مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام

[ad_1]

باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام

باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام 

برای لاغری و تناسب اندام شایعه های بسیاری در جامعه وجود دارد که اصلا پایه و اساس علمی ندارد و بی ارزش است. ما طبیعتمان این است که گول بخوریم! هر چه که در مجلات بخوانیم و یا در یک شبکه‌های اجتماعی ببینیم را باور می‌کنیم، بدونی اینکه حتی تحقیقی انجام دهیم.

 

افسانه‌های تناسب اندام و کاهش وزن به طور عجیبی محبوبند، اما خیلی‌هاشان واقعا در حد یک افسانه‌اند. با برخی از احمقانه‌ترین آنها آشنا شوید:

 

اشتباه شماره ۱: باید دراز نشست‌های زیادی انجام دهید تا شکمتان شش تکه شود
حقیقت: شکم شما همین حالا هم شش تکه است! به آن عضله راست شکم گفته می‌شود، و در زیر لایه‌ای از چربی پنهان شده است. برای اینکه شش تکه‌ی شکم شما نمایان شود، باید چربی‌های شکمتان را کاهش و در عین حال عضلاتتان را هم تمرین دهید.

 

اگر چربی سوزی نکنید، هیچ مقدار تمرینات شکمی، شکمتان را شش تکه نخواهد کرد. پس باید مراقب میزان مصرف کالری‌تان باشید، تمام عضلات بدنتان را بپرورانید، و بیشتر ورزش کنید. این تنها راهی است که واقعا می‌توان چربی سوزی کرد.

 

اشتباه شماره ۲: کار بر روی عضله‌ی خاصی، چربی‌های اطرافش را خواهد سوزاند
حقیقت: شما نمی‌توانید انتخاب کنید که کدام چربی بدنتان را بسوزانید. این بدن شماست که این انتخاب را انجام می‌دهد، و آن هم فقط زمانی که دیگر گلوکزی برای سوزاندن وجود نداشته باشد. شما باید تمام بدنتان را به کار بگیرید، تا کل بدنتان چربی سوزی کند. سرانجام بدنی با چربی پایین‌تر خواهید داشت، نه فقط اندامی که بدون چربی است.

 

اشتباه شماره ۳: چربی‌هات رو به عضله تبدیل کن!
حقیقت: این کلمات را تقریبا در اکثر تمرینات اینترنتی و کتاب‌های الکترونیکی دیده‌اید، اما حقیقت این است که شما نمی‌توانید چربی‌ها را به عضله تبدیل کنید. چربی، ذخیره‌ی اسیدهای چرب است، در حالی که عضلات از فیبرهای ماهیچه‌ای ساخته شده است. شما می‌توانید از شر چربی‌ها خلاص شوید، و عضله بسازید تا جای آنها را بگیرد. اما نمی‌توانید چربی‌ها را به عضله تبدیل کنید.

 

(تذکر: هرچه عضلانی تر باشید، بیشتر چربی خواهید سوزاند.)

 

اشتباه شماره ۴: چربی نخورید، شما را چاق می‌کند!
حقیقت: این حرف کمی صحیح است و کمی نه. هر گرم چربی ۹ کالری دارد، یعنی دو برابر بشتر از کربوهیدرات و پروتئین‌ها. اما با اینحال خوردن چربی شما را چاق نخواهد کرد! تنها چیزی که می‌تواند شما را چاق کند مصرف مقدار زیادی کالری است. دو هزار کالری چربی، پروتئین و کربوهیدرات بهرحال مساوی با ۲۰۰۰ کالری خواهد بود، مهم نیست که به چه تناسبی تقسیمش کنید.

 

حقیقت همانی بود که گفته شد، خوردن چربی (چربی غیر اشباع و سالم) می‌تواند در حقیقت چربی سوزی را برایتان ساده‌تر کند، نه اینکه شما را چاق کند.

 

اشتباه شماره ۵: کربوهیدرات و چربی را کاهش دهید و پروتئین بیشتری بخورید
حقیقت: اگر می‌خواهید چربی بسوزانید، تعادل، یک باید است. بدن شما به اسیدهای چرب محتاج است، و کاهش زیادش در برنامه‌ی غذایی‌تان باعث خواهد شد تا بدن شما به چربی‌های ذخیره شده‌اش وفادار بماند.

 

کربوهیدرات‌ها هم به انرژی تبدیل می‌شوند، که برای بدنسازی و تمرینات کاردیوتان به آن احتیاج دارید. البته باید میزان مصرف پروتئینتان را هم مقداری افزایش دهید، اما چربی و کربوهیدرات را بیش از اندازه کم نکنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش زیبایی اندام،پرورش اندام،تناسب اندام،کوجک کردن …رژیم لاغریورزش شکمنرمش شکم لاغری شکماندام زندختران خوش اندامکوچک کردن شکم تناسب برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای تناسب زهرا در ۲۸ام تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶۲۹ سلام، سالمه و ساله بدنسازی کار میکنم ولی به هیچ بدنسازی بانوان ورزش بدنسازی بانوان برنامهبدنسازی بانوان تهرانبدنسازی بانوان ایرانبدنسازی بانوان آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازیرساندن آب به بدن برای انجام تمرینات سخت علم ورزش تمرین تاباتا چیست و چگونه انجام می رژیم و تغذیهرژیم لاغری رژیم و تغذیهرژیم لاغریکوچک کردن شکمچگونه لاغر شویمورزش شکمچگونه چاق شویمغذاهای دانلود کتاب کتاب جامعی درباره ورزش پایگاه دانلود …دانلودکتابکتاببا کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت سلامت تازه های سلامت، پوست مو زیبایی تغذیه و …آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری باور غلط ورزشی درباره سلامت باور غلط ورزشی درباره سلامت توصیه‌های نادرست و باورهای غلطی در حوزه تناسب اندام و استفاده ابزاری از اندام دختران زیبا برای تبلیغات …نکاتی درباره هر روز حمام کردن بچه ها خواب سالم و راحت در افراد سالمند و پیر بهترین کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را زیبایی اندام،پرورش اندام،تناسب اندام،کوجک کردن شکم،افزایش وزن رژیم لاغریورزش شکمنرمش شکم لاغری شکماندام زندختران خوش اندامکوچک کردن شکم تناسب اندام برنامه ی کامل غذایی و تمرینی برای خانم ها برای تناسب وزیبایی زهرا در ۲۸ام تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶۲۹ سلام، سالمه و ساله بدنسازی کار میکنم ولی به هیچ ننتیجه ی بدنسازی بانوان ورزش بدنسازی بانوان برنامهبدنسازی بانوان تهرانبدنسازی بانوان ایرانبدنسازی بانوان خارجی آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازی آموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با تصویر رژیم و تغذیهرژیم لاغری رژیم و تغذیهرژیم لاغریکوچک کردن شکمچگونه لاغر شویمورزش شکمچگونه چاق شویمغذاهای رژیمی دانلود کتاب کتاب جامعی درباره ورزش پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلودکتاب با کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت کنید سلامت تازه های سلامت، پوست مو زیبایی تغذیه و بیماری ها آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری باور غلط ورزشی درباره سلامت باور غلط ورزشی درباره سلامت توصیه‌های نادرست و باورهای غلطی در حوزه تناسب اندام و کاهش استفاده ابزاری از اندام دختران زیبا برای تبلیغات عکس نکاتی درباره هر روز حمام کردن بچه ها خواب سالم و راحت در افراد سالمند و پیر بهترین ترفندهای



لینک منبع :باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام

6 باور غلط درباره لاغری و تناسب اندام - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../6-باور-غلط-درباره-لاغری-و-تناسب-اندام‎Cached6 باور غلط درباره لاغری و تناسب اندام. عرق کردن زیاد هیچ تاثیری روی کاهش وزن ندارد و باید هنگام ورزش از لباس نخی گشاد استفاده کنید تا دمای بدنتان به سهولت تبادل ... Images for باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام - آکاایران www.akairan.com/health/.../news20176302336889988.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته تغذیه ... باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام - پارس ناز www.parsnaz.com/باورهای-نادرست-لاغری-تناسب.html‎Cachedباورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام ،تبدیل چربی به عضله،اعتقادات نادرست درباره لاغری،تصورات اشتباه درباره لاغری و تناسب اندام،تصورات غلط درباره لاغری. باورهای نادرست درباره لاغری و تناسب اندام - آکا - آکاایران - تی نیوز tnews.ir/news/920286530100.html‎Cachedچرا با وجود تلاش زیاد لاغر نمی شوم؟ - آکا چرا با وجود تلاش زیاد لاغر نمی شوم؟ - آکا چرا با وجود تلاش زیاد لاغر نمی شوم؟ - آکا. یک ساعت بعد از نوشابه خوردن چه بلایی سر ... ۶ باور غلط درباره لاغری و تناسب اندام - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/۶-باور-غلط-درباره-لاغری-و-تناسب-اندام/4100433 از آنجایی که علاقمندان به ورزش و تناسب اندام زیاد است؛ همواره عقاید درست و غلطی هم درباره ورزش و لاغر شدن وجود دارد که بهتر است باورهای غلط راجع به ... 10 باور غلط در مورد تناسب اندام که باید فراموششان کنید - روزیاتو rooziato.com/139566160/10-باور-غلط-مورد-تناسب-اندام-که-فر/‎Cachedاز جمله بهترین روش های لاغری و تناسب اندام، ورزش کردن است. اما در مورد این کار باورهای غلطی در میان مردم جا افتاده که شاید بد نباشد با آن ها آشنا شده و جایگزین های واقعی ... باورهای غلط در مورد لاغری و کاهش وزن - نمناک namnak.com/باورهای-غلط-کاهش-وزن.p39886‎Cachedنمناک سبک زندگیتناسب اندام باورهای غلط در مورد لاغری و کاهش وزن ... باورها و راهنمایی های اشتباهی درباره کاهش وزن وجود دارد که باعث سخت تر شدن لاغری و کاهش وزن ... * تناسب اندام * - باورهای غلط درمورد لاغری و کاهش وزن tanasoobandam.blogfa.com/post/7‎Cachedاگر کالری های ورودی را تا حد امکان کاهش دهید دیگر بدن نمی تواند خود را با شرایط حاضر وفق داده و متابولیسم را کاهش می دهد این باعث می شود تا سرعت لاغری به طرز ... باورهای غلط درباره لاغری 2 « مجله اینترنتی طب سنتی طبایع emag.tabaye.ir/2017/07/11/باورهای-غلط-درباره-لاغری-2/‎Cached11 جولای 2017 ... باورهای غلط درباره لاغری ۲ ... خیر، اول اینکه در ورزش لاغری موضعی نداریم و هنگامی‌ که چربی سوزی می‌ کنیم به صورت هماهنگ و از ... دسته : تناسب اندام.