مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت

[ad_1]

متخصص طب‌سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است.

به گزارش مشرق، مجید نیمروزی در ارتباط با بیماری دیابت و راه‌های درمان و پیشگیری از این مسئله از طریق طب سنتی گفت: دیابت به دو نوع وابسته و غیروابسته به انسولین تقسیم بندی شده که در دیابت وابسته با انسولین یا نوع 1، چگونگی و نحوه کیفیت زندگی در طب سنتی مد نظر است ولی در دیابت نوع 2 یا غیر وابسته به انسولین، تکنیک‌های غذا خوردن، الگوها و رژیم غذایی موثر بوده و مورد توجه قرار دارد.
 
وی افزود: کنترل وزن و رژیم‌های غذایی احتمال ابتلا به دیابت را کمتر کرده و عوارض ناشی از این بیماری را نیز کاهش می‌دهد.
 
متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه در مبتلایان به دیابت نوع 1 یا دیابت وابسته به انسولین هر 5 تا 10 سال عروق بزرگ بدن در آنها درگیر شده و عوارض چشمی و کلیوی برایشان ایجاد می‌کند، گفت: این عوارض در دیابت با رعایت الگوهای تغذیه‌ای مناسب نیز کمتر خواهد شد.
 
نیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت می‌تواند تأثیر گذارد و در طب سنتی نیز سفارش شده که غذاها به آرامی در دهان جویده شوند و طول مدت غذا خوردن نیز کمتر و بیشتر از 10 دقیقه نباشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت اصول و آداب غذایی احتمال ابتلا به بیماری‌های گوناگون را کمتر کرده و این مسئله بهتر است که در افراد مورد توجه قرار گیرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 آوريل 2016 ... ... با فارس مطرح شد تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه دیابت/ردپای ماکارونی در ... به دیابت را بیشتر میکند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت ...متخصص طبسنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است.27 آوريل 2016 ... متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است.27 آوريل 2016 ... خبرهای مرتبط. سلامت نیوز - چهارشنبه ۱۷:۰۳ تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه دیابت/ردپای ماکارونی در یک بیماری... افکار نیوز - چهارشنبه ۱۲:۳۶مجید نیمروزی در ارتباط با بیماری دیابت و راههای درمان و پیشگیری از این مسئله از طریق طب سنتی گفت: دیابت به دو نوع وابسته و غیروابسته به انسولین تقسیم ...نیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر میکند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت میتواند تأثیر ...این اثر با افزایش مقاومت بدن به انسولین و افزایش انسولین برای جبران این مشکل ... درمان دیابت بارداری در ابتدا با رژیم غذایی و فعالیت بدنی است و در صورت عدم پاسخ ... آزمایشهای ژنتیکی برای این نوع معمولاً در مواردی که سن بروز دیابت پایین است و ..... این امر با کمک به احساس سیری و خوردن کمتر باعث محدود کردن دریافت مهمترین ...27 آوريل 2016 ... سلامت:تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه دیابت/ردپای ماکارونی در یک ... خواهد با اینکه بیش اندازه و سفید ابتلا دیابت بیشتر گفت: نحوه خوردن بروز ...27 آوريل 2016 ... متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است. به گزارش سایت قطره و به ...به نقل از ایران مسافر: متخصص طبسنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است. به گزارش مشرق، مجید.


کلماتی برای این موضوع

دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می پزشکی ایران عیسی عباسی عطیبه ارسال سلام وقت بخیر من از یک بیماری دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …بیماری دیابت چیست بیمارى دیابت یکى از شایع ترین بیمارى هاى غدد درون ریز است اکثر دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله است ؟ …دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله است ؟ قندخون انسولین کاهش وزن رژیم غذایی مراقبت تاثیر روزه بر کاهش و افزایش وزنماه رمضان و روزه داری با تغییر رژیم معمول روزانه و وعده‌های غذایی، در دریافت میزان دیابت سایت پزشکان بدون مرزپژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج یک پژوهش نشان دهنده این است که دیابت در طول زمان دیابت مرض قند را بشناسیم سایت پزشکان بدون …دیابت حاملگی چگونه بر جنین تأثیر می کند؟ دیابت درمان نشده یا کنترل نشده حاملگی می کلینیک مجازی کلینیک من معرفی برترین پزشکانکلینیک مجازی کلینیک من اولین کلینیک مجازی معرفی مجرب ترین و منصف ترین تغذیه و پزشکی تداخل غذا وداروتغذیه و پزشکی تداخل غذا ودارو رژیم درمانی چاقی،لاغری ،دیابت،قلب و عروق،پرفشاری خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …سبزیجات مناسب برای ایجاد احساس سیری این برگ ها جادویی هستند خواص باورنکردنی پوست



لینک منبع :تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت

Fars News Agency : تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت/ردپای ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13950208000233‎Cached27 آوریل 2016 ... ... با فارس مطرح شد تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت/ردپای ماکارونی در ... به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../تاثیر-نحوه-غذا-خوردن-بر-بروز-دیابت 27 آوریل 2016 ... متخصص طب‌سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است. تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت - خوزنیوز www.khouznews.ir/fa/.../تاثیر-نحوه-غذا-خوردن-بر-ابتلابه‌-دیابت‎Cachedنیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت می‌تواند تأثیر ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/324557/تاثیر-نحوه-غذا-خوردن-بر-ابتلابه‌-دیابت نیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت می‌تواند تأثیر ... rahavard - تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت rahavard-ir.mihanblog.com/post/27‎Cached3 سپتامبر 2016 ... به گزارش مشرق، مجید نیمروزی در ارتباط با بیماری دیابت و راه‌های درمان و پیشگیری از این مسئله از طریق طب سنتی گفت: دیابت به دو نوع وابسته و ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت – موبنا www.mobna.com/255491/تاثیر-نحوه-غذا-خوردن-بر-ابتلابه‌-دیاب.html 27 آوریل 2016 ... نیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت - تی نیوز tnews.ir/news/013c61757697.html 27 آوریل 2016 ... متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است. تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران tnews.ir/news/be5961766614.html متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به دیابت موثر است. تاثیر نحوه غذا خوردن بر ابتلابه‌ دیابت/ردپای ماکارونی در یک بیماری ... diarezagros.ir/news/8975 نیمروزی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه ماکارونی و نان سفید احتمال ابتلا به دیابت را بیشتر می‌کند، گفت: همچنن نحوه غذا خوردن در بروز دیابت می‌تواند تأثیر ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17562255 27 آوریل 2016 ... تاثیر نحوه غذا خوردن بر بروز دیابت. متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از دیابت گفت: طول مدت غذا خوردن و نحوه آن در ابتلا به ...