مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید

[ad_1]

بر اساس آخرین آمار گوگل، اندروید نوقا ۰.۴ درصد از کل سهم نسخه‌های مختلف اندروید را به خود اختصاص داده است.

گوگل امروز آمار جدیدی را از سهم نسخه‌های مختلف اندروید ارائه کرده که براساس آن آخرین نسخه از این سیستم عامل که همان اندروید ۷ یا اندروید نوقا است، پس از گذشت سه ماه از زمان انتشار رسمی در ماه سپتامبر تنها موفق شده تا ۰.۴ درصد از سهم نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید را به خود اختصاص دهد.

هرچند سهم اندروید نوقا در بین سایر نسخه‌های اندروید بسیار اندک است، اما باید به این نکته اشاره کرد که جامعه‌ی کاربران اندروید بسیار گسترده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گوگل تعداد کاربران سیستم عامل اندروید از یک میلیارد نفر عبور کرده که از این‌رو تعداد کاربران اندروید نوقا را باید قریب به ۴ میلیون نفر خواند.

آمار کاربران اندروید نوقا در مقایسه با اوایل ماه نوامبر که ۰.۳ درصد یا ۳ میلیون نفر تخمین زده شده بود، افزایش یافته است.

با وجود افزایش در میزان کاربران و افرادی که به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اند، آمار گوگل در برابر آمار بروزرسانی به آخرین نسخه از iOS حرفی برای گفتن ندارد. براساس آخرین اطلاعات ارائه شده که مربوط به ۲۷ نوامبر است، قریب به ۶۳ درصد از گجت‌های مبتنی بر iOS مبتنی بر آخرین نسخه‌ی این سیستم‌عامل هستند و به این نسخه بروز شده‌اند.

در ادامه می‌توانید سهم هر یک از نسخه‌های اندروید را به تفکیک مطالعه کنید:

  • اندروید ۷ نوقا: ۰.۴ درصد
  • اندروید ۶ مارشمالو: ۲۶.۳ درصد
  • اندروید ۵.۰ و ۵.۱ آبنبات چوبی: ۳۴ درصد
  • اندروید ۴.۴ کیت کت: ۲۴ درصد
  • اندروید ۴.۱، ۴.۲ و ۴.۳ آبنبات پاستیلی: ۱۲.۸ درصد
  • اندروید ۴.۰ بستنی حصیری: ۱.۲ درصد
  • اندروید ۲.۳ نان حصیری: ۱.۲ درصد
  • اندروید ۲.۲ فرویو: ۰.۱ درصد

در این آمار، اطلاعات گجت‌های اندروید که نسخه‌های قدیمی‌تر از اندروید ۲.۲ فرویو را اجرا می‌کنند، گنجانده نشده است. همچنین باید به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی نیز اشاره کرد که فاقد گوگل پلی هستند و آمار آن‌ها نیز در این لیست قرار ندارد. باید نسخه‌های اندروید با سهم کمتر از ۰.۱ درصد را نیز به لیست نسخه‌های حذف شده از آمار گوگل اضافه کرد.

سهم نسخه های مختلف اندروید

براساس آمار ارائه شده هم‌اکنون اندروید آبنبات چوبی بیشترین سهم را در میان نسخه‌های مختلف در اختیار دارد. پس از آن نسخه دو سال پیش اندروید مارشمالو قرار دارد و پس از مارشمالو به ترتیب کیت‌کت، آبنبات پاستیلی، نان زنجبیلی و بستنی حصیری قرار دارند و اندروید فرویو به جایگاه آخر تکیه زده است. انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی اندروید مارشمالو به جایگاه اول تکیه بزند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسید…کامپیوتر و موبایلسهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسید بر اساس آخرین آمار گوگل سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسیدسهماندرویدنوقاپسازسهبر اساس آخرین آمار گوگل، اندروید نوقا ۰۴ درصد از کل سهم نسخه‌های مختلف اندروید را به سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسید …براساس آخرین آمارهای ارائه شده توسط گوگل اندروید نوقا پس از سه ماه از زمان انتشار سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسیدگوگل امروز آمار جدیدی را از سهم نسخه‌های مختلف اندروید ارائه کرده که براساس آن آخرین سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسید بر …سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به درصد رسید بر اساس آخرین آمار گوگل، اندروید نوقا سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰۴ درصد رسیدسهماندرویدنوقاپسازسهسهم اندروید نوقا پس از سه است، پس از گذشت سه ماه از قریب به ۶۳ درصد از سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰۴ درصد رسید آکا گوگل، اندروید نوقا ۰۴ درصد از کل سهم نسخه های مختلف اندروید را به خود اندرویدسهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰۴ درصد رسید اندروید نوقا ۰۴ درصد از نوقا پس از سه ماه به نوقا ۰۴ درصد از کل سهم سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰۴ درصد رسیدسهم اندروید نوقا پس از سه ماه پس از سه ماه به ۰۴ درصد رسید سهم اندروید نوقا سهم اندروید پس از سه ماه تنها درصد است فارنت اندروید ۷ نوقا پس از ماه به ماه گذشته ۰٫۱ درصد سه ماه تنها درصد از سهم آپدیت اندروید مارشملو اچ‌تی‌سی از راه رسید آپدیت اندروید مارشملو اچ‌تی‌سی از راه رسید معرفی برنامه شبیه ساز اندروید برای زومیت سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ گلکسی اس دارای صفحه نمایش امولد با کیفیتی بهتر از اس خواهد بود گلکسی گرند سامسونگ فارنت سامسونگ به زودی گلکسی گرند را که پیش از این تصاویری از آن در دی‌ماه منتشر شده بود را به طور آیفون در مقابل آیفون چه چیز تغییر کرده است؟ زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می é é é



لینک منبع :سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید

سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰.۴ درصد رسید - زومیت www.zoomit.ir/2016/.../android-nougat-hits-0-4-adoption-3-months/‎Cached6 دسامبر 2016 ... براساس آخرین آمارهای ارائه شده توسط گوگل اندروید 7 نوقا پس از سه ماه از زمان انتشار نسخه نهایی قریب به 0.4 درصد از سهم سیستم عامل اندروید را ... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید | شازیلا بلاگ blog.shazila.com/.../سهم-اندروید-نوقا-پس-از-سه-ماه-به-0-4-درصد-رس/‎Cachedسهم اندروید نوقا پس از سه ماه به ۰٫۴ درصد رسید. گوگل امروز آمار جدیدی را از سهم نسخه‌های مختلف اندروید ارائه کرده که براساس آن آخرین نسخه از این سیستم عامل که همان ... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید | ایسکا | خبروان khabarone.ir/news/.../سهم-اندروید-نوقا-پس-از-سه-ماه-به-۰.۴-درصد-رسید 6 دسامبر 2016 ... بر اساس آخرین آمار گوگل، اندروید نوقا 0.4 درصد از کل سهم نسخه‌های مختلف اندروید را به خود اختصاص داده است. سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید - ایسکانیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29246299/redirect/iscanews.ir اندروید 7 پس از سه ماه تنها 0.4 درصد از سهم بازار اندروید را شامل می شود! .... بدین ترتیب سهم اندروید 7 تنها از نسخه 2٫2 این پلتفرم که دست کم 6 سال پیش عرضه گردیده ... اندروید 7 پس از سه ماه تنها 0.4 درصد از سهم بازار اندروید را شامل می شود ... khabarfarsi.com/u/29241952 اندروید 7 پس از سه ماه تنها 0.4 درصد از سهم بازار اندروید را شامل می شود! ... کند، در همین رابطه به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد اندروید 7 نوقا پس سه ماه از .... سهم معاملات این محصولات به بیش از 10 درصد ارزش کل معاملات بورس کالا رسیده است. سهم اندروید 7 به 0.4 درصد رسید! - جی اس ام | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29252244 اندروید 7 آرام آرام راه خود را میان گوشی های اندرویدی باز می کند و اکنون پس از حدود 4 ماه روی 0.4 درصد از این گوشی ها .... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید. سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید www.khabarontime.ir/.../سهم-اندروید-نوقا-پس-از-سه-ماه-به-0.4-درصد-رسید‎Cachedگوگل امروز آمار جدیدی از سهم نسخه‌های مختلف اندروید ارائه کرد که بر اساس آن، آخرین نسخه از این سیستم عامل که همان اندروید ۷ یا اندروید نوقا است، پس از گذشت سه ماه از ... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/122737/‎Cachedروز ایران و جهان را از معتبرترین خبرگزاری ها به صورت لحظه به لحظه در سایت اخبارتاپ مشاهده فرمایید. آخرین اخبار روز , اخبار جدید , آخرین اخبار , جدیدترین اخبار ... سهم اندروید نوقا از دستگاه های اندرویدی به درصد رسید - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/.../سهم-اندروید-نوقا-از-دستگاه-های-اندرویدی-به-درصد-رسید‎Cachedسهم اندروید نوگا در بین دستگاه های اندرویدی به 5 درصد رسید. یکشنبه 20 فروردین 96 .... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید. سه شنبه 16 آذر 95 - ساعت ... سهم نوقا از موبایل های اندرویدی بازار طی ماه گذشته درصد رشد کرده است ... khubkhan.ir/.../سهم-نوقا-از-موبایل-های-اندرویدی-بازار-طی-ماه-گذشته-درصد-رشد-کرده-است‎Cachedسامسونگ قافیه را باخت؛ Oppo R9s پرفروش ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه اول 2017. پنجشنبه 21 .... سهم اندروید نوقا پس از سه ماه به 0.4 درصد رسید. سه شنبه 16 آذر ...