مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود

[ad_1]

استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی که از خارج روسیه کنترل می شود از جمله تلگرام، جی میل، واتس آپ، وایبر و اسکایپ برای مقام های روسیه ممنوع می شود.

 به گزارش مشرق،  طرح تدوین شده برای تصمیم گیری نهایی از سوی وزارت توسعه اقتصادی روسیه به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور ارائه شده است.

روزنامه کامرسانت امروز (سه شنبه) با اعلام فهرست ممنوعه پیشنهادی پیام رسان‌های خارجی، نوشته است: در طرح ارائه شده به رییس جمهوری روسیه، لزوم اقدام برای خرید برنامه‌های رایانه ای و تجهیزات مربوطه با هدف راه اندازی سامانه پیام رسان در داخل مورد اشاره قرار گرفته است.

براساس این درخواست ممنوعیت پیشنهاد شده شامل استفاده از پیام های رسان‌های خارجی در تمامی ادارات دولتی و شرکت‌هایی می شود که دولت در آن سهم دارد.

براساس گزارش‌های انتشار یافته، مقر تلگرام که ارتباط فیزیکی و حقوقی باروسیه ندارد در برلین آلمان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود



لینک منبع :واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود

واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود - سمیرم خبر - سمنا semiromkhabar.ir/46319/واتس‌آپ-وایبر-مقام‌های-روس-ممن 30 ژوئن 2016 ... واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود. استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی که از خارج روسیه کنترل می شود از جمله تلگرام، جی میل، ... واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود - مشرق www.mashreghnews.ir/.../واتس-آپ-و-وایبر-برای-مقام-های-روس-ممنوع-می-شود 31 مه 2016 ... استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی که از خارج روسیه کنترل می شود از جمله تلگرام، جی میل، واتس آپ، وایبر و اسکایپ برای مقام های روسیه ... Images for واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود - گل نرگس monjifarda.blogsky.com/.../واتس‌آپ-و-وایبر-برای-مقام‌های-روس-ممنوع-می‌شود‎Cached23 نوامبر 2016 ... واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود - گل نرگس - ... ارائه شده به رییس جمهوری روسیه، لزوم اقدام برای خرید برنامه‌های رایانه ای و تجهیزات مربوطه ... واتس‌آپ و وایبر برای مقام‌های روس ممنوع می‌شود - فیمنا fimna.ir/واتس‌آپ-و-وایبر-برای-مقام‌های-روس-ممن/ 4 ا کتبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ طرح تدوین شده برای تصمیم گیری نهایی از سوی وزارت توسعه اقتصادی روسیه به ولادیمیر پوتین ... مقام های روس از استفاده تلگرام ممنوع می شوند - Sputnik Afghanistan https://af.sputniknews.com/world/20160531655304/‎Cached31 مه 2016 ... نرم افزارهای پیام رسان انترنتی که از خارج روسیه کنترول می شوند از جمله تلگرام، جی میل، واتس آپ، وایبر و اسکایپ استفاده آنان بران مقام های روسی ... واتس آپ وایبر تلگرام برای مقامات روسی ممنوع شد - onvansho https://onvansho.ir/.../واتس-آپ-وایبر-تلگرام-برای-مقامات-روسی-ممنوع-شد.html تلگرام واتس اپ وایبر ایمو اسکایپ سردار آزمون ممنوع شدن جی میل واتس اَپ ... تلگرام جی میل واتس آپ وایبراسکایپ برای مقام های روسیه ممنوع برای خرید . ... یک منبع خبری شناخته می‌شود واتس‌اپ تلگرامسیگنال جدید واتس‌اپ اضافه شد واتس اپوایبر ... مالک”صاحب تلگرام”کیست؟رازمحبوبیتش درایران www.pirastefar.ir/?p=3419‎Cached Similarاستفاده از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی که از خارج روسیه کنترل می شود از جمله تلگرام، جی میل، واتس آپ، وایبر و اسکایپ برای مقام های روسیه ممنوع می شود. درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟ - پایگاه اطلاع رسانی صنعت www.myindustry.ir/analytical.../viber-whatsapp-telegram-income.html‎Cached Similarواتس اپ، وایبر، تلگرام و بقیه اپلیکیشنهای پیام رسان مبتنی بر تلفن همراه، این ... کسب‌وکارها راه‌های متعددی را برای درآمدزایی پیدا می‌کنند و هر روز مدل‌های درآمدی جدید و ... مالک تلگرام - گوحق www.goohag.com/39-news/808-telegram-owner.html 26 نوامبر 2016 ... این اپ همچون سایر شبکه‌های پیام رسان از جمله وایبر، واتس اپ و… ابتدا محلی برای .... استفاده از"تلگرام"برای مقام های "روسیه "ممنوع می شود. استفاده از ...