مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

[ad_1]

قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی نوشیدن قهوه را دوست دارند. تقریبا بسیاری از مردم روزهای کاری و پر مشغله خود را با یک فنجان قهوه آغاز می کنند.

 طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان«اختصاصی تابناک باتو» قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی نوشیدن قهوه را دوست دارند. تقریبا بسیاری از مردم روزهای کاری و پر مشغله خود را با یک فنجان قهوه آغاز می کنند. اما قهوه ای که یک سنگالی یا یک فرانسوی می نوشد با هم بسیار فرق دارند. موادی که به قهوه می افزایند و شیوه تهیه با هم متفاوت است. در این گزارش با روش های خاص و متفاوت قهوه در برخی کشورهای جهان آشنا خواهید شد.

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 


در کشور مغرب قهوه با کنجد، فلفل سیاه، جوز هندی و با اضافه کردن دانه های برشته شده قهوه نوشیده می شود.

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

یک قطعه پنیر محلی لاپلند lapland را به درون فنجان قهوه می اندازند. لازم به ذکر است که لاپلند منطقه ای سرد و کوهستانی و پوشیده از جنگل است که در فنلاند قرار گرفته و مردم بر این باورند که لاپلند زادگاه بابانوئل است.

ایتالیا

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

در ایتالیا قهوه را با مرکباتی همچون لیمو ترش می نوشند. به این قهوه اسپرسو رومانو می گویند. یک برش لیمو را درون فنجان قهوه می اندازند تا طعم ترش بگیرد.

آرژانتین

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

به قهوه آرژانتینی لاگریما  Lagrima  می گویند. در این نوع قهوه چند قطره قهوه به شیر غلیظ پر از کف می افزایند. به آن شیر و قهوه هم می توان گفت.

اسپانیا

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

قهوه بون بون اسپانیایی است و از اضافه کردن قهوه اسپرسو به شیر تغلیظ شده حاصل می شود.

ویتنام

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

قهوه با تخم مرغ یکی از انواع عجیب قهوه های دنیا است. روی فنجان قهوه را با زرده تخم مرغ می پوشانند. این قهوه از مخلوط شیرخشک، شکر و قهوه ی داغ و روکشی از زرده تخم مرغ حاصل میشود.

چین

 

 طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

در هنگ کنگ مخلوط قهوه و چای با ادویه تهیه میشود. به طوری که چهار کیسه چای سیاه و مقداری فلفل را به ترکیب شیر و قهوه اضافه می کنند و می گذارند که با هم به جوش آیند و آن ها را در فنجان ها می ریزند.

یونان

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

قهوه فراپه ، قهوه ای که  با بستنی، شیر غلیظ شده و آب خنک تهیه می شود.

آلمان

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

قهوه فریسی Pharisee  آلمان از یک لایه ضخیم بر روی قهوه غلیظ سیاه تهیه میشود.

سنگال

 

 طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

توبا نامی است که بر قهوه مردم سنگال اطلاق میشود. قهوه سنگال شبیه قهوه های معمولی است با این تفاوت که دانه های قهوه آنرا با فلفل گینه برشته می کنند.

ترکیه

 

 طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

قهوه سرمور نام قهوه معروفی در ترکیه است که سیر و عسل را به آن اضافه می کنند. بوی سیر و دانه های قهوه عطر منحصر به فردی را به قهوه سرمور می بخشد.

جامائیکا

 

 طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

در جامائیکا قهوه با برشی از پرتقال نوشیده می شود.

اتریش

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

یک لایه ضخیم از اسپرسوی شیر را به قهوه اضافه می کنند.

ایتالیا

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 

در ایتالیا یک قاشق بستنی را به قهوه اسپرسو می افزایند.

فرانسه

 

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان 


در فرانسه قهوه با شیر نوشیده می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین روش دم کردن قهوه در قهوه جوش چیست؟سوال بهترین روش دم کردن قهوه در قهوه جوش چیست؟ و ایا قهوه جوش ها از نظر شیوه کار باهم صد خبر وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات بودجه وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت در سال ۹۶،‌ گفت قیمت آپارتمان در دبی طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان بازار جهانی نفت چشم انتظار بازگشت حل بحران آب در گرو بسیج عمومیاز سوی دیگر، در این مراسم نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران نیز به ارائه پیشنهاد سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانگویا حواشی سخنرانی رؤسای جمهور در دانشگاه ها آن هم در سال های پایانی دوره ریاست سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار فرار اشتباهی مسافران از متروی بوستون سایت …به گزارش باشگاه خبرنگاران، این اتفاق در روز چهارشنبه در متروی بوستون آمریکا اتفاق خصوصیات جنسی مردان فرانسوی – مرد روزبدون شک در خیلی از نژادهای غیرایرانی مردان بسیار جذاب تری از مردهای ایرانی هستند طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان قهوه در کشورهای مختلف جهان در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان مجله راگا قهوه در برخی کشورهای جهان قهوه در کشورهای مختلف در کشورهای مختلف جهان طعم طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان قهوه یکی از معروفترین طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان دلنشین قهوه در کشورهای طعم دلنشین قهوه در بلاغ مازندران طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف طعم دلنشین قهوه در قهوه در برخی کشورهای جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در طعم دلنشین قهوه در کشورهای طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان قدس آنلاین پایگاه طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف در برخی کشورهای جهان قهوه می اندازند تا طعم طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان در کشورهای مختلف جهان قهوه در برخی کشورهای قهوه می اندازند تا طعم طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف در برخی کشورهای جهان قهوه می اندازند تا طعم طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان جستجوگر اخبار تی نیوز طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف در کشورهای مختلف جهان قهوه می اندازند تا طعم طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان میزان خبروان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف قهوه در برخی کشورهای جهان طعم دلنشین قهوه



لینک منبع :طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان

طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف-جهان‎Cached8 دسامبر 2016 ... طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان. قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی نوشیدن قهوه را ... Images for طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/646421/طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف-جهان 6 دسامبر 2016 ... طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان | Hendevaneh hendevaneh.com/طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف-جهان/‎Cachedطعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان «اختصاصی تابناک باتو» قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی نوشیدن ... میهن مگ - طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان https://mihanmag.com/.../طعم_دلنشین_قهوه_در_کشورهای_مختلف_جهان‎Cached8 دسامبر 2016 ... سایت خبری باتو: قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی در سراسر جهان است. مردم در سراسر جهان صرف نظر از هر زبان و آداب و رسوم و rsmi نوشیدن قهوه. طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - spinews spinews.ir/various/201253-طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف-جهان.html قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی. دانلود جدید ترین ها - طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان qoba.newsqm.com/post/76665.html 19 دسامبر 2016 ... دانلود جدید ترین ها - طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - قهوه ,فنجان ,میشود , ایتالیا ,تهیه ,مردم ,فنجان قهوه ,قهوه اسپرسو ,لایه ضخیم ,قهوه سرمور ... طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف-جهان‎Cached8 دسامبر 2016 ... قهوه یکی از معروفترین نوشیدنی های دنیا است. مردم دنیا صرف نظر از هر زبانی و آداب و رسومی نوشیدن قهوه را دوست دارند. تقریبا بسیاری از مردم روزهای ... طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../طعم-دلنشین-قهوه-در-کشورهای-مختلف/.../6110885/‎Cachedدر این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و . طعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان+عکس - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?...طعم+دلنشین+قهوه...کشورهای+مختلف+جهان%2Bعکس‎Cachedطعم دلنشین قهوه در کشورهای مختلف جهان+عکس. ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۸:۵۳. روش های خاص و متفاوت قهوه در برخی کشورهای جهان. روش های خاص و متفاوت قهوه در برخی کشورهای جهان.