مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند

[ad_1]

zoomit.ir - محسن کریمی: لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های K6 Power، K6 و K6 Note‌  با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد.

 

  لنوو گوشی های هوشمند K6 Power، K6 و K6 Note را معرفی کرد

لنوو از ۳ گوشی هوشمند میان رده جدید خود در جریان نمایشگاه IFA 2016‌ رونمایی کرد. K6 Power، K6 و K6 Note‌ نام این سه گوشی جدید است که هر سه به سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۴۳۰ که روی فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز کلاک شده‌اند مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 505‌ بهره می‌برند. سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی‌ها قرار گرفته و هر سه مدل از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.

مدل K6 مدل پایه‌ای سری جدید K‌ لنوو است که به نمایشگر ۵ اینچ فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم،‌ حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی هوشمند و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای قسمت پشت این دستگاه در نظر گرفته شده است. K6 از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

K6 Power علاوه بر موارد بالا به باتری حجیم‌تر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود؛ نسخه ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم و نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم.

در نهایت مدل K6 Note به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است و در دو نسخه که هر دو ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند ولی یکی از ۳ و دیگری از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی هوشمند هم به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد.

این گوشی‌های فلزی در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود برای بازار هند آماده شده باشند. هنوز مشخص نیست که قیمت این گوشی‌های هوشمند چقدر است ولی با توجه به قیمت ۱۰۵ دلاری ردمی 3S‌ شیائومی که رقیب مستقیم این گوشی‌ها محسوب می‌شود قیمت پایین و مناسبی را برای سری گوشی‌های K6 لنوو انتظار داریم. این سه گوشی‌ هوشمند از ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند و هنوز مشخص نیست که آیا لنوو آن‌ها را در خارج از هند هم به بازار عرضه می‌کند یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... لنوو از ۳ گوشی هوشمند میان رده جدید خود در جریان نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. K6 Power، K6 و K6 Note نام این سه گوشی جدید است که هر سه به ...3 سپتامبر 2016 ... لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نام های K6 Power K6 و K6 Note با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... zoomit.ir - محسن کریمی: لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نام های K6 Power، K6 و K6 Note با هدف افزایش سهم از بازار ...لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نامهای K6 Power، K6 و K6 Note با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): zoomit.ir محسن کریمی: لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با ...3 سپتامبر 2016 ... Home بخش اخبارها اخبار رسانه ها گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند ... لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نامهای K6 Power، ...22 فوریه 2016 ... لنوو امسال با محصولات جدید به MWC 2016 آمده تا باز هم برتری خود را در بازار داغ تکنولوژی اثبات کند. این شرکت با معرفی دو گوشی هوشمند پرچمدار ...لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نامهای K6 Power، K6 و K6 Note با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد.7 ا کتبر 2016 ... کمپانی چینی لنوو کمپانی ژاپنی فوجیتسو را میخرد به گزارش خبرآنلاین، رسانههاي ژاپنی تأیید کردند که لنوو میخواهد واحد پی سی فوجیتسو را ...


کلماتی برای این موضوع

دو گوشی‌ هوشمند لنوو در تهران معرفی شدند زومیتدو گوشی جدید لنوو در دو گوشی هوشمند لنوو لنوو در میان گوشی های میان مشخصات گوشی های موبایل لنوو …قیمت گوشی های موبایل لنوو در فروشگاه‌ها گوشی های موبایل لنوو گوشی‌های هوشمند گوشی هوشمند ارزان‌قیمت لنوو معرفی شدتلفن هوشمند گوشی ویژگیهای گوشی هوشمند گوشی‏های گوشی جدید گوشی هوشمند جدید لنوو شرکت فن‌آوری چینی لنوو از گوشی هوشمند جدید لنوو گوشی هوشمند گوشی‌های هوشمند گوشی هیولای جدید لنوو حالا باید گوشی لنوو …موبایلگوشی موبایل محمدرضا پناهیگوشی موبایل نبرد گوشی های هوشمند اضافه مورد گوشی جدید لنوو در وب گوشی های لنوو در ، سری جدید گوشی های هوشمند لنووسری جدید لنوو، که گوشی های هوشمند آن سری جدید لنوو، که گوشی های هوشمند آن دارای سری جدید گوشی های لنوو با ظاهر حرفه ای و قیمت …سه گوشی جدید به مجموع گوشی‌های هوشمند اندرویدی لنوو سری جدید گوشی های هوشمند گوشی هوشمند ارزان قیمت لنوو با مشخصات … با عرضه گوشی جدید ارزان با گوشی‌های ارزان هوشمند ارزان قیمت لنوو با لنوو تلفن پروژکتور دار جدید خود را رونمایی کرداخباراین گوشی جدید لنوو های این گوشی جدید لنوو و گوشی هوشمند لنوو یک فروشگاه اینترنتیگوشی ها و یکی از سری لپ تاپ‌های تولیدی گوشی هوشمند از نظر ظاهری شباهت



لینک منبع :گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند

گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/381188/گوشی-های-هوشمند-جدید-لنوو-آمدند‎Cached3 سپتامبر 2016 ... لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های K6 Power، K6 و K6 Note‌ با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد. Images for گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند لنوو با گوشی های جدید به MWC 2016 آمد - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1394/12/03/lenovo-comes-to-mwc-with-brand-new-phones/‎Cached22 فوریه 2016 ... لنوو امسال با محصولات جدید به MWC 2016 آمده تا باز هم برتری خود را در بازار داغ تکنولوژی اثبات کند. این شرکت با معرفی دو گوشی هوشمند پرچمدار ... گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند - onvansho onvansho.ir/result/گوشی-های-هوشمند-جدید-لنوو-آمدند.html اِج آمدند های همراه هوشمند لنوو در این دو گوشی جدید شباهت‌های . Lenovo VIBE Shot نگاهی به جدیدترین گوشی هوشمند لنوو نگاهی به جدیدترین گوشی هوشمند لنوو های جدید از ... گوشی‌های هوشمند لنوو ای پلاس و لنوو پی 2 رسماً معرفی شدند [IFA 2016 ... digiro.ir/lenovo-a-plus-and-lenovo-p2-officially-announced/‎Cached3 سپتامبر 2016 ... لنوو به تازگی اقدام به معرفی محصولات جدیدی نموده و به نظر می‌رسد این شرکت عزم خود را جزم کرده تا حضوری پرقدرت در بازار گوشی‌های هوشمند داشته ... گوشی جدید لنوو با تکنولوژی واقعیت افزوده احتمالا در سال 2017 ... digiro.ir/new-lenovo-project-tango-phone-released-2017/‎Cached19 دسامبر 2016 ... گوگل پروژه ی تانگو را حدودا 2 سال پیش معرفی کرد. ایده ی اصلی این پروژه استفاده از سنسورهای سه بعدی مخصوص در تلفن های همراه بود تا محیط ... بهترین گوشی‌های برند لنوو که در بازار ایران در دسترس قرار دارند itresan.com/132714/این-۳-گوشی-لنوو-را-بخرید/.html‎Cachedحال لنوو در تلاش برای تکرار این موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند است و حتی ... و تقریبا از تمامی امکانات روز برخوردار است؛ سنسور اثر انگشت آن با دکمه Home ادغام ... گوشی جدید لنوو - تکراتو techera.ir/tag/گوشی-جدید-لنوو‎Cachedشرکت لنوو بدون سر و صدا و بدون به راه انداختن جریان تبلیغاتی گوشی هوشمند جدیدی را در ... پیش تر مختصری راجع به مشخصات گوشی های جدید لنوو بیان کردیم. گوشی‌های Moto Z و Moto Z Play به ایران آمدند؛ مراسم رونمایی برگزار شد https://www.digikala.com/.../گوشی‌های-moto-z-moto-z-play-ایران-آمدند/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... این شرکت در آن زمان اعلام کرد که به‌زودی گوشی‌های جدید شرکت لنوو و موتورولا ... پس از ماه‌ها دو تلفن همراه هوشمند Moto Z و Moto Z Play در هتل اسپیناس ... سری جدید گوشی های لنوو با ظاهر حرفه ای و قیمت پایین - کمال مهر | خبر ... khabarfarsi.com/u/24662975 3 سپتامبر 2016 ... سه گوشی جدید به مجموع گوشی های هوشمند اندرویدی لنوو افزوده شد. این گوشی های هوشمند که .... گوشی های هوشمند جدید لنوو آمدند. از پردازنده گرافیکی ...