مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند

[ad_1]

در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بی‌سیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از اتصال به انبوهی سیم و دستگاه برای کنترل وضعیتشان خلاص می کند.

  به گزارش مشرق، برچسب هوشمندی که به تازگی ابداع شده و حاوی اطلاعات سلامت بیماران است کنترل وضعیت آنها و علائم حیاتی افراد را بدون استفاده از دستگاه های مختلف پزشکی ممکن می کند. این برچسب حتی نیاز به حضور پرستار یا دکتر در اتاق محل بستری بیمار را از بین می برد.
 
بررسی های گروهی از متخصصان در دانشگاه Wisconsin-Madison به طراحی برچسبی انجامیده که به یک انقالب جهانی در دنیای پزشکی منجر خواهد شد. این برچسب دارای مدار مجتمعی است که با سرعت و دقت وضعیت سلامت افراد را کنترل می کند. انعطاف فراوان و عدم نیاز به مداخله خارجی برای کنترل بیمار از جمله مزایای مهم این برچسب است.
 
این برچسب از امواج الکترومغناطیسی برای بررسی علائم حیاتی افراد استفاده می کند. امید می رود با استفاده از این برچسب در واحد مراقبت های ویژه هر بیمارستان رسیدگی به وضعیت بیماران بدون استفاده از دستگاه های بزرگ دارای انبوه سیم وابزار آزاردهنده ممکن شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 مه 2016 ... در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بیسیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از ...1 ژوئن 2016 ... گروه فناوری:در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بیسیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا ...11 ژوئن 2016 ... در عصر اینترنت میتوان هر چیزی را به طور ساده و بیسیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از ...1 ژوئن 2016 ... برچسب که تازگی شده حاوی سلامت است وضعیت و حیاتی را استفاده دستگاه مختلف ممکن کند. عصر می هر به ساده بیسیم داد. امر خصوص حوزه و بسیار ...1 ژوئن 2016 ... در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بیسیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از ...1 ژوئن 2016 ... سلامت پزشکی صبح چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه 1395 خبر کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند.31 مه 2016 ... این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از اتصال به انبوهی سیم و دستگاه برای کنترل وضعیتشان خلاص می کند.برچسب هوشمندی که به تازگی ابداع شده و حاوی اطلاعات سلامت بیماران است کنترل وضعیت آنها و علائم حیاتی افراد را بدون استفاده از دستگاه های مختلف پزشکی ممکن می ...سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵. صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. ;. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی · پزشکی · حوادث ...کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند - بی باک نیوز | خبرپو.


کلماتی برای این موضوع

تازه‌های دنیای فناوری کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمندکنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند حاوی اطلاعات سلامت بیماران است کنترل وضعیت برچسب هوشمند کنترل آب در بدن پایگاه خبری ملت …بخشسلامتبرچسبسلامت خانه گرد هم آمدند تا با ساخت یک برچسب هوشمند مخصوص ۴ برچسب هوشمند کنترل آب بیمارستان هوشمند ، افق جدیدی در ارائه خدمات سلامتبیمارستانهوشمند سطح سلامت با روش با استفاده از برچسب کنترل های هوشمند برچسب ها کارت هوشمند سلامتکارت هوشمند سلامتبرچسب کارت هوشمند سلامت هوشمند سلامت با از این کارت های هوشمند بیماران در برچسب کنترل سلامتی از روی عرقبرچسبکنترلسلامتیاز هوشمند پوستی هستند که با های هوشمند کنترل سلامت برچسب هوشمند کنترل کنترل هوشمند شرایط بیمار از راه دور لندنتپزشکی از دستگاه‌ها و حسگر‌ها متصل می‌شود تا به صورت لحظه‌ای شرایط وی کنترل شود با این برچسب کنترل سلامتی از روی عرق محققان مشغول …در همین زمینه برچسب کنترل سلامتی از روی عرق برچسب هوشمند کنترل آب در بدن تصویربیماران پروانه ای سایت تفریحی فان کده بیمارانپروانهای بیماران با برچسب هوشمند با استفاده از این برچسب کنترل سلامت بیماران با برچسب ها برچسب هوشمندبرچسب هوشمندطرح فرهنگی با یک برچسب هوشمند ارایه شمالی این چسب هوشمند ویژه بیماران گفتگوی دیجیاتو با مدیر واحد سلامت هوشمند فناپ …گفتگویدیجیاتوبا و کار سلامت هوشمند با این مفهوم کنترل از بیماران و



لینک منبع :کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند

تازه‌های دنیای فناوری کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند www.farsnews.com/13950311000191‎Cached31 مه 2016 ... در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بی‌سیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از ... کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کنترل-سلامت-بیماران-با-برچسب-هوشمند 1 ژوئن 2016 ... برچسب هوشمندی که به تازگی ابداع شده و حاوی اطلاعات سلامت بیماران است کنترل وضعیت آنها و علائم حیاتی افراد را بدون استفاده از دستگاه های ... کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند - روزنامه هموطن سلام | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19476744 31 مه 2016 ... کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند. در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بی سیم انجام داد. این امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت ... کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند - روزنامه هموطن سلام - تی نیوز tnews.ir/news/952263912702.html‎Cachedاین امر به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار مطلوب است، زیرا بیماران را از اتصال به انبوهی سیم و دستگاه برای کنترل وضعیتشان خلاص می کند. بهار نیوز - کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند www.baharnews.ir/news/108591/ کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند. چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۶. گروه فناوری:در عصر اینترنت می توان هر چیزی را به طور ساده و بی‌سیم انجام داد. این امر به ... سلامت هوشمند بایگانی - سالم سا: سلامت هوشمند salemsa.net/tag/سلامت-هوشمند/‎Cachedمطالب پیدا شده شده با برچسب : سلامت هوشمند ... هدف از این دوره آموزشی، شناخت بهتر بیماری و درمان های موثر و به روز برای پیشگیری و کنترل دیابت و عوارض آن مطابق ... قابلیت کنترل برچسب هوشمند کاسپین. - آپارات ► 0:17www.aparat.com/v/6QwSC/قابلیت_کنترل_برچسب_هوشمند_کاسپین. Mar 10, 2017 - 17 sec برچسب هوشمند کاسپین به راحتی روی هر نوع شیشه ای نصب شده و با استفاده از ریموت یا سایر ابزار های کنترلی مات و شفاف شدن آن قابل کنترل می ... کنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/کنترل_سلامت_بیماران_با_برچسب_هوشمند‎Cachedکنترل سلامت بیماران با برچسب هوشمند. دانلود برچسب های کاربر در یوزر پرو- آفتاب آی تی دانلود افزونه (فیلم) · دانلود خانه هوشمند فیبارو- کنترل با حرکت دست. سطح قند خونتان را با برچسب کنترل کنید - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/3944/‎Cached16 مارس 2016 ... استفاده از برچسب هوشمند سلولی بی‌درد است و می‌تواند در بیماران مبتلا به هر دو نوع دیابت نوع یک و دو، به سرعت نسبت به سطح در حال افزایش قند خون ... ابداع برچسب هوشمند کنترل انسولین برای بیماران دیابتی | به سلوی behsalva.com/.../ابداع-برچسب-هوشمند-کنترل-انسولین-برای-بیماران-دیابتی‎Cached27 ژوئن 2015 ... محققان آمریکایی یک برچسب جدید هوشمند ابداع کرده اند که می تواند دز ... باشد این برچسب می تواند جایگزینی با درد کمتر برای افرادی باشد که باید ...