مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد خوشمزه و متفاوت را تهیه کنید و در کنار ناهار خود از آن لذت ببرید.

 

 
  •     کلم سفید  ۱/۲ عدد
  •     کلم قرمز  ۱/۲ عدد کوچک
  •     کرفس  ۲۵۰ گرم
  •     سیب  ۱ عدد
  •     لیمو  ۱ عدد
  •     سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری
  •     روغن زیتون  ۳ قاشق غذاخوری
  •     سرکه ۱ قاشق غذاخوری
  •     سس خردل  ۱ قاشق چای خوری
  •     نمک  به میزان لازم
  •     فلفل سیاه  به میزان لازم
  •     رازیانه  ۱ عدد کوچک
  •     جعفری  ۱ مشت
  •     پیازچه ۱/۲ دسته
  •    آجیل ۴ قاشق غذاخوری

 

سالاد ترد کلم و سیب 

 

طرز تهیه:

1-قابلمه ای بزرگ از آب را بجوشانید و کلم سفید خرد شده را برای ۲ دقیقه در آن بپزید، سپس آن را از آب جوش خارج کرده و فورا زیر آب سرد بگیرید و خشک کنید.


2- این کار را برای کلم قرمز هم تکرار کنید.


3- بعد کرفس را به همراه آب نیمی از لیمو برای مدت ۲ دقیقه بپزید و سپس با آب سرد آبکشی کرده و خشک کنید.


4-سیب خرد شده را با آب نیمه ی دیگر لیمو ترکیب کنید.


5-سس مایونز، روغن زیتون، سرکه و سس خردل را با هم بزنید و به دلخواه به آن نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.


6-درکاسه ای بزرگ، تمامی سبزیجات را با رازیانه، سیب، جعفری و پیازچه ترکیب کنید، سپس سس را به آن ها اضافه کرده و با هم ترکیب کنید.


7-سالاد را در ظرف های مورد نظر بکشید و در صورت تمایل روی آن ها آجیل بپاشید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی سالاد ترد کلم و سیب:

1- کلم سفید، کلم قرمز و کرفس را ریز خرد کنید.


2- مغز سیب را جدا کرده و سیب را نازک خرد کنید.


3- رازیانه را خیلی نازک خرد کنید و برای مدت ۱ ساعت در ظرفی از آب سرد خیس کنید تا ترد شود. سپس آن را آبکشی کرده و خشک کنید.


4- برگ های جعفری و پیازچه را هم ریز خرد کنید.


5- در صورت تمایل می توانید از ترکیبی از آجیل و تخمه های خوراکی استفاده کنید. اگر سایز آن ها درشت است، آن ها را خرد کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ایطرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد راز آنفلافل ، طرز تهیه فلافل خوشمزه سرخ کردن فلافل نکات تهیه فلافل ، فلافل دلچسب ، فلافل آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیاطرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و تردطرز تهیه فلافل خانگی با نخود برای تهیه فلافل نخود را باید خیس کنیم خیس خوردن نخود کمی انواع سالاد تزئین های زیبایی از سالاد الویه در این مطلب تصمیم داریم تصاویری زیبا از تزئین های طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک برای تزئین و …طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوصطرز تهیه رنگهای خوراکی خانگیشاید براتون پیش اومده باشه که از رنگها و مواد مصنوعی کارخونه ای خسته شده باشید و دنبال آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ایطرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای تهیه کیمچی یک غذای سنتی کره ای ها از سوی زنان سئولی انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد راز آن فلافل ، طرز تهیه فلافل خوشمزه سرخ کردن فلافل نکات تهیه فلافل ، فلافل دلچسب ، فلافل با نخود آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیا طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد طرز تهیه فلافل،طرز تهیه فلافل خانگی،طرز درست کردن فلافلغذای فلافل،طرز تهیه فلافل خانگی با انواع سالاد سایت موسسه فرهنگی و سالادهای لاغری پاییزه در قسمت اول این مطلب سه سالاد پاییزه که در چارچوب یک رژیم مناسب به طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک برای تزئین و رولت طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوص طرز تهیه رنگهای خوراکی خانگی طرز تهیه رنگهای خوراکی خانگی آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــباب طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه بهترین مرغ زعفرانی در فر عکس طرز تهیه شیرینی ماندل بولار ، نوعی شیرینی سوئیسی طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای طرز تهیه ی کیمچی غذای کره ای تهیه کیمچی یک غذای سنتی کره ای ها از سوی زنان سئولی طرز



لینک منبع :طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب

طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/436106/طرز-تهیه-سالاد-ترد-کلم-و-سیب‎Cached6 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد ... Images for طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب سالاد ترد کلم و سیب | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/سالاد-ترد-کلم-و-سیب/‎Cached20 min 23 نوامبر 2016 ... سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است. سایت آشپزباشی طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب را برای شما آماده کرده است. طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29227861 6 دسامبر 2016 ... 1 قاشق سوپ خوری آبلیمو 1 قاشق چای خوری شکر 2 قاشق سوپ خوری جعفری 2 حبه سیر طرز تهیه سالاد زیتون پیاز ، فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی ها رو ... طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب - خبرلند khabarland.com/news/9480/طرز-تهیه-سالاد-ترد-کلم-و-سیب‎Cached16 دسامبر 2016 ... طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. خبرگزاری آریا - طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب www.aryanews.com/News/.../طرز-تهیه-سالاد-ترد-کلم-و-سیب 25 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد ... طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/fe9575471036.html 6 دسامبر 2016 ... وب سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد ... طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب - مجله اینترنتی طوطی | پورتال خبری و ... toty.ir/طرز-تهیه-سالاد-ترد-کلم-و-سیب/ 6 مارس 2017 ... وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد ... هرلحظه، طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-سالاد-ترد-کلم-و-سیب‎Cachedطرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب ... توسط پلیس قانونی بوده و نیازی به حضور در دفترخانه اسناد نیست · تردد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون ۲۳ درصد افزایش یافت ... طرز تهیه سالاد ترد کلم و سیب - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/143294/تهیه-سالاد.html 6 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: سالاد ترد کلم و سیب از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این سالاد ...