مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایش صنایع‌دستی ایران در ترکیه

[ad_1]
تین‌نیوز| نمایشگاه صنایع‌دستی و هدایا با حضور جمهوری اسلامی ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان و مقدونیه در شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد. رایزن فرهنگی ایران در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: «هنر و هنرمندان، پرتوی از حسن الهی هستند و نگاه هنرمند به هستی، نگاه زیبا و محبت‌آمیز است؛ نگاهی که افراد را به وحدت و همدلی فرامی‌خواند.»

حسن صفرخانی با بیان اینکه امروز بیش از پیش نیازمند یکدیگر و نگاه هنرمندانه به اطراف و ملت‌های دیگر هستیم، افزود: «باید با نگاه هنرمندان با جوامع دیگر ارتباط برقرار کرد؛ نگاهی که منادی صلح و دوستی و یکرنگی است.» رایزن فرهنگی کشورمان همچنین بر توسعه روابط فرهنگی و هنری بین ملت‌ها به‌ویژه ایران و ترکیه تاکید و از برگزارکنندگان نمایشگاه و هنرمندان ایران، تشکر و قدردانی کرد.

براساس اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نمایشگاه، چهار غرفه ایران توسط بخش خصوصی دایر و از تابلوفرش‌های ابریشم و کرک کشورمان تا خاتم‌کاری و میناکاری و صنایع‌دستی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس و هرمزگان در معرض بازدید علاقه‌مندان گذاشته شده است. این نمایشگاه سالانه در آذرماه و در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی آنکارا معروف به گنگراسیون برپا می‌شود و به مدت 10 روز دایر است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدصنایع دستی افغانستان و نقش آن در اقتصاد …صنایع دستی افغانستان و نقش آن در اقتصاد خانواده‌های افغان عکسهنر و صنعت در ایران باستان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهنروصنعتدرایرانهنر و صنعت در ایران باستان به شناخت پدیدارهای مادی فرهنگی و شیوهٔ معماری و هنری ترکیه عاشق سفرترکیهسال هم مثل پارسال، ما دو سفر به آنتالیا داشتیم یکی در تعطیلات نوروز و دیگری در نیمه انجمن های تخصصی ایران انجمنانجمن های تخصصی ایران انجمن، دانلود نرم افزار،آموزش،طنز و سرگرمی ونرم افزار،آموزش کارناوال رسانه جامع گردشگری ایرانگردی و جهانگردی …جوزف کیلی طراح و گرافیست و مدیر هنری که به بسیاری از نقاط جهان سفر کرده و در طی سفرهاش بازارهای مرزی ایران را بشناسیددر اینجا چند مورد از بازارهای مرزی کشور را به شما معرفی می کنیم اما باید بدانید فروشگاه اینترنتی صنایع دستی هنرآفرینان …پروژه ی منوکسید تهران یکشنبه، مهر جمعی از هنرمندان معاصر در شاخه‌های مختلف عصر ایرانفرهنگ پذیرش مسئولیت در کشور باید نهادینه شود و قبول مسوولیت آموزه ای دینی است و اگر در ارزان‌ ترین مراکز خرید ترکیه را بشناسیدشکموها اینجا را از دست ندهند تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی ترکیه هنر و صنعت در ایران باستان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد هنروصنعتدر هنر و صنعت در ایران باستان به شناخت پدیدارهای مادی فرهنگی و شیوهٔ معماری و هنری ایرانیان و صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد صنایع دستی افغانستان و نقش آن در اقتصاد خانواده‌های افغان عکس صنایع دستی افغانستان و نقش آن در اقتصاد خانواده‌های افغان عکس ترکیه عاشق سفر ترکیه سال دو سفر زمینی به آنتالیا داشتیم یکی از آنها در نوروز و دیگری در اواخر شهریور انجام شد انجمن های تخصصی ایران انجمن انجمن های تخصصی ایران انجمن، دانلود نرم افزار،آموزش،طنز و سرگرمی ونرم افزار،آموزش،برنامه رسپینا تور لحظه آخری تور ارزان تور نوروز تور تخفیف دار رسپینا تور لحظه آخری تور ارزان قیمت تور ژانویه تور نوروز تور تخفیف دار قیمت مجری کارناوال رسانه جامع گردشگری ایرانگردی و جهانگردی آنلاین جوزف کیلی طراح و گرافیست و مدیر هنری که به بسیاری از نقاط جهان سفر کرده و در طی سفرهاش به بازارهای مرزی ایران را بشناسید بازراچه مرزی ساری سو ماکو این بازارچه در حوزه شهرستان ماکو و شهر دوبایزید در استان آغری فروشگاه اینترنتی صنایع دستی هنرآفرینان صفحه نخست پروژه ی منوکسید تهران یکشنبه، مهر جمعی از هنرمندان معاصر در شاخه‌های مختلف هنری از عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های صنایع دستی ایران در میدان امام بوشهر



لینک منبع :نمایش صنایع‌دستی ایران در ترکیه

نمایش صنایع دستی ایران در ترکیه - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8965‎Cached6 دسامبر 2016 ... نمایشگاه صنایع دستی و هدایا با حضور #ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان و مقدونیه در شهر #آنکارا پایتخت #ترکیه برپا شد. Images for نمایش صنایع‌دستی ایران در ترکیه نمایش صنایع‌دستی ایران در ترکیه | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/06/1568793 6 دسامبر 2016 ... نمایشگاه صنایع‌دستی و هدایا با حضور جمهوری اسلامی ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان و مقدونیه در شهر آنکارا پایتخت ترکیه ... نمایش صنایع‌دستی ایران در ترکیه - تین نیوز www.tinn.ir/بخش...2/111736-نمایش-صنایع-دستی-ایران-در-ترکیه‎Cached6 دسامبر 2016 ... تین‌نیوز| نمایشگاه صنایع‌دستی و هدایا با حضور جمهوری اسلامی ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان و مقدونیه در شهر آنکارا پایتخت ... نمایش صنایع دستی ایران در ترکیه - شبکه خبری صنعت حمل و نقل tnews.ir/تین-نیوز/b72b75458944.html‎Cached6 دسامبر 2016 ... تین نیوز| نمایشگاه صنایع دستی و هدایا با حضور جمهوری اسلامی ایران، هند، ... جمهوری آذربایجان و مقدونیه در شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد. افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در آنکارا | مجله مرمر https://marmarmagazine.com/افتتاح-نمایشگاه-صنایع-دستی-در-آنکارا/‎Cached3 دسامبر 2016 ... نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدیه ای کشورها، امروز جمعه در ... وی با اشاره به حضور هنرمندان ایران در کنار سایر هنرمندان؛ ایران و ترکیه را ... اردبیل، نمایشگاه صنایع دستی ایران را در ارزروم ترکیه برگزار کرد ... chtn.ir/Default.aspx?tabid=84&articleType=ArticleView...‎Cachedنخستین نمایشگاه صنایع دستی ایران در شهر ارز روم ترکیه با هماهنگی و ... مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به اینکه صنایع دستی به نمایش گذاشته شده استان در ... نمایشگاه صنایع دستی ایران در استانبول+عکس - پایگاه تحلیلی ... www.iranbalkan.net/view-15971.html‎Cached30 آوریل 2014 ... به گزارش پایگاه تحلیلی - خبری ایران بالکان (ایربا) این نمایشگاه که ... وبا مشارکت اتاق تجارت شهر استانبول برپا شده است ؛ به نمایش آثاری از ... نمایشگاه صنایع دستی ایران در ازمیر+عکس - پایگاه تحلیلی - خبری ... www.iranbalkan.net/view-15193.html‎Cached4 فوریه 2014 ... ... مینیاتور و صنایع دستی ایران" در شهر ازمیر ترکیه در محل گالری هنری ... در طول برگزاری این نمایشگاه ، آثار فاخری از هنر ایران را به نمایش خواهند ... ایرنا - هفته فرهنگی ایران در استانبول آغاز شد www.irna.ir/fa/News/82518591/‎Cached6 مه 2017 ... آنکارا- ایرنا- هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول ترکیه روز ... شهرداری منطقه مال تپه استانبول و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و ... بین دو کشور ایران و ترکیه وجود دارد و برپایی چنین نمایشگاهی که به نمایش ...