مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار

[ad_1]

چین به عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان شناخته می‌شود. اکنون آمار فروش گوشی‌های موبایل در ماه آپریل منتشر شده است و شیائومی پر‌فروش‌ترین برند این ماه بوده است.

  به گزارش مشرق، در ماه آپریل، بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در چین، مربوط به برند شیائومی بوده است. چین همچنان عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد اما رشد فروش موبایل در این کشور، در حال کند‌ شدن است. تقریباً تمام افرادی که میل خرید گوشی‌های هوشمند را داشته‌اند، تا کنون آن را خریداری کرده‌اند.
 
مدیر عامل شرکت تحقیقاتی چینی Sino، چارت آماری را با بازدید‌کنندگان صفحه ویبو خود به اشتراک گذاشته است. بر اساس این چارت در ماه آپریل، ۲۶ درصد گوشی‌های فروخته‌شده در چین، مربوط به کمپانی شیائومی بوده است. برند آنر که زیر‌مجموعه هواوی محسوب می‌شود، با ۱۵.۷ درصد در رتبه دوم قرار گرفته است. کمپانی LeTV نیز با سهم ۱۰.۵ درصدی، در رده سوم قرار دارد.
 
اپل، بعد از گذر از سه ماهه دوم مالی و کاهش ۲۶ درصدی فروش در منطقه بزرگ چین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در ماه آپریل ۸.۲ درصد بازار را در اختیار دارد. منطقه بزرگ چین، شامل کشور چین، هنگ‌کنگ، ماکائو و تایوان می‌شود که همگی به عنوان یک بازار، محسوب می‌شوند.
 
سامسونگ، که پر‌فروش‌‌ترین برند در سطح جهان است، فقط سهم ۳.۲ درصدی از بازار چین دارد که آن را در پایین این فهرست قرار می‌دهد. دو کمپانی هواوی و میزو در بین اپل و سامسونگ قرار گرفته‌اند. هواوی سهم ۸ درصدی و میزو سهم ۷ درصدی دارند.
 
در ادامه، این جدول آماری را مشاهده می‌کنید:
شیائومی در بازار چین اول، اپل دوم و سامسونگ سوم شد
منبع: زومیت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 مه 2016 ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار. چین به عنوان بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند در سطح جهان شناخته میشود. اکنون آمار فروش ...به گزارش مشرق، در ماه آپریل، بیشترین فروش گوشیهای هوشمند در چین، مربوط به برند شیائومی بوده است. چین همچنان عنوان بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند را در ...31 مه 2016 ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار. چین به عنوان بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در سطح جهان شناخته می شود. اکنون آمار فروش گوشی ...31 مه 2016 ... شیائومی، مشرق، اپل، شیائومی بازار چین را قبضه کرد، سامسونگ شیائومی اپل وَ سامسونگ را پشت سر گذاشت نمودارچین به عنوان بزرگترین بازار ...31 مه 2016 ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار. چین به عنوان بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند در سطح جهان شناخته میشود. اکنون آمار فروش ...به گزارش مشرق، در ماه آپریل، بیشترین فروش گوشیهای هوشمند در چین، مربوط به برند شیائومی بوده است. چین همچنان عنوان بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند را در ...3 سپتامبر 2016 ... چالش/ مقایسه دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ و می 5 شیائومی. 16-5-2016 سیاسی خبر ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار.1 ژوئن 2016 ... در این لیست و بین اپل و سامسونگ، هوآوی سهمی هشت درصدی از این بازار دارد و به ... پیشی گرفتن شیائومی به سایر رقبای خود درحالی است که در سه ماهه اول سال ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار, مشرق, ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۶.شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت نمودار ... به گزارش مشرق، در ماه آپریل، بیشترین فروش گوشیهای هوشمند در چین، مربوط به برند شیائومی بوده است. چین همچنان ...


کلماتی برای این موضوع

مقایسه ۵ مرورگر محبوب وب؛ بهترین مرورگر ۲۰۱۵ کدام …بعدی تماشا کنید سامسونگ در ایفا بر روی پیشرفت‌های اینترنت اشیا تمرکز خواهد کرد



لینک منبع :شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار

شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../شیائومی-از-اپل-و-سامسونگ-پیشی-گرفت-نمودار‎Cached31 مه 2016 ... چین به عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان شناخته می‌شود. اکنون آمار فروش گوشی‌های موبایل در ماه آپریل منتشر شده است و شیائومی ... Images for شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../-font-style-شیائومی-از-اپل-و-سامسونگ-پیشی-گرفت-نمودار-font-‎Cachedبه گزارش دولت بهار، در ماه آپریل، بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند در چین، مربوط به برند شیائومی بوده است. چین همچنان عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند را در ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار | چین به عنوان - قطره www.ghatreh.com/news/.../شیائومی-اپل-سامسونگ-پیشی-گرفت-نمودار 31 مه 2016 ... چین به عنوان بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در سطح جهان شناخته می شود. اکنون آمار فروش گوشی های موبایل در ماه آÙ. شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار | مشرق | خبروان khabarone.ir/news/1989538 شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار. چین به عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان شناخته می‌شود. اکنون آمار فروش گوشی‌های موبایل در ماه ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار بعد از ظهر سه شنبه 11 ... khabarche.ir/خبر/.../شیائومی-از-اپل-و-سامسونگ-پیشی-گرفت--نمودار‎Cachedچین به عنوان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان شناخته می‌شود. اکنون آمار فروش گوشی‌های موبایل در ماه آپریل منتشر شده است و شیائومی پر‌فروش‌ترین برند ... شیائومی اَز اپل وَ سامسونگ پیشی گرفت +نمودار - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/computer.../شیائومی-اپل-سامسونگ-پیشی-نمودار.html 31 مه 2016 ... سامسونگ, شیائومی بازار چین را قبضه کرد, اپل, مشرق, شیائومی شیائومی اپل وَ سامسونگ را پشت سر گذاشت+نمودارچین به عنوان بزرگترین بازار ... آیا شیائومی از اپل در ساخت آیفون 8 پیشی گرفته است؟ - زومیت https://www.zoomit.ir/2016/10/.../xiaomi-mi-mix-iphone-8-preview/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... آیا شیائومی از اپل در ساخت آیفون 8 پیشی گرفته است؟ ... اما تلاش‌های این کمپانی برای پس گرفتن شهرت خود منجر به طراحی موبایل فوق‌العاده به نام MI Mix شده است. ... می‌تواند آیفون را به‌صورت منحنی بسازد مانند کاری که سامسونگ در ... اپل بلاخره در فروش گوشی های هوشمند از سامسونگ پیشی گرفت www.gooyait.com/.../apple-tops-samsung-in-smartphone-sales-globally-in-q4.html‎Cached Similar4 مارس 2015 ... اپل بلاخره در فروش گوشی های هوشمند از سامسونگ پیشی گرفت ... ۸۳٫۳ میلیون گوشی هوشمند شده بود و در رتبه دوم نمودار فروش شرکت اپل قرار داشت که ... و برای کل سال ۲۰۱۴ شیائومی ۶۱٫۱ میلیون از دستگاه های هوشمند خود را فروخته است. 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند! - آی‌تی‌رسان itresan.com/167334/5-دلیل-برای-آنکه.../comment-page-1‎Cachedبنظرم اگه شیائومی مثل سامسونگ و اپل قیمتای نجومی رو گوشیاش میزد الان ..... مدت فروشش از پرسابقه ترین ها پیشی گرفت (تو کشور خودش )و اپل چین در دنیا یاد ...