مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس

[ad_1]

یک شرکت آسیایی، هاردی را ساخته که وزن آن فقط یک گرم است.

 به گزارش مشرق، شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال حاضر تولید انبوه آن را آغاز کرده است.

به گفته مسئولین شرکت سامسونگ از این هارد می توان برای ذخیره اطلاعات در رایانه های شخصی استفاده کرد و فناوری بکار رفته در آن به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات را در سرعت بالایی مهیا می کند و می توان ظرف مدت ۳ ثانیه یک فیلم «فول اچ دی» را دانلود کرد.
 

هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ماه آینده میلادی قرار است سری از SSD با فناوری NVMe که تاخیر پایین تری در دسترسی به اطلاعات دارند را در مدل های ۵۱۲ گیگ، ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار عرضه کند.
 
 افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در تراشه های الکترونیکی از اهداف شرکت سامسونگ محسوب می شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


هارد سامسونگ و ساخت هارد دیسک یک گرمی و هارد یک گرمی سامسونگ و ساخت هارد یک ... با دادن این خبر همه را غافل گیر کرد که هارد سامسونگ فقط با وزن یک گرم ساخته شد. ... ساخت فیلم خروس ویژه ی عید نوروز عکس · ساخت داروی ضد سرطان تخمدان و ریه در ...31 مه 2016 ... به گزارش مشرق، شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال حاضر تولید انبوه آن را آغاز کرده است. به گفته ...31 مه 2016 ... سامسونگ، هارد یک گرمی سامسونگ، مشرق، هارد ۵۱۲ گیگابایتی یک گرمی، هارد یک گرمی شهیدی که قبل از شهادتش عکسش را پخش کردیک کمپانی ...31 مه 2016 ... مهر نوشت: شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال حاضر تولید انبوه آن را آغاز کرده است. به گفته مسئولین ...یک شرکت آسیایی، هاردی را ساخته که وزن آن فقط یک گرم است. ... وقتی این هارد دیسک بزرگ به خوبی گرم می شد می توانست تا ۸ عکس را ذخیره کند. سال ۱۹۵۶ ...شرکت سامسونگ هارد 512 گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال ... وقتی این هارد دیسک بزرگ به خوبی گرم می شد می توانست تا ۸ عکس را ذخیره کند.1 ژوئن 2016 ... ساخت هارد دیسک یک گرمی توسط سامسونگ!, ساخت هارد دیسک یک گرمی ... این خبر همه را غافل گیر کرد که هارد سامسونگ فقط با وزن یک گرم ساخته شد.31 مه 2016 ... شبکه اطلاع رسانی راه دانا-عکس/ هارد دیسک یک گرمی ساخته شد : یک شرکت آسیایی، هاردی را ساخته که وزن آن فقط یک گرم است.31 مه 2016 ... بعد از ظهر سه شنبه یازدهم خرداد ماه 1395 خبر هارد دیسک یک گرمی ساخته شد عکس.


کلماتی برای این موضوع

رونمایی از آرم جدید وزارت اطلاعاتعکسوزارت اطلاعات خیلی خوب هستش ولی حرفی که من دارم در مورد این هست کهراستش من علافه عواملی که زن را برای مرد جذاب می کندچه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می کند؟بسیاری از زنان فکر میکنند که برای اینکه مردی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سهم کدام یک از عوامل زیر را در وقوع حادثه قطار سمنان بیشتر می دانید؟بدو علمتفنگ موسین ناگانت این طور که به نظر می رسد بر گزیده دراگونوف شد در پایان دهه و شروع برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای دانلود – نرم افزار حرفه ای آهنگ …مالتی مدیاآهنگ سازی نرم افزاری قدرتمند برای ساخت موزیک و یک ایستگاه کاری حرفه ای با پشتیبانی از دنیای نرم افزار کامپیوتر و موبایل بازی کامپیوتر یک بازی بسیار زیبا و ماجرایی و فکری میباشد که برای کامپیوتر ارائه شده است در این نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …به بخش‌های کناری این گوشی می‌رویم در کناره سمت چپ گوشی همانند گوشی پی هیچ جیز خاصی کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین



لینک منبع :هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس

ساخت هارد دیسک یک گرمی توسط سامسونگ! - نمناک namnak.com/هارد-دیسک-یک-گرمی-سامسونگ.p31544‎Cachedهارد دیسک و ساخت هارد دیسک یک گرمی و هارد یک گرمی سامسونگ و ساخت هارد یک ... دادن این خبر همه را غافل گیر کرد که هارد دیسک سامسونگ فقط با وزن یک گرم ساخته شد. Images for هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view/.../هارد-دیسک-یک-گرمی-ساخته-شد-عکس‎Cached31 مه 2016 ... مهر نوشت: شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال حاضر تولید انبوه آن را آغاز کرده است.به گفته مسئولین ... هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/هارد-دیسک-یک-گرمی-ساخته-شد-عکس/‎Cachedوقتی این هارد دیسک بزرگ به خوبی گرم می شد می توانست تا ۸ عکس را ذخیره کند.1 ژوئن 2016 … ساخت هارد دیسک یک گرمی توسط سامسونگ!, ساخت هارد دیسک یک ... topnews - هارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس topnews-ir.mihanblog.com/post/23‎Cachedهارد دیسک یک گرمی ساخته شد +عکس. یک شرکت آسیایی، هاردی را ساخته که وزن آن فقط یک گرم است. به گزارش مشرق، شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید ... عکس/ هارد دیسک یک گرمی ساخته شد - شبکه اطلاع رسانی دانا - تی نیوز tnews.ir/news/31fd63891756.html‎Cached31 مه 2016 ... به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت سامسونگ هارد ۵۱۲ گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن یک گرم است و در حال حاضر تولید انبوه آن را آغاز ... آشنایی با قطعات داخلی هارد دیسک | لاژورد lajvard.com/آشنایی-با-قطعات-داخلی-هارد-دیسک/‎Cached30 مه 2016 ... آشنایی با قطعات داخلی هارد دیسک و معرفی تک تک اجزای تشکیل دهنده هارد دیسک شامل هد ... در این مثال از یک هارد درایو سیگیت Seagate 1TB ST31000333AS استفاده کردم. ... پلتراز آلومینیوم یا شیشه پولیش داده شده ساخته شده و با چند لایه از ترکیبات مختلف ... در عکس بعدی ، پلتر و دامپر از پهلو نمایش داده شده است. هارد اترنال - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=هارد+اترنال‎Cachedهارد یک گرمی ساخته شد ... تا همین چند سال پیش عرضه هارددیسک هایی که بیش از یک ترابایت ظرفیت داشته و قیمت مناسبی ... پیشرفت هارد دیسک ها در طول زمان +عکس. یکپارچه سازی هارد - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=یکپارچه+سازی+هارد‎Cachedتا همین چند سال پیش عرضه هارددیسک هایی که بیش از یک ترابایت ظرفیت داشته و قیمت مناسبی ... هارد یک گرمی ساخته شد ... هارد 250 مگابایتی در 37سال پیش + عکس. ساختار هارد دیسک ها - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=ساختار+هارد+دیسک+ها‎Cachedپیشرفت هارد دیسک ها در طول زمان +عکس ... از هاردهای اکسترنال در بازار به شرح زیر است: انتهای پیام/ خرید یک هارد اکسترنال چقدر آب می خورد؟ ... هارد یک گرمی ساخته شد.