مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس

[ad_1]

تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را معرفی نماید. با در نظر داشتن همین نیاز، امروز لنوو موبایل Zuk Z2 را معرفی کرد که بدنه‌ای از جنس فلز و یک باتری نسبتا بزرگ دارد.

 به گزارش مشرق، نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام ZUI 2.0 از قبل روی این موبایل بارگذاری شده است و توان پردازشی آن را هم یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می کند که همگی در قالب یک پکیج به قیمت 275 دلار در اختیار کاربران قرار داده می شوند.
 
رونمایی لنوو از گوشی «Zuk Z2» +عکس

نمایشگر 5 اینچی این موبایل با رزلوشن 1080p از نسخه قبلش (با ابعاد شش اینچ) کوچک تر است و با شیشه خمیده 2.5D پوشش داده شده. دستگاه همچنین با ضخامت 8.5 میلی متری اش اندکی از بدنه 7.5 میلیمتری Z2 Pro حجیم تر به نظر می رسد اما همانطور که گفته شد یک باتری بزرگ 3500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و از تکنولوژی Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که از طریق پورت USB Type-C آن عمل می کند و می تواند ظرف تنها یک ساعت دستگاه را تا 80 درصد شارژ نماید. در نظر داشته باشید که امکان استفاده از پد شارژ بیسیم نیز برای این محصول فراهم است.
 
رونمایی لنوو از گوشی «Zuk Z2» +عکس

Z2 از چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد که نسبت به سیستم روی چیپ به خدمت گرفته شده ی S801 در موبایل Z2 Pro می توان گفت چندین نسل پیشرفت داشته است. این محصول همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار داده می شود و متاسفانه این بار خبری از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء آن نیست.
 
امنیت کاربران نیز به حسگر تشخیص اثرانگشت U-Touch 2.0 محول شده که ظرف تنها 0.1 ثانیه به داده های ورودی پاسخ می دهد و حتی میتواند انگشت های مرطوب را هم تشخیص دهد. این موبایل همزمان از دو سیم کارت و شبکه ارتباطی ال تی ای (Cat. 6) پشتیبانی می کند.
 
در مورد دوربین دستگاه هم باید بگوییم که شرکت سازنده تصمیم گرفته از حسگر ایزوسل سامسونگ در پنل پشتی آن بهره بگیرد. در هر حال دستگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز 1/2.6 دارد و از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی و لرزشگیر الکترونیکی بهره می برد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی است و می توان از آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری استفاده کرد.
 
Z2 قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K و همچنین تصاویر اسلو موشن با نرخ 96 فریم بر ثانیه از سوژه های خود بگیرد. این موبایل در تاریخ هجدهم خردادماه به بازار عرضه می شود و از هم اکنون نیز امکان پیش سفارش آن فراهم است.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای



لینک منبع :رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس

رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../رونمایی-لنوو-از-گوشی-قدرتمند-Zuk-Z2-عکس‎Cached31 مه 2016 ... تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را معرفی نماید. با در نظر ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند Zuk Z2 +عکس - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19464649 رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند Zuk Z2 +عکس. تلفن هوشمند Z2 Pro لنوو در سپتامبر سال 2014 عرضه گردید و وقت آن رسیده که شرکت سازنده محصول جایگزین برای آن را ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/16785558 31 مه 2016 ... رونمایی لنوو از گوشی قدرتمند «Zuk Z2» +عکس. به گزارش مشرق، نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام ... رونمایی لنوو از گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro با 6 گیگابایت حافظه رم|مجله ... www.gooshishop.com/.../رونمایی-لنوو-از-گوشی-هوشمند-zuk-z2-pro-با-6-گیگابایت-حافظه-رم‎Cached24 آوریل 2016 ... لنوو | ZUK Z2 Proشرکت ZUK که زیرمجموعه‌ لنوو محسوب می گردد و سال ... حدود 415 دلار عرضه شود؛ نظر شما درباره گوشی قدرتمند ZUK Z2 Pro چیست؟ لنوو ZUK Z2 رونمایی شد؛ اسنپدراگون 820 و چهار گیگابایت رم با ... gadgetnews.ir/105452/لنوو-zuk-z2-رونمایی-شد/‎Cached1 ژوئن 2016 ... این محصول از یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون و 4 گیگابایت ظرفیت رم بهره می‌. ... در حال حاضر گوشی هوشمند لنوو ZUK Z2 در رنگ‌های سفید و سیاه و با ... بررسی تخصصی Lenovo Zuk Z2 Pro: هیولای خوش قد و قامت - جی اس ام www.gsm.ir/.../بررسی-تخصصی-Lenovo-Zuk-Z2-Pro:-هیولای-خوش-قد-و-قامت/?...‎Cached26 آوریل 2017 ... رونمایی از اپلیکیشن ورزش اول ... شاید طرفداران این برند کم باشند اما مشخصات سخت افزاری قدرتمند در کنار قیمتی کاملا ... ZUK Z2 Pro دومین گوشی پرچم دار لنوو است که بعد از ZUK Z2 با پردازنده اسنپدراگون 820 عرضه شده است. .... دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی عکس‌های خوبی می‌گیرد ضمن اینکه همان فیلترها و البته ... با لنوو زوک زد 2 پرو آشنا شوید؛ پرچمداری زیبا و قدرتمند با 128 ... digiro.ir/lenovo-zuk-z2-pro/‎Cached1 فوریه 2017 ... Lenovo ZUK Z2 Pro؛ یک گوشی قدرتمند 5.2 اینچی ... لنوو در آوریل سال 2016 از یک پرچمدار جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد؛ یک گوشی 5.2 اینچی که ... گوشی هوشمند قدرتمند ZUK Z2 Pro با 6 گیگابایت حافظه ی رم رونمایی شد www.sakhtafzarmag.com/.../گوشی-هوشمند-قدرتمند-zuk-z2-pro‎Cached23 آوریل 2016 ... اکنون گوشی ZUK Z2 Pro که روز گذشته رونمایی شد را نیز باید به لیست این پرچمداران اضافه کرد و بدون شک این گوشی یکی از قدرتمند ترین ... گوشی Lenovo Zuk Z2 pro - شیپور https://www.sheypoor.com/گوشی-lenovo-zuk-z2-pro-15707039.html‎Cached10 جولای 2017 ... گوشی zuk z2 pro چند هفته کارکرد، در حد آک بدون هیچگونه مشکلی 128گیگ رام، 6گیگ رم ... گوشی قدرتمند Lenovo Zuk edge در شیپور-عکس کوچک ... لنوو رو zuk z2 - علمی سرا elmisara.ir/tag/لنوو-رو-zuk-z2.html لنوو رو zuk z2. عرضه تبلت 8 ... وایب اس 1 لنوو اولین گوشی هوشمند دنیا با ۲ دوربین سلفی خواهد بود خواهد شد، ... لنوو از فبلت جدیدش رونمایی کرد +عکس - مشرق نیوز ...