مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سایت رگولاتوری نوسازی شد

[ad_1]

شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز بهره‌مند شوند.

 به گزارش مشرق، قالب پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا از این پس مخاطبان www.cra.ir با گرافیک جذاب‌تری مواجه باشند.
 
در ساختار جدید سایت، باکس ویژه مستقر در موقعیت اصلی سایت مربوط به اخبار است و به ترتیب مهم‌ترین خبر در وسط و سه خبر دیگر براساس تاریخ در سمت چپ این باکس قرار دارند.
 
باکس نظرخواهی‌های تخصصی نیز از قسمت چپ بالای صفحه به راست پایین صفحه منتقل شده و کلیه منوهای سمت راست صفحه برای دسترسی به لینک‌ها، در بالای صفحه (منوی اصلی) قرار گرفته است.
 
در این نسخه نوسازی شده، سرعت به میزان قابل توجهی ارتقا یافته و سبک و سیاق سایت از منظر بصری جذاب‌تر شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ...31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی ب.31 مه 2016 ... سایت رگولاتوری، رگولاتوری، رگولاتوری، مشرق همه بازیگران عرصه ارتباطی ... مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گ.31 مه 2016 ... ایتنا- در نسخه نوسازی شده سایت تنظیم مقررات، سرعت به میزان قابل ... در ساختار جدید سایت، باکس ویژه مستقر در موقعیت اصلی سایت مربوط به ...ایتنا- در نسخه نوسازی شده سایت تنظیم مقررات، سرعت به میزان قابل توجهی ارتقا یافته و سبک و سیاق سایت از منظر بصری جذاب تر شده است.31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ...در ساختار جدید سایت، باکس ویژه مستقر در موقعیت اصلی سایت مربوط به اخبار است و به ترتیب مهمترین خبر در وسط و سه خبر دیگر براساس تاریخ در سمت چپ این ...امکان کنترل تعرفه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت برای کاربران فراهم شد. دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵. انتشار قوانین و مقررات حوزه پاسخگوئی به مردم در سایت رگولاتوری.نوسازی سایت رگولاتوری شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر ...31 مه 2016 ... سایت رگولاتوری نوسازی شد. قالب پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا از این پس مخاطبان www.cra.ir با ...


کلماتی برای این موضوع

دنیای کامپیوتر و ارتباطات صفحه نخستصفحه کلید خورشیدی لاجیتک برای شما مهر مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم نیاز به فراسوی کسب و کار شاتل درباره شاتلگروه شرکت‌های شاتل همواره تلاش کرده است تا افزون بر ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به مکالمه درون و برون استانی دقیقه‌ای و ثانیه‌ای شد …مکالمه درون و برون استانی دقیقه‌ای و ثانیه‌ای شد جزییات نرخ تیم شطرنج زیر ۱۴ سال ایران، موفق به دریافت عنوان قهرمانی آسیا شد به گزارش اداره کل نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به نیاز شدید کشور به تولید برق، تاکنون طرح هایی چرا باید منتظر حضور نیسان در ایران بود؟ زومیتدلایلی وجود دارد که با چیدن آنها در کنار هم، پازل حضور نیسان در ایران تکمیل می‌شودپارسینه خبر فارسیگفت وگو با عروس و دامادهایی که سن عروس از داماد بیشتر است نشان می دهد که اگرچه پسران و هر آنچه در مورد باید بدانید و معرفی انواع مختلف …هر آنچه در مورد باید بدانید و معرفی انواع مختلف آن زومیتنیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامعاون اسبق وزارت نیرو درباره ضرورت حمایت از بخش خصوصی گفتهرجا بخش خصوصی پا گرفته بررسی میزان پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل …تاثیر منفی تشعشعات موبایل بر سلامت سالهاست که مورد بررسی است و نگرانی‌ها درباره



لینک منبع :سایت رگولاتوری نوسازی شد

سایت رگولاتوری نوسازی شد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/.../سایت-رگولاتوری-نوسازی-شد‎Cached31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ... سایت رگولاتوری نوسازی شد | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/tag/سایت-رگولاتوری-نوسازی-شد‎Cachedنوسازی سایت رگولاتوری. در نسخه نوسازی شده سایت تنظیم مقررات، سرعت به میزان قابل توجهی ارتقا یافته و سبک و سیاق سایت از منظر بصری جذاب‌تر شده است. سایت رگولاتوری نوسازی شد | شمایل پایگاه اینترنتی سازمان - قطره www.ghatreh.com/news/nn31981144/سایت-رگولاتوری-نوسازی 31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی ب. سایت رگولاتوری نوسازی شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/582452/سایت-رگولاتوری-نوسازی-شد 31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ... سایت رگولاتوری نوسازی شد - onvansho onvansho.ir/result/سایت-رگولاتوری-نوسازی-شد.html سایت رگولاتوری نوسازی شد ایستنا. شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقرراتارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان . روزنامه ابتکار پروژه نوسازی در کتابخانه ... سایت رگولاتوری نوسازی شد - تی نیوز tnews.ir/news/76b963857772.html 31 مه 2016 ... شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ... سایت رگولاتوری نوسازی شد - بتانیوز betanews.ir/news/652/‎Cachedقالب پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا از این پس مخاطبان www.cra.ir با گرافیک جذاب‌تری مواجه باشند. در ساختار جدید سایت، ... خبرگزاری آریا | چاپ خبر | سایت رگولاتوری نوسازی شد www.aryanews.com/Print/20160531124450645‎Cachedخبرگزاری آریا- شمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز ... خبر خوان تیفا - سایت رگولاتوری نوسازی شد rss.tifaa.com/post/501748/‎Cachedشمایل پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا مخاطبان علاوه بر تعامل با گرافیکی بهتر از سرعت بیشتر نیز بهره‌مند شوند. Ž - سایت رگولاتوری نوسازی شد 4411.mihanblog.com/post/23 به گزارش مشرق، قالب پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نوسازی شد تا از این پس مخاطبان www.cra.ir با گرافیک جذاب‌تری مواجه باشند.