مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ناباروری 20 درصد از زوج های ایرانی

[ad_1]

رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران با اشاره به اینکه ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند، گفت: در کشور ما از درمان ناباروری حمایت‌های بیمه‌ای لازم انجام نمی‌شود.

به گزارش مشرق، دکتر محمدمهدی آخوندی در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های هفته ملی جمعیت برگزار شد، افزود: به بهانه ۳۱ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، انجمن جنین‌شناسی و بیولوژی تولید مثل و دانشگاه علوم پزشکی ایران دست‌اندرکار برگزاری کمپینی به نام خانواده، تولیدمثل و فرزندپروری هستند.
 
وی افزود: در این هفته که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، قرار است متخصصان و کارشناسان مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی درباره ابعاد مختلف جمعیت در ایران، نرخ رشد باروری، میزان ناباروری، پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ناباروری، سلامت جنسی، سلامت باروری، داشتن فرزند سالم، حفظ باروری و عواملی که باروری را تهدید می‌کند به بحث و گفتگو بنشینند.
 
آخوندی گفت: سایتی برای هفته خانواده، تولیدمثل و فرزندپروری با عنوان www.bamaan.ir ایجاد شده است که زوج‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و بررسی رایگان وضعیت بارداری خود به این سایت مراجعه کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه حمایت از زوجین نابارور و ارائه مشاوره رایگان به زوجین نابارور و اطلاع‌رسانی در رابطه با روش‌های نوین درمان ناباروری از اولویت‌های این هفته است، افزود: با همکاری مراکز درمان ناباروری سراسر کشور به زوجین متقاضی یک جلسه مشاوره رایگان ارائه می‌شود. همچنین چنانچه برای خانم‌ها سونوگرافی و برای آقایان آزمایش آنالیز اسپرم تجویز شود، این خدمت در نوبت اول به صورت رایگان انجام خواهد شد.
 
رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌ها و مردم، این هفته فرصتی برای افزایش آگاهی درباره باروری و جمعیت، اصلاح باورهای غلط در این باره و حمایت از زوجین نابارور باشد.
 
به گفته آخوندی، بررسی ابعاد مختلف عوامل باروری و وضعیت جمعیتی ایران و همچنین نرخ رشد پایین جمعیت و پیامدهای آن در جامعه، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بارداری و ... از جمله اهدافی است که در این هفته مد نظر قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد زوج‌ها نابارور هستند، گفت: نگرانی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از ناباروری در این خانواده‌ها ایجاد می‌شود که این موضوع بر رفتار و فعالیت‌های اجتماعی آنها نیز تاثیر خواهد گذاشت.
 
رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران ادامه داد: در ایران بیش از ۹۰ درصد ناباروری‌ها قابل درمان است و در این خصوص باید اطلاع‌رسانی انجام شود و زوجین باید بدانند که درمان در ایران نسبت به کشورهای دیگر خیلی گران نیست و امکانات فوق‌ تخصصی و آموزش‌های تخصصی را می‌طلبد که تمامی آنها در کشور ما وجود دارد به همین دلیل از لحاظ درمان در ایران نگرانی نداریم.
 
آخوندی با تاکید بر اینکه افزایش سن باروری و سن ازدواج در تولیدمثل تاثیرگذار است، گفت: متاسفانه حمایت‌های بیمه‌ای هنوز در درمان وجود ندارد که در این خصوص نیازمند همکاری بیمه‌ها و ورود آن به شورای عالی بیمه هستیم و برخی از سیاست‌های کشور به نفع حمایت از درمان نبوده که در این خصوص نیازمند اطلاع‌رسانی، پیشگیری و ارائه تسهیلات لازم به زوجین هستیم و انتظار داریم ۲۰ درصدی که نابارورند تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند تا مشکلشان برطرف شود.
 
وی گفت: تمامی امکانات و تکنولوژی درمان ناباروری در کشور موجود است و اقداماتی که در کشورهای دیگر امکان اجرای آن نیست، در ایران وجود دارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


رئیس انجمن علمی جنینشناسی ایران با اشاره به اینکه ۲۰ درصد زوجهای ایرانی نابارورند، گفت: در کشور ما از درمان ناباروری حمایتهای بیمهای لازم انجام نمیشود.7 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره بر لزوم توسعه همکاریهای بین المللی در حوزه درمان ناباروری، گفت: در ایران 20 درصد زوجهایمان نابارورند.6 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره به اینکه از هر ۵ زوج ایرانی یک زوج دچار ناباروری است، گفت: تعرفه درمان ناباروری در ایران کمتر از ...15 تا 20 درصد زوج های ایرانی نابارور هستند. معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 15 تا 20 درصد زوج ها در کشور با مشکل ناباروری مواجه هستند و دولت به دنبال ...سرگرداني 20 درصد زوجهاي ايراني در مراكز درمان ناباروري. ۲/۲۰ درصد جديدترين و معتبرترين آماري است كه در يك پيمايش كشوري بر روي ۱۷ هزار زن ۲۰ تا ۴۰ ساله، براي ...بسياري از زوجهاي ايراني درباره مشكل ناباروري و علل به وجود آمدن آن و همچنين ... بررسيهاي اين طرح نشان داده است كه نرخ شيوع ناباروري در كل كشور 2/20 درصد است كه با ...8 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره بر لزوم توسعه همکاری های بین المللی در حوزه درمان ناباروری، گفت: در ایران 20 درصد زوج هایمان نابارور ...7 ا کتبر 2016 ... 20 درصد از زوج های ایرانی نابارورند و این در حالی است که کشور ایران در این زمینه پیشرفتهای بسیار خوبی داشته و به اصطلاح، صاحب نام است.معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 15 تا 20 درصد زوج ها در کشور با مشکل ناباروری مواجه هستند و دولت به دنبال احصا این مشکل در جامعه است.


کلماتی برای این موضوع

ناباروری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادناباروریناباروری در انسان در پزشکی هرگاه زن و شوهری در سن باروری ۱۲ ماه پس از ازدواج علی‌رغم روش های درمان ناباروری درمان ناباروری بستگی به علت ناباروری، مدت زمان نابارور بودن، سن والدین و الویت های روش های درمان ناباروری خبرگزاری پردیستلقیح اسپرم در داخل رحم لقاح خارج از رحمی و انتقال داخل رحمی جنین تزریق فوق تخصص اورولوژی درمان ناباروری با سلول‌های …یک فوق تخصص اورولوژی گفت درمان ناباروری با سلول‌های بنیادی، در مرحله تحقیقاتی است عوامل نازایی مردان واریکوسل واریکوسل عبارت است از گشاد شدن سیاهرگ‌های اطراف بیضه این عارضه اغلب مشکلی پورتال پرشین ویاختصاصی پرشین وی ایوانکا ترامپ و شوهرش با صورت خندان پس از اعتراضات مردم عکس تیپ یزد قطب اصلی درمان ناباروری در کشورامروزه ناباروری یکی از مشکلات بسیاری از زوجهاست مشکل ناباروری در بسیاری از موارد با تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه سلام،،من بیشتر از پنج ساله بچه می‌خوام،،بیش از ده بر ای یو ای کردم،، دو بار طبیعی کتاب کودک، دبستان و پیش دبستاندکتر مهدوی متخصص زنان و نازایی ناباوری سوال – شما شاهد فرزند دار شدن زوج های زیادی کلینیک مجازی کلینیک من معرفی برترین پزشکانکلینیک مجازی کلینیک من اولین کلینیک مجازی معرفی مجرب ترین و منصف ترین



لینک منبع :ناباروری 20 درصد از زوج های ایرانی

Images for ناباروری 20 درصد از زوج های ایرانی ناباروری 20 درصد از زوج های ایرانی | پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت www.vakilemelat.ir/fa/news/view/.../ناباروری-20-درصد-از-زوج-های-ایرانی ناباروری 20 درصد از زوج های ایرانی. وکیل ملت: رئیس انجمن علمی جنین‌شناسی ایران با اشاره به اینکه ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند، گفت: در کشور ما از درمان ... 20 درصد زوجهای ایرانی نابارورند - ایسنا www.isna.ir/news/95071609714/20-درصد-زوجهای-ایرانی-نابارورند‎Cached7 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره بر لزوم توسعه همکاریهای بین المللی در حوزه درمان ناباروری، گفت: در ایران 20 درصد زوجهایمان نابارورند. ناباروری ۲۰ درصد از زوج های ایرانی – سایت ملی اطلاع رسانی ناباروری https://barvari.org/1395/.../ناباروری-20-درصد-از-زوج-های-ایرانی/‎Cachedرئیس انجمن علمی جنین شناسی ایران با اشاره به اینکه ۲۰ درصد زوج های ایرانی نابارورند، گفت: در کشور ما از درمان ناباروری حمایت های بیمه ای لازم انجام نمی شود. 20 درصد زوج‌های ایرانی نابارورند/ تعرفه درمان ناباروری در ایران کمتر از ... www.yjc.ir/.../20-درصد-زوج‌های-ایرانی-نابارورند-تعرفه-درمان-ناباروری-در-ایران-کمتر-از-اروپا‎Cached6 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال‌ احمر با اشاره به اینکه از هر ۵ زوج ایرانی یک زوج دچار ناباروری است، گفت: تعرفه درمان ناباروری در ایران کمتر از ... 15 تا 20 درصد زوج های ایرانی نابارور هستند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../15-تا-20-درصد-زوج-های-ایرانی-نابارور-هستند‎Cachedمعاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: 15 تا 20 درصد زوج ها در کشور با مشکل ناباروری مواجه هستند و دولت به دنبال احصا این مشکل در جامعه است. 20درصد زوج‌های ایرانی نابارور هستند/توسعه بسته‌های حمایتی طرح تحول ... www.icana.ir/.../20درصد-زوج‌های-ایرانی-نابارور-هستند-توسعه-بسته‌های-حمایتی-طرح-تحول-کلید-حمایت-از-زوج‌های-نابارور‎Cached22 مه 2017 ... عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به جمعیت نابارور ایرانی، گفت: الصاق بسته‌های جدید حمایتی به طرح تحول سلامت جهت حمایت از بیماران ... 20 درصد زوجهای ایرانی ناباروند onvansho.ir/result/20-درصد-زوجهای-ایرانی-ناباروند.html یعنی از 100 درصد زوجها 20 درصد ناباروند درمان بالای 90 درصد زوجهای نابارور در ایران. مردان ایرانی در محاصره انواع بیماریها مردان خانواده مردان ایرانی با بیماریهایی مانند ... بیش از 20 درصد جمعت زوج های کشور نابارور است - onvansho onvansho.ir/result/بیش-از-20-درصد-جمعت-زوج-های-کشور-نابارور-است.html ۲۰ درصد جمعت زوج‌های کشور نابارور است 20 37 pm شنبه ۲۱ استفاده از امکانات ... امار ناباروری در ایران bestparsian ir بار در کشور 20 2 درصد بیش از ۶۰ درصد زوج های ... 20 درصد زوج های ایرانی ناباروند - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1110482 7 ا کتبر 2016 ... مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره بر لزوم توسعه همکاریهای بین المللی در حوزه درمان ناباروری، گفت: در ایران 20 درصد زوجهایمان ناباروند.