مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد

[ad_1]

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق شد اما حمایت‌های غیردارویی انجام نشد.

به گزارش مشرق، رسول دیناروند در حاشیه دیدار وزرای بهداشت ایران و کره گفت: هدف از این دیدار در حوزه غدا و دارو که به امضای تفاهم‌نامه منجر شد موجب جذب کشور کره در زمینه تولید دارو،‌ آموزش نیروی انسانی، کنترل کیفیت و سلامت فرآورده‌های غذایی و دارویی بوده است.
 
وی ادامه داد:‌ در هماهنگ‌سازی مقررات دارویی صدور پروانه آرایشی و بهداشتی قرار است همکاری‌های لازم برقرار شود و  همچنین به این منظور کارگروهی تشکیل می‌شود تا هیأت کره‌ای در کشور بتواند فعالیت بهتری داشته باشد. این کارگروه ظرف دو ماه آینده تشکیل خواهد شد.
 
رئیس سازمان غذا و دارو در رابطه با بسته حمایتی از بیماران خاص و صعب‌العلاج در طرح تحول سلامت گفت:‌ در این طحر عمده تمرکز روی کاهش هزینه بستری بوده که این موضوع برای بیماران خاص و صعب‌العلاج تعریف شده است. سقف پرداختی این بیماران در بیمارستان دولتی تا 6 درصد شده است که در مقایسه با قبل از اجرای این طرح که 40 درصد بوده 7 برابر کاهش یافته است.
 
دیناروند افزود: دسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها فراهم شد و در بخش سرپایی این تمرکز بر روی بیماران خاص مزمن و صعب‌العلاج بودهن است
 
وی تصریح کرد:‌ 300 قلم دارو برای این نوع بیماران بین وزارت بهداشت و رفاه طی تفاهم‌نامه‌ای پوشش داده شد تا مشمول حمایت بیشتر قرار گیرند. همچنین 3 قلم دارو بیمه نبوده‌اند که حمایت 70 درصدی بیمه را دارد شدند که در این رابطه داروهای حوزه سرطان و نازایی از این دسته هستند.
 
وی افزود: داروهایی که پوشش 70 درصدی داشته‌اند 90 درصد حمایت بیمه شدند و پرداختی بیماران یک سوم قبل شد. داروهای یارانه‌‌ای بیماران خاص اکنون رایگان است و حمایت از داروهای وارداتی برای برخی بیماران خاص قطع نشده است.
 
رئیس سازمان غذا و دارو گفت:‌ گردش مالی حمایت از این داروها 2 هزار میلیارد تومان شده که 1500 میلیارد آن از طریق بیمه و مابقی از طریق وزارت بهداشت تأمین شده است.
 
وی با اشاره به حمایت از واردات شیرخشک بیماران متابولیکی و داروهای حوزه رادیوتراپی گفت:‌ در سال 95،‌نیز حمایت دارویی ادامه خواهد داشت.
 
وی در پاسخ به اینکه بسته حمایتی بیماران خاص در طرح تحول سلامت به طور کامل اجرا نشده،‌گفت:‌ قرار بود این بسته گام‌هایی در حوزه درمان برداشته شود که نشد. این موضوع در حوزه جراحی‌های ویژه، وسایل ایمپلنت دندان و جراحی‌های پیچیده بوده که البته برخی از تجهیزات آن وارداتی بوده که قرار بوده معاونت درمان از آن حمایت کند.
 
وی گفت: به طور کلی اعتبار 900 میلیارد تومانی برای این بسته حمایتی پیش‌بینی شده بود که حمایت‌های غیردارویی هم با این اعتبار قابل انجام بود اما نشد.
 
وی در مورد حمایت دریافت کنندگان خدمات ناباروری نیز گفت:‌ دو سوم هزینه خدمات ناباروری غیرداوریی است که در این زمینه کمکی انجام نشده اما در بحث دارویی 70 درصد پوشش حمایتی شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 مه 2016 ... رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق ...... گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق شد، اما حمایتهای غیردارویی انجام نشد.رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق شد اما.3 مه 2016 ... رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بسته حمایت دارویی بیماران صعب العلاح در طرح ... حمایتهای غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ...3 مه 2016 ... حمایت ویژه درمانی از بیماران صعب العلاج همچنان در انتظار تامین اعتبار ... حمایت های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای.3 مه 2016 ... سلامت نیوز :رییس سازمان غذا و دارو درباره بسته حمایت از بیماران صعب ... حمایت های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای.3 مه 2016 ... ... دو هزار میلیارد تومان برای حمایت از داروهای مورد نیاز بیماران خاص، صعب العلاج و ... تامین نشد و حمایتهای غیر دارویی و درمانی از این بیماران از جمله حمایت از هزینه ... حمایت از بیماران صعب العلاج پیش بینی شده بود محقق نشد اما حمایتهای ...1 ماه پیش حمایتهای غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ... حمایتی بهزیستی برای افزایش مستمری و پوشش توانبخشی معلولان و بیماران نخاعی.8 مه 2016 ... رویای وکیلالدوله محقق نشد منتخبان مجلس دهم در اولین جلسه خود با ... حمایت های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ناباروری .سلامت نیوز:وزارت بهداشت درحالی از تامین هزینه داروی بیماران خاص شانه خالی میكند ..... حمایتهای غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ناباروری ...


کلماتی برای این موضوع

حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد



لینک منبع :حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد

رئیس سازمان غذا و دارو: حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950214000371‎Cached3 مه 2016 ... رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق ... کاهش هزینه های مردم در طرح تحول سلامت/ادامه حمایت دولت از بیماران خاص در ... sahebkhabar.ir/.../کاهش-هزینه-های-مردم-در-طرح-تحول-سلامت-ادامه-حمایت-دولت-از-بیماران 3 مه 2016 ... حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ناباروری ... وی در مورد خدمات طرح تحول سلامت برای بیماران خاص و صعب العلاج، ... هزینه های غیردارویی سنگینی هم دارند و یا به تجهیزات پزشکی خاص و گران قیمت نیاز دارند . ... های بودجه ای انجام نشد اما در حوزه دارو حمایت های بسیار خوبی صورت گرفت و ... حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش 70 درصدی داروهای ... khabarche.ir/.../حمایت-های-غیردارویی-از-بیماران-خاص-محقق-نشد-پوشش-70-درصدی-داروهای-ناباروری‎Cachedرئیس سازمان غذا و دارو گفت: اعتبار 900 میلیارد تومانی برای بسته حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که 2500 میلیارد آن دارویی بود که محقق شد اما حمایت‌های ... بلاغ مازندران - ماجرای رشد هندوانه‌ها با استفاده از «پودر بهداشتی» www.bloghnews.com/fa/doc/.../ماجرای-رشد-هندوانه-ها-استفاده-پودر-بهداشتی حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد · چرا برای سرماخوردگی نباید آنتی‌بیوتیک مصرف کرد · عوارض قرص های نیروزا · ژلاتین های وارداتی بررسی شده و حلال ... بلاغ مازندران - آخرین مهلت ثبت‌نام بیماران خاص برای جلوگیری از قطع ... bloghnews.com/.../آخرین-مهلت-ثبت-نام-بیماران-خاص-جلوگیری-قطع-یارانه-دارویی 7 دسامبر 2016 ... وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بیماران خاص برای جلوگیری از قطع یارانه دارویی تا پایان ... حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد. خبر خوان تیفا - حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد/پوشش ... rss.tifaa.com/post/486920/‎Cachedسازمان. ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو: دولت هر سال دو هزار میلیارد تومان برای ... www.irna.ir/fa/News/82059745/‎Cached3 مه 2016 ... ... دو هزار میلیارد تومان برای حمایت از داروهای مورد نیاز بیماران خاص، صعب العلاج و ... تامین نشد و حمایتهای غیر دارویی و درمانی از این بیماران از جمله حمایت از هزینه ... حمایت از بیماران صعب العلاج پیش بینی شده بود محقق نشد اما حمایتهای ... آرشیو آموزش - صفحه 186 از 199 - مفیدستان mofidestan.ir/tag/آموزش/page/186/ حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد ... حمایت از بیماران خاص در نظر گرفته شد که ۲۵۰۰ میلیارد آن دارویی بود که محقق شد اما حمایت‌های غیردارویی انجام نشد. مازندنومه :وعده‌های دولت محقق نشد www.mazandnume.com/fullcontent/46983/وعده‌های-دولت-محقق-نشد/‎Cachedمدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی شهرستان قائم‌شهر: جامعه تالاسمی همچنان به تدبیر دولتمردان و مسئولان وزارت بهداشت و درمان امیدوارند و خواهان حذف هزینه های دارو و درمان ... فروشگاه لوله و اتصالات آشخانه - بازار لوله https://iranpipe.market/pipe-market/آشخانه‎Cached1858،رییس سازمان غذا آشخانه دارو:حمایت‌های غیردارویی از بیماران خاص محقق نشد. ارزیابی کیفی احداث ایستگاه پمپاژ آشخانه آب بندی مخزن آشخانه اجرای خط. فرآیند های ...