.

 دونالد جی استوارت  یکی از استادان بیولوژی  و محقق مجله نشنال جئوگرافیک این گونه را کشف کرده است. او می گوید: هنوز گونه های بسیاری وجود دارد که باید شناسایی و حمایت شوند.

 

کلمات کلیدی : آمازون + ماهی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کشف جنازه یک زن در مریخ عکسکشف زن بر روی مریخ اسکات سی وارینگ پژوهشگر و محقق فعال در خصوص موجودات فضایی به تازگی تبلیغات این شامپو در صداوسیما ممنوع شدممنوعیت پخش تبلیغات شامپوی ریزش مو در صداوسیما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماستشناخت و تکثیر ماهی مولی ماهیمولیتکثیر ماهی مولی به همراه شناخت و نگهداری در صورتی که متوجه نشدید به تصویر زیر هم حقوق بین الملل عمومی حقوق بین الملل عمومی مقدمه اعضای جامعه بین المللی عبارتست از نهنگ قاتل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادنهنگقاتلنهنگ قاتل تنها گونهٔ طبقه‌بندی شده در سرده توسط کارل لینه در سال ۱۷۵۸ استاخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش…پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب آشنایی با حرم کاظمین در عراقآشنایی با حرم کاظمین در عراق تاریخچه حرم کاظمین به هنگام انتخاب بغداد به عنوان پایتخت پایگاه خبری الف معلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در کشف جنازه یک زن در مریخ عکس کشف زن بر روی مریخ اسکات سی وارینگ پژوهشگر و محقق فعال در خصوص موجودات فضایی به تازگی ادعا تبلیغات این شامپو در صداوسیما ممنوع شد ممنوعیت پخش تبلیغات شامپوی ریزش مو در صداوسیما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس شناخت و تکثیر ماهی مولی ماهیمولی تکثیر ماهی مولی به همراه شناخت و نگهداری در صورتی که متوجه نشدید به تصویر زیر هم نگاهی حقوق بین الملل عمومی حقوق بین الملل عمومی مقدمه اعضای جامعه بین المللی عبارتست از نهنگ قاتل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد نهنگقاتل نهنگ قاتل تنها گونهٔ طبقه‌بندی شده در سرده توسط کارل لینه در سال ۱۷۵۸ است اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد آشنایی با حرم کاظمین در عراق آشنایی با حرم کاظمین در عراق تاریخچه حرم کاظمین به هنگام انتخاب بغداد به عنوان پایتخت در شش در افراد سیگاری پرشیا شش در عکس پژو پارس شش در شش در بدن ماشین های شش در شش در انسان عکس پیکان شش در ماشین شش در



لینک منبع :ماهی دارای شش در آمازون کشف شد

ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد‎Cached5 دسامبر 2016 ... گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. Images for ماهی دارای شش در آمازون کشف شد آنا | ماهی دارای شش در آمازون کشف شد www.ana.ir/news/165086‎Cached5 دسامبر 2016 ... گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - آنا | دمادم https://damadam.ir/news/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد/4494788 گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. به گزارش علم و فناوری آنا به نقل از مهر، این گونه جدید از خانواده ماهی‌های ... ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/156130/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد/ ماهی دارای شش در آمازون کشف شد. گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. به نقل از ویک، این گونه جدید از خانواده ماهی های آراپایما است. ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/38934/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد 5 دسامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز، به نقل از ویک، این گونه جدید از خانواده ماهی های آراپایما است. ماهی های غول پیکر این خانواده در آب های روان زندگی می کنند و می ... ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - خبرگزاری مهر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/political/148092426042062 5 دسامبر 2016 ... گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. - خبرگزاری مهر. ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - پرس شیعه | اخبار شیعه pressshia.com/65639/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد/ 5 دسامبر 2016 ... گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است. به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از ویک، این گونه جدید از خانواده ماهی های ... ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - فراگفت www.faragoft.ir/News-Ucr6YHzg0L2cYziUDmv4eA==/ 5 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از ویک، این گونه جدید از خانواده ماهی های آراپایما است. ماهی های غول پیکر این خانواده در آب های روان زندگی می کنند و می ... ماهی دارای شش در آمازون کشف شد - onvansho onvansho.ir/result/ماهی-دارای-شش-در-آمازون-کشف-شد.html ماهی دارای شش در آمازون دارای شش در آمازون کشف شد این ماهی در آینده نزدیک کشف . کشف هزار200 گونه جدید حیوانات در آمازون cyanognathus که در گینه فرانسوی کشف شد ...