مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران

[ad_1]
تین‌نیوز| شرکت 'سروکورپ' استرالیا نخستین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد تا هفتمین دفتر خود را در منطقه خاورمیانه فعال کرده باشد.

 

این شرکت در حال برنامه ریزی برای باز کردن 10 شعبه در ایران در راستای توسعه و تقویت روابط تجاری بین ایران و استرالیا ااست.
شرکت 'سروکورپ' استرالیا یک شرکت چند ملیتی است که مبادرت به ارائه و سرویس فضای اداری، دفتر مجازی و خدمات در زمینه فناوری اطلاعات می کند.

براساس گزارش روز سه شنبه تارنمای این شرکت استرالیایی در مالزی، 'سروکورپ' که سال 1978 تاسیس شده و سال 1999 در بورس اوراق بهادار استرالیاعرضه شده است، در 52 شهر 21 کشور جهان فعال است.

'یان بیگز' سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر 'سروکورپ' در تهران، گفت که لغو تحریم ها علیه ایران امید زیادی برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور به وجود آورده است.

همزمان با فعالیت این شرکت در مجتمعی 10 طبقه در تهران، تارنمای فارسی 'سروکورپ' فعال شد.
سفیر استرالیا در ایران پیش از این از عزم جدی این کشور برای ایجاد یک تعامل تجاری فعال و پویا با ایران خبر داده بود.

'استیون چیوبو' وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا نیز که شهریورماه امسال در صدر یک هیات تجاری و اقتصادی دولتی و خصوصی به تهران سفر کرده بود، گفت که از فرصت های تجاری و اقتصادی بالقوه در ایران شادمان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران

ایرنا - گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران www.irna.ir/fa/News/82334211/‎Cached6 دسامبر 2016 ... کوالالامپور – ایرنا – شرکت 'سروکورپ' استرالیا نخستین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد تا هفتمین دفتر خود را در منطقه خاورمیانه فعال کرده باشد. گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران - - انجمن مدیران صنایع www.amsiran.com/.../گشایش-دفتر-شرکت-استرالیایی-در-تهران/‎Cached6 دسامبر 2016 ... براساس گزارش روز سه شنبه تارنمای این شرکت استرالیایی در مالزی، ... 'یان بیگز' سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر 'سروکورپ' در ... گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران - تی نیوز tnews.ir/news/1a0275457155.html گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران. دریافت خبر : سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 9:0. شرکت 'سروکورپ' استرالیا نخستین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد تا ... گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران | پایگاه خبری تحلیلی بجنا bojna.ir/new.aspx?id=36949 6 دسامبر 2016 ... براساس گزارش روز سه شنبه تارنمای این شرکت استرالیایی در مالزی، ... 'یان بیگز' سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر 'سروکورپ' در ... گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران payeshonline.com/news/.../گشایش-دفتر-شرکت-استرالیایی-تهران 6 دسامبر 2016 ... براساس گزارش روز سه شنبه تارنمای این شرکت استرالیایی در مالزی، ... یان بیگز سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر سروکورپ در تهران، ... گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران - عصر ایران | دمادم https://damadam.ir/.../گشایش-دفتر-شرکت-استرالیایی-در-تهران/4500940 شرکت 'سروکورپ' استرالیا نخستین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد تا هفتمین دفتر خود را در منطقه خاورمیانه فعال کرده باشد.به گزارش ایرنا، این شرکت در ... شرکت "سروکورپ" استرالیا در تهران شعبه زد - Pars Today parstoday.com/fa/iran-i33292‎Cached6 دسامبر 2016 ... شرکت "سروکورپ" استرالیا با هدف گسترش همکاری اقتصادی و تجاری با ... "یان بیگز" سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر سروکورپ در ... گشایش دفتر شرکت استرالیایی در تهران | آنا | خبروان khabarone.ir/news/5128732/گشایش-دفتر-شرکت-استرالیایی-در-تهران 6 دسامبر 2016 ... شرکت سروکورپ استرالیا نخستین شعبه خود را در تهران افتتاح کرد تا هفتمین دفتر خود را در منطقه خاورمیانه فعال کرده باشد. افتتاح دفتر یک شرکت استرالیایی در تهران - خبرلند khabarland.com/.../افتتاح-دفتر-یک-شرکت-استرالیایی-در-تهران‎Cached19 ژانویه 2017 ... افتتاح دفتر یک شرکت استرالیایی در تهران این شرکت در حال برنامه ... 'یان بیگز' سفیر استرالیا در تهران در آیین گشایش دفتر 'سروکورپ' در ... سفارت جمهوری اسلامی ایران - کانبرا www.canberra.mfa.ir/‎Cachedبرگزاری همایش تجاری ایران و استرالیا با حضور وزیر تجارت و سرمایه گذاری استرالیا ... به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در سی و یکمین امین جشنواره بین‌المللی خوارزمی ... گشایش دفتر یادبود قربانیان مظلوم حملات تروریستی تهران در سفارت ج.ا. ایران.