مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می‌شود

[ad_1]

در فاصله‌ سه ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات در خصوص این گوشی‌هوشمند بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که اپل درصدد تکامل آیفون به جای عرضه‌ یک محصول انقلابی است.

 به گزارش مشرق، براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در نظر دارد چرخه‌ی بروزرسانی آیفون‌های خود را به جای پیروی از یک الگوی دو ساله، به سه سال افزایش دهد.
 
براساس اطلاعات ارائه شده توسط روزنامه‌ی Nikkei Newspaper اپل این سیاست را به دلیل محدود شدن پیشرفت گوشی‌های هوشمند در پیش خواهد گرفت. در واقع اپل در نظر دارد تا در فرصت سه ساله‌ی بین عرضه‌ی دو نسل از گوشی‌هوشمند خود، بتواند فناوری‌های جدیدی را توسعه داده و نسل بعدی را با قابلیت‌های بیشتر و ویژگی‌های نوآورانه راهی بازار کند و مهم‌تر از همه تغییراتی اساسی در طراحی گوشی خود ایجاد کند.

همانطور که می‌دانید، بروزرسانی سالیانه‌ی گوشی‌های هوشمند باعث شده تا ویژگی‌های جدید اضافه شده به محصولات نظیر تقویت تراشه‌ها و بهبود نرم‌افزار‌ها چندان به نظر چشم‌گیر نرسد.
 
اطلاعات Nikkei حکایت از این دارد که آیفون عرضه شده در سال جاری میلادی تفاوت چندان زیادی با نسل پیشین از نظر ظاهری نخواهد داشت. از جمله‌ی بهبود‌های صورت گرفته باید به افزایش عمر باتری، مقاومت در برابر آب و بهبود کیفیت دوربین اشاره کرد. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که اپل جک هدفون ۳.۵ میلی متری را از گوشی هوشمند نسل جدید خود حذف خواهد کرد.
 
انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ نیز شاهد تغییرات گسترده ای در آیفون نسل جدید باشیم، بطوریکه براساس شنیده‌ها نسل جدید این گوشی هوشمند به همراه نمایشگر OLED راهی بازار خواهد شد که ماحصل آن نمایش تصاویر با عمق رنگ بیشتر است. همچنین باید به کاهش مصرف باتری به دلیل حذف ال‌ای‌دی‌های اختصاص یافته برای روشن کردن پنل نیز اشاره کرد.
 
سیاست جدید در پیش گرفته شده توسط اپل نشان از این دارد این کمپانی خود انتظار ندارد تا در سال جاری میلادی به اندازه‌ی سال گذشته، گوشی هوشمند به فروش برساند. باید دید که وضعیت برای آیفون‌های اپل که کانال اصلی درآمدزایی این کمپانی است، به چه ترتیب خواهد بود.

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 مه 2016 ... در فاصلهی سه ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات در خصوص این گوشیهوشمند بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان از ...8 ا کتبر 2016 ... چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله میشود. در فاصله سه ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات در خصوص این گوشیهوشمند بیش از پیش افزایش ...31 مه 2016 ... براساس گزارشهای منتشر شده، اپل در نظر دارد چرخهی بروزرسانی آیفونهای خود را به جای پیروی از یک الگوی دو ساله، به سه سال افزایش دهد. براساس ...چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می شود ... گمانهها حکایت از این دارد که اپل دگرگون ساختن ظاهر آیفون را برای سال بعد که مقارن با دهمین سال عرضهی این گوشی به بازار ...به گزارش خبرآنلاین، آیفون 7 و 7 پلاس دو گوشی هستند که سپتامبر و پس از رونمایی عرضه خواهند شد و بر اساس منبع آگاه باتری گوشی آیفون 7 با 14 درصد افزایش در ...1 ژوئن 2016 ... براساس گزارشهای منتشر شده، اپل در نظر دارد چرخهی بروزرسانی آیفونهای خود را به جای پیروی ... 22 ساعت پیش چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله میشود.به گزارش مشرق، براساس گزارشهای منتشر شده، اپل در نظر دارد چرخهی بروزرسانی آیفونهای خود را به جای پیروی از یک الگوی دو ساله، به سه سال افزایش دهد. براساس ...31 مه 2016 ... اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می دهد Apple,iPhone ... هر دو سال رویداد فتوکینا (Photokina) در شهر کلن آلمان برگزار می شود و طی آن ...اپل هر سال گوشیهای آیفون خود را با مشخصات سختافزاری جدید روانه بازار میکند؛ این فاصله زمانی یک ساله برای اعمال تغییرات بزرگ در آیفون فاصله کمی است و ...31 مه 2016 ... آکاایران: اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می دهد ... در واقع اپل در نظر دارد تا در فرصت سه ساله ی بین عرضه ی دو نسل از گوشی هوشمند خود، بتواند فناوری های جدیدی را توسعه داده و نسل بعدی را با قابلیت ... دلار ارزان میشود.


کلماتی برای این موضوع

اپل آیفون آیفون اس ای زومیتاپل آیفون آیفون اس ای گوشی اینچی جدید اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، پردازنده بررسی تخصصی ؛ شجاعت بررسیتخصصیدوباره به آن موقع از سال رسیدیم که آیفون جدید عرضه شده، با قیمت‌های گزاف وارد بازار ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قابلیت پنهان لمس سه بعدی آیفون را بشناسید پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی نسخه نهایی آی او اس منتشر شد لینک دانلودنسخهنهاییآیاواسمنتشردانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتبروزرسانی تخصصی ترین فروشگاه محصولات اپل و اخبار و مطالب آموزشی در حوزه فناوریمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ لیست قیمت لپ تاپلیستقیمتلپتاپ~~ش عنوان قیمت تومان بروزرسانی ۱ لپ تاپ اینچی ایسوس مدل دانلود فارسیدانلود آهنگ جدید مهرداد فرامرزی به نام مرگ قو نوشته دانلود فصل هفتم سریال مردگان …مالتی مدیاسریالخارجیدانلود فصل هفتم سریال مردگان متحرک قسمت از فصل هفتم سریال منتشر



لینک منبع :چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می‌شود

اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می‌دهد - زومیت www.zoomit.ir/.../apple-extending-iphone-refreshes-once-every-three-years/‎Cached31 مه 2016 ... در فاصله‌ی سه ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات در خصوص این گوشی‌هوشمند بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان از ... چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می‌شود - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view/.../چرخه-بروزرسانی-آیفون-سه-ساله-می‌شود- 31 مه 2016 ... به گزارش دولت بهار، براساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در نظر دارد چرخه‌ی بروزرسانی آیفون‌های خود را به جای پیروی از یک الگوی دو ساله، به سه سال ... چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می‌شود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../چرخه-بروزرسانی-آیفون-سه-ساله-می-شود 31 مه 2016 ... در فاصله‌ سه ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون، شایعات در خصوص این گوشی‌هوشمند بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان از ... افزایش چرخه بروزرسانی آیفون به سه سال - onvansho onvansho.ir/result/افزایش-چرخه-بروزرسانی-آیفون-به-سه-سال.html اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می‌دهد زومیت ... امیدواری به موفقیت آیفون 8 ترین چرخه‌ی بروزرسانی آیفون طی سه سال . افزایش طول عمر باتری در ... چرخه بروزرسانی آیفون سه ساله می شود - onvansho https://onvansho.ir/result/چرخه-بروزرسانی-آیفون-سه-ساله-می-شود.html ها چرخه عمر سه ساله شان مشخص می شود آیفون 6 تشکیل می دهند . اپل آیفون های 5S5C را معرفی کرد عرضه می شودرنگ مشکی آیفون 5s در سه مدل ۱۶ ۳۲۶۴ چگونه بروزرسانی . چرا آپدیت iOS 10 آیفون شما را کند می‌کند + راه‌حل | شبکه www.shabakeh-mag.com/.../چرا-آپدیت-ios-10-آیفون-شما-را-کند-می‌کند-راه‌حل‎Cached17 سپتامبر 2016 ... اما آیا به واقع آپدیت iOS 10 منجر به کند شدن آیفونتان می‌شود؟ ... iOS 10 استفاده نکنید چرا که دو مشکل اساسی را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد! اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می‌دهد - آرمانگرایان armangarayan.royalfa.com/Post/4 1 ژوئن 2016 ... اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می‌دهد - طراحی و ساخت موبایل اپلیکیشن و وب اپلیکیشن. اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می دهد - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/10ac63898552.html‎Cached31 مه 2016 ... اپل چرخه بروزرسانی آیفون را به سه سال افزایش می‌دهد ... انقلابی است؛ حال آنکه آخرین شنیده‌ها گویای افزایش چرخه بروزرسانی آیفون به سه سال دارد. تک شات | آپدیت iOS 10.3.1 چه تغییراتی را در خود جای داده است؟ https://www.techshot.ir/operatingsystem/107030‎Cached4 آوریل 2017 ... در iOS 10.3.1 این مشکل برطرف شده و کاربران این دو آیفون هم می توانند از امکانات سیستم عامل جدید بهره مند شوند. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم ... آپدیت جدید iOS برای رفع نقصی که منجر به تماس مکرر با شماره ... digiato.com/.../آپدیت-جدید-ios-برای-رفع-نقصی-که-منجر-به-تما/‎Cached1 آوریل 2017 ... ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ بود که یک هکر ۱۸ ساله توانست با گنجاندن یک کد جاوا ... این نقص به خاطر وجود قابلیتی است که باعث می شود تب کردن روی یک شماره در ... با نصب آپدیت جدید، آیفون ها قبل از ورود به چرخه تماس مکرر با یک شماره، مجوز .... های بهتر با دوربین گلکسی اس 8 تصاویر دو موبایل جدید سونی، انتقال حسگر ...