مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد

[ad_1]

 

کد مطلب: 421176

حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد

بخش دانش و فناوری الف،16 آذر95

یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه حسگر جدیدی به نام چشم جغد کرده است که میزان نویز در آن بسیار کم است.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵

 مهر به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت نوپای پیکسالیز (PYXALIS) با همکاری مؤسسه فرانسوی لتی (Leti) اقدام به ارائه فناوری حسگری جدیدی کرده که در آن میزان نویز حسگر تصویر تا نیم نویز الکترونی کاهش یافته است. با این کار قابلیت حسگری تصویر در نور کم بهبود می‌یابد.

این فناوری جدید به «چشم جغد» شهرت یافته است که فناوری‌ آن به صورت پتنتی برای این مؤسسه به ثبت رسیده است. معماری سامانه الکتریکی آن به گونه‌ای است که می‌توان آن را با حسگرهای تصویر مختلف ادغام کرد. این فناوری در پاسخ به تقاضای رو به رشد در بخش حسگرهای تصویر CMOS حساس ارائه شده است. این شرکت قرار است نسل جدیدی از حسگرهای تصویری را ارائه کند.

ماریا سمریا، مدیرعامل مؤسسه لتی، بیان کرد: در این پروژه مشترک، ما فناوری تصویری با نویز پایین ارائه کردیم که می‌تواند پیشرفت‌های قابل توجهی در نسل جدید ادوات تصویربرداری ایجاد کند. این ادوات مبتنی بر CMOS قابلیت استفاده در فناوری‌های مختلف را دارند. این، نمونه‌ای از خلاقیت محققان ما در این پروژه مشترک با صنعت است.

فیلیپ رومویوکس، مدیرعامل شرکت پیکسالیز،  اظهار داشت: این فناوری چشم جغد با بهبود قابل توجهی در میزان نویز تصویر به دست آمده است. این فناوری در صورت ترکیب شدن با دیگر ظرفیت‌های ما منجر به ارائه حسگرهای پیشرفته می‌شود که استانداردهای جدیدی در بخش حسگر تصویر به وجود آید تا به تقاضای رو به رشد بازار پاسخ دهد.

مؤسسه لتی پیش از این فناوری‌های متعدد دیگری را نیز برای حسگر توسعه داده بود. این مؤسسه فناوری چشم جغد را در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان در نوامبر سال ۲۰۱۶ به علاقه‌مندان عرضه کرد.

مؤسسه لتی در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد و محصولات و دستاوردهای متعددی در این حوزه ارائه کرده است. این مؤسسه ۲۸۰۰ پتنت با همکاری شرکت‌ها، SMEs و استارت‌آپ‌های مختلف به ثبت رسانده است.

پیکسالیز یک شرکت پیشرو در حوزه حسگرهای تصویری CMOS است که محصولاتی با حساسیت و سرعت بالا تولید می‌کند.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+حسگر تصویر

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ژیروسکوپ گوشی به چه دردی می‌خورد؟اولین بار که نام ژیروسکوپ در دنیای محصولات دیجیتال شخصی شنیده شد زمانی بود که استیو تغییر دائمی رنگ چشم در حالی که اغلب مردم برای تغییر رنگ چشم خود به لنزهای تماسی رنگی متوسل می شوند یک جراح بازیگرنقش فرحگاهی از شدت سوزش چشم به محوطه …اخبار اخبار فرهنگی و هنریبازیگرنقش فرحگاهی از شدت سوزش چشم به محوطه کاخ فرار می کردمالف جریمه‌ دودی کردن شیشه و خواباندن فنر خودروها …خودروهای با شیشه‌ی دودی و فنر خوابیده بیش از گذشته در خیابان‌ها به چشم می‌خوردندالف قانون کاهش ساعت کاری بانوان اصلاح شدعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اصلاح قانون کاهش ساعت کاری سایت خبری تحلیلی خدمت رهبر معظم انقلاب در پیامی به اجلاس سراسری نماز در استان البرز تأکید کردند خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان با این کفش می توانید در برف بدوید کفش های برفی معمول برای راه رفتن با نوع مشاغل خانگی آشنا شویدتور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسردار بهترین لژیونر اروپایی فوتبال ایران شد انصاری بارسا هم پیشنهاد بدهد نمی روم ژیروسکوپ گوشی به چه دردی می‌خورد؟ اولین بار که نام ژیروسکوپ در دنیای محصولات دیجیتال شخصی شنیده شد زمانی بود که استیو جابز تغییر دائمی رنگ چشم کاشت این ایمپلنت برای هر چشم الی دقیقه طول می کشد و این جراحی تحت بیهوشی موضعی انجام می شود بازیگرنقش فرحگاهی از شدت سوزش چشم به محوطه کاخ فرار می کردم اخبار اخبار فرهنگی و هنریبازیگرنقش فرحگاهی از شدت سوزش چشم به محوطه کاخ فرار می کردم الف جریمه‌ دودی کردن شیشه و خواباندن فنر خودروها چقدر است؟ خودروهای با شیشه‌ی دودی و فنر خوابیده بیش از گذشته در خیابان‌ها به چشم می‌خوردند این در الف قانون کاهش ساعت کاری بانوان اصلاح شد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اصلاح قانون کاهش ساعت کاری بانوان سایت خبری تحلیلی خدمت سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان درباره «برجام» با خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دانش و دانش و فناوری مهر گزارش می دهد؛ آمار کاربران با نوع مشاغل خانگی آشنا شوید مشاغل خانگیاگر که می خواهید برای خودتان کار کنید و یا اینکه وقت بیشتری را با اعضای خانواده خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «جیمی کیمل» مجری اسکار ۲۰۱۷ شد کمانداران بامداد چهارشنبه راهی تایلند می شوند آخرین خبرها تتو چشم جغد چشم جغد é é é



لینک منبع :حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد

حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../حسگر-تصویری-چشم-جغد-ساخته-شد‎Cached5 دسامبر 2016 ... یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه حسگر جدیدی به نام چشم جغد کرده ... Images for حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد آخرین اخبار حسگر تصویری چشم جغد - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/حسگر-تصویری-چشم-جغد آخرین اخبار حسگر تصویری چشم جغد صفحه ۱ | ۳ نتیجه (۱٫۵۹۶ ثانیه). ارائه حسگر جدیدی به نام چشم ... را تا حد زیادی کنترل می کند. حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - بیتوته | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29224807 6 دسامبر 2016 ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - خیرین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29208091 6 دسامبر 2016 ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه ... وب سایت رسمی آخرین خبر | حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد akharinkhabar.ir/science/3130363 5 دسامبر 2016 ... مهر/ شرکت نوپای پیکسالیز (PYXALIS) با همکاری مؤسسه فرانسوی لتی (Leti) اقدام به ارائه فناوری حسگری جدیدی کرده که در آن میزان نویز حسگر ... علم و تکنولوژی:حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - حامیان صنعت کیمیا www.iranhsk-co.com/forums/showthread.php?tid=57333 حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه حسگر جدیدی به ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/.../حسگر-تصویری-چشم-جغد-ساخته-شد‎Cachedحسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. منبع: خبرگزاری مهر۱۳۹۵-۹-۱۵-۱۵:۳۰:۰۲. حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. برای مشاهده کامل خبر در خبرگزاری مهر اینجا کلیک ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد دزفول نیوز | آخرین اخبار دزفول dezfoolnews.ir/News/Show/.../حسگر-تصویری-چشم-جغد-ساخته-شد‎Cachedحسگر تصویری چشم جغد ساخته شد. یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه حسگر جدیدی به ... حسگر تصویری چشم جغد ساخته شد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../حسگر-تصویری-چشم-جغد-ساخته-شد‎Cached6 دسامبر 2016 ... یک شرکت تولیدکننده حسگرهای تصویری با همکاری مؤسسه لتی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت دارد، اقدام به ارائه حسگر جدیدی به نام چشم جغد کرده ...