مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران

[ad_1]

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا به فکر این تحول باشیم.

به گزارش صبحانه،نصرالله جهانگرد، عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر در همایش فاوا اظهار کرد: اگرچه کمی برای ارائه شبکه ملی اطلاعات دیر شده اما با این شبکه نوعی دگردیسی در شبکه اینترنت ایران آغاز شده است.

وی در عین‌حال به تأثیر ورود به نسل پنجم خدمات ارتباطی اشاره کرد و افزود: در مطالعات توسعه‌ ایران، حداقل در سطح برنامه‌های توسعه اول تا پنجم رشدی مستمر برای حوزه ارتباطات وجود داشته و متوسط رشد در این بخش حدود ۱۹ درصد بوده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه این رشد حدود ۲ تا ۳ برابر تمام بخش‌ها به شمار می‌رود گفت: با وجود مشکلاتی مانند جنگ و تحریم‌ها همواره رشد در حوزه فاوا استمرار داشته و تمام گزارش‌های تهیه شده گویای آن است که جامعه و زیرساخت‌های ایران به شدت نیازمند این ابزار است.

جهانگرد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: در مقطع فعلی برای این شبکه چهار بعد استراتژیک در نظر گرفته‌ایم که اولین آن‌ها مربوط به امور توسعه‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در گذشته نسبت به توسعه شبکه غفلت شده و اکنون بحث دسترسی به این بخش نگرانی‌هایی ایجاد می‌کند البته بخش قابل‌توجهی از این کمبودها با شبکه موبایلی پوشانده می‌شود اما به هر حال باید به چرخه اقتصادی این حوزه نیز توجه کرد.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات با بیان اینکه چرخه اقتصادی شبکه ملی اطلاعات در دست پیگیری و بررسی قرار دارد اظهار کرد: امیدواریم طی دو تا سه هفته آینده قوانین روشنی برای کل شبکه داشته باشیم.

وی در پایان از مسائل حقوقی و امنیتی شبکه ملی اطلاعات به عنوان دیگر فاکتورهای مهم در شکل‌گیری این شبکه یاد کرد.

منبع : ایسنا



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نرخ ارز قیمت خودرو اخبار بازارشرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، روز یکشنبه آیین چگونه زندگی ما را هیجان‌انگیز می‌کند؟ شبکهبازی‌ها و تجربه کاربری جدید آیا تمایل دارید با دوستی که آن سوی این کره خاکی زندگی می ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطاتایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و جستجوگر اخبار پارسیکتمامی خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش ایسنا، ایمیل هایی هستند که حکم مزاحم را دارند و در واقع اسپم هرزنامه به شمار ایران خودرو کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری از محتوا، تولیدات، شکل و سایر موزیلا در سال جاری میلادی رخنه امنیتی را ترمیم …در حالی که کمتر از ماه به پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده، شرکت موزیلا گزارش پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهانصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت در ایران را انتخاب …بهترینشرکتارائهدهندهبر اساس آمار و ارقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، در حال حاضر، بیش از بانک اطلاعات دارویی آرشیو سایت علمی دانشجویان ایراناول از همه بیایم گروه بندی دروها رو ببینیم دستگاه گوارش داروهای موثر بر زخمهای چگونه زندگی ما را هیجان‌انگیز می‌کند؟ شبکه بازی‌ها و تجربه کاربری جدید آیا تمایل دارید با دوستی که آن سوی این کره خاکی زندگی می‌کند آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه سایت خبر اقتصادی در آستانه برگزاری مجمع عمومی بانک صادرات ایران در تاریخ آذر ، بررسی عملکرد بزرگترین بانک گرداب چگونه یک خرید مطمئن اینترنتی داشته باشیم؟ چرا باید در فضای رسانه‌ای باسواد شویم؟ علامت های هشدار دهنده درد معده پایگاه اطلاع رسانی رجا بعضی از انواع درد معده علامت جدی بیماری خاصی نیست و به سرعت از بین می رود با این حال بروز این ماجرای نامه ی صالحی که در ایام فتنه به رهبری نوشت ذوالنور ماجراینامهی زاکانی روحانی و لاریجانی تصمیم بر تصویب برجام داشتند و موفق هم شدند با اعدام زنجانی پرونده خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خاطرات محمود علیقلی در «صبح جمعه با شما» صدا قوه قضائیه نمی تواند یک نماینده را بدون نظر بولتن نیوز کاهش نرخ سپرده قانونی تا درصد و عرضه ذخایر در بازار بین بانکی از طریق اعطای خطوط اعتباری تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع تاثیر مذاکرات بر بازار نظارت بر بازار اهمیت نظارت بر بازار بر بازار



لینک منبع :تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران

تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - ایسنا www.isna.ir/news/.../تأثیر-۵G-بر-بازار-ارتباطات-ایران‎Cached6 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../تأثیر-۵g-بر-بازار-ارتباطات-ایران 7 دسامبر 2016 ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران گروه فناوری: نصرالله جهانگرد، عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر در همایش فاوا اظهار کرد: اگرچه کمی برای ارائه شبکه ملی ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - خبر اقتصادی eghtesadgardan.ir/fa/news/83868/تأثیر-۵g-بر-بازار-ارتباطات-ایران 6 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/99073/تأثیر-۵g-بر-بازار-ارتباطات-ایران 6 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/تأثیر-۵G-بر-بازار-ارتباطات-ایران/4504012 معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا ... تاثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - ایستنا www.ictna.ir/id/081522/‎Cached10 دسامبر 2016 ... تاثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران. منبع: اعتماد. معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - مرکزی - خبر اول markazi.khabareavval.com/fa/.../تأثیر-۵g-بر-بازار-ارتباطات-ایران‎Cachedمعاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا به فکر این تحول ... تاثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - جدیدترینها ionet.ir/post/138293 10 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - ایده پردازان نظری iranwebsazan.org/تأثیر-5g-بر-بازار-ارتباطات-ایران/ تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران. ارسال شده در آذر ۱۷, ۱۳۹۵ توسط samkia. ایتنا- جهانگرد: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا به فکر ... تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران - مفیدستان mofidestan.ir/تأثیر-۵g-بر-بازار-ارتباطات-ایران/‎Cachedبه گزارش صبحانه،نصرالله جهانگرد، عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر در همایش فاوا اظهار کرد: اگرچه کمی برای ارائه شبکه ملی اطلاعات دیر شده اما با این شبکه نوعی دگردیسی در ...