مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده‌هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی

[ad_1]

درست کردن کاردستی با ماکارونی یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. ساختن کاردستی با ماکارونی باعث افزایش خلاقیت فکری می‌شود.

یکی از سرگرمی‌های بچه‌ها ساخت وسایل تزئینی و کاردستی‌های خلاقانه با استفاده از ماکارونی‌های ساده و فرمی است. استفاده از ماکارونی‌های تاریخ گذشته برای این کار مناسب است. والدین باید در این مورد بچه‌ها را تشویق کنند تا علاوه بر استفاده درست از اوقات فراغتشان باعث کشف استعدادهای فرزندانشان و همچنین پرورش قدرت خلاقیت و افزایش تمرکز آنان شوند. در ادامه مدل‌های جدید و زیبایی از انواع کاردستی با ماکارونی را می‌بینید.
ساخت کاردستی با ماکارونی

مدل‌های جدید و زیبا از درست کردن کاردستی با ماکارونی

جامدادی:
یکی از راه‌های ساده برای ساخت وسایل زیبا استفاده از مواد دور ریختنی است. برای ساخت این جامدادی از قوطی رب گوجه‌فرنگی خالی استفاده می‌شود. می‌توانید قوطی فلزی را به دلخواه رنگ کنید و سپس از ماکارونی‌های فرمی برای مدل‌دار کردن بدنه آن استفاده کنید. ماکارونی‌ها را قبل از استفاده با گواش یا لاک ناخن رنگ‌آمیزی کنید.
ساخت جامدادی با استفاده از ماکارونی های فرمی


جعبه جواهرات:
با استفاده از ماکارونی‌هایی که اشکال هندسی منظم دارند می‌توان این جعبه زیبا را درست کرد. بهتر است برای تمیزی کار از چسب حرارتی استفاده شود. اشکال ماکارونی را قبل از استفاده با اسپری رنگ‌آمیزی کنید.
عساخت جعبه جواهرات با ماکارونی


گردنبند و دستبند کودکانه:
معمولا کودکان از ساختن وسایل مورد استفاده خودشان خوشحال می‌شوند. زیور‌آلات هم یکی از نمونه‌های انجام کاردستی با ماکارونی است. زیورآلاتی که تصاویر آن‌ها را در زیر می‌بینید نمونه‌ای از جواهرات ساخته شده با فرم‌های مختلف ماکارونی است.

درست کردن جواهرات با استفاده از ماکارونی

استفاده از ماکارونی برای ساخت جواهرات



اسکلت:
این هم یکی دیگر از مدل‌های ساخت کاردستی با ماکارونی اسن. با اشکال به ظاهر ساده می‌توان تصاویر عروسکی و زیبا خلق کرد. برای چسباندن ماکارونی لازم نیست سرتاسر آن را چسب بزنید فقط ابتدا و انتهای ماکارونی را چسب بزنید تا کارتان تمیزتر و ظریف‌تر باشد.
ساخت اسکلت و کاردستی با ماکارونی


دایناسور:
علاوه بر مدل‌های عروسکی می‌توان حیوانات را هم به وسیله فرم‌های ماکارونی ساخت. کودکان می‌توانند برای این کار از مدل‌های کارتونی و یا انیمیشن‌ها هم الهام گیرند.
کاردستی با ماکارونی-ساخت دایناسور با ماکارونی

اتومبیل و وسایل نقلیه:
توجه به محیط پیرامون می‌تواند در خلاقیت فکری کودک تاثیر زیادی داشته باشد. وسایلی که در اطراف ما هستند همگی می‌توانند به عنوان ماکت و یا کاردستی ساخته شوند. این بستگی به زمینه علاقه کودک و یا نوجوان دارد. بنابراین به راحتی با استفاده از ماکارونی‌های ساده و فرمی و با کمی استفاده از قدرت تخیل می‌توان مدل‌های زیبایی خلق کرد. می‌توانید پس از اتمام کار برای زیباتر شدن کاردستی آن را با اسپری رنگ کنید.

استفاده از فرم های مختلف ماکارونی برای ساخت کاردستی

درست کردن کاردستی با ماکارونی-ساخت ماشین با ماکارونی های فرمی

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری آکا ،کاملترین مرجع خانه داری، کاردستی ،بافتنی ، هنر زن ایرانی،نکات خانه کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش کاردستی …کاردستی با سی دیکاردستی کودکانهکاردستی های زیباکاردستی کودکانکاردستی برای کودکان آموزش ساخت پاپیون برای کادو کردن هدیهپاپیون ها انواع مختلفی دارند که برای تزئین درب جعبه ها یا حتی کادو پیچ ها کاربرد دارندپیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کلاژطرز ساخت کولاژ کلاژ انار برای بچه ها طرز ساخت این کاردستی آسان به روش تکه چسبانی یا ساخت هدایای عاشقانه برای ولنتاینساخت هدایای عاشقانه برای ولنتاین هدایای عاشقانه برای ولنتاین را اینگونه بسازیدپیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کاردستی با …پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کاردستی با بطری خالیقوطی خالیقوطی شیر خشک فرشته ها آموزش ساخت مُهر، بدون دستگاه، با دست خالیشاید این آموزش ساده ترین راه برای ساخت یک مهر شخصی باشه این آموزش به شما نشون میده که آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری آکا ،کاملترین مرجع خانه داری، کاردستی ،بافتنی ، هنر زن ایرانی،نکات خانه داری،گل کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش کاردستی و هنرهای روز کاردستی با سی دیکاردستی کودکانهکاردستی های زیباکاردستی کودکانکاردستی برای کودکان پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کلاژ طرز ساخت کولاژ کلاژ انار برای بچه ها طرز ساخت این کاردستی آسان به روش تکه چسبانی یا کولاژ پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کاردستی با بطری خالیقوطی پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کاردستی با بطری خالیقوطی خالیقوطی شیر خشک فرشته ها رقابت آموزش ساخت پاپیون برای کادو کردن هدیه پاپیون ها انواع مختلفی دارند که برای تزئین درب جعبه ها یا حتی کادو پیچ ها کاربرد دارند ساخت هدایای عاشقانه برای ولنتاین ساخت هدایای عاشقانه برای ولنتاین هدایای عاشقانه برای ولنتاین را اینگونه بسازید آموزش ساخت مُهر، بدون دستگاه، با دست خالی شاید این آموزش ساده ترین راه برای ساخت یک مهر شخصی باشه این آموزش به شما نشون میده که چطور



لینک منبع :ایده‌هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی

مدل های زیبای تزیین با ماکارونی با ایده های جدید و متنوع - هنر در خانه www.honardarkhane.com/7693/تزیین-با-ماکارونی‎Cachedمدل های زیبای تزیین با ماکارونی با ایده های جدید و متنوع. 0. By یلدا on آذر ۱۹, ۱۳۹۴ · لوازم دکوری,هنرهای دستی. جدیدترین مدل های تزیین با ماکارونی و ساخت انواع دکوری و وسایل تزیینی متنوع و زیبا با انواع ماکارونی را در ... کاردستی با ماکارونی فرمی. ایده‌هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی | ستاره setare.com/.../news/.../ایده‌هایی-جدید-برای-ساخت-کاردستی-با-ماکارونی‎Cached2 نوامبر 2016 ... درست کردن کاردستی با ماکارونی یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. ساختن کاردستی با ماکارونی باعث افزایش خلاقیت فکری ... ایده های جدید برای ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده - آرگا arga-mag.com/1951/ساخت-وسایل-تزیینی-با-ماکارونی‎Cached6 آگوست 2015 ... ایده های جدید و زیبا برای ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی به همراه آموزش ساخت مرحله به مرحله این نوع وسایل تزیینی ... ساخت کاردستی با ماکارونی. ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده شیک مجله اینترنتی ... www.harfedagh.ir/.../ساخت-وسایل-تزیینی-با-ماکارونی-فرمی-و-سا‎Cached Similar10 سپتامبر 2015 ... خانه زندگی به سبک داغ تزئین ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده شیک ... اگر دوست دارید یک کاردستی خلاقانه و جدید بسازید من را تا آخر این مطلب همراهی کنید. ... یاد بگیرید و برای خودتان با ایده های جدیدتر بسازید. ساخت کاردستی های جالب با ماکارونی :: های فیلم - دانلود فیلم و سریال ... hi-film.blog.ir/1395/12/23/ساخت-کاردستی-های-جالب-با-ماکارونی 13 مارس 2017 ... مدل های زیبای تزیین با ماکارونی با ایده های جدید و متنوع - هنر در خانه www. honardarkhane.ir › هنرهای دستی › لوازم دکوری Translate this page Dec 10, ... ساخت گردنبند با ماکارونی - شید شاد www.shidshad.com/6540/ساخت-گردنبند-با-ماکارونی/‎Cached1 آوریل 2016 ... خانه فعالیت کاردستی و هنر کاردستی ساخت گردنبند با ماکارونی ... وسیله جدید خلاقیت و نوآوری را در کودکان شکوفا کرده و با رنگ کردن ماکارونی های ... به آموزشکده هنر خوش اومدید . - مطالب تزیین وسایل ساده asaljam.mihanblog.com/post/category/2‎Cached Similar26 ا کتبر 2014 ... طبقه بندی: کاردستی با وسایل بازیافتی، جدید کردن وسایل قدیمی، هنر سفره ارایی، تزیین وسایل ساده، درست کردن وسایل تزیینی، ایده های عیدانه،. سبک زندگی تزیینات منزل کاردستی - ساخت دکوری٬ ساخت وسایل ... honey007.blogfa.com/tag/ساخت-دکوری٬-ساخت-وسایل-تزیینی‎Cachedامروز میخوام ایده هایی جدید برای ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده ... ساخت کاردستی جدید با ماکارونی,کاردستی اسکلت با ماکارونی,آموزش کاردستی با ... ۷ اثرهنری و صنایع دستی خلاقانه با ماکارونی - ایده و خلاقیت ideaandcreativity.com/عروسک-های-قاشقی-2/‎Cached19 ژانویه 2016 ... در این پست برای آشنایی کودکان عزیزم جند مدل از ساخت کاردستی بااین ماده پر کاربرد گذاشتم. ۷ اثرهنری و صنایع دستی خلاقانه با ماکارونی. آموزش ساخت خلاقانه کاردستی قوری با ماکارونی https://yjcnews.ir/search/?q...ساخت...کاردستی...با+ماکارونی+‎Cached10 آگوست 2017 ... هنر در خانه/ روش های جالب و جدید برای ساخت کاردستی های خلاقانه با ساده ترین وسایل را در این مطلب مشاهده ... ایده‌هایی ساده برای ساخت کاردستی با دکمه.