مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز

[ad_1]
تین‌نیوز| معاون رئیس‌جمهوری در سیزدهمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: «ضرورت دارد برای نوروز 96 روی مسیرهای جدید گردشگری داخلی برنامه‌ریزی شود و با توجه به ظرفیت هماهنگی بین‌دستگاهی که در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وجود دارد این انتظار پیش می‌آید که ستاد در این خصوص برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشد.»

زهرا احمدی‌پور افزود: «انسجام ملی از طریق توسعه و تقویت مسیرهای گردشگری داخلی تحقق می‌یابد و در صورتی که شرایط سفر به تمامی استان‌ها و مناطق کشور از طریق تعریف مسیرهای جدید گردشگری فراهم شود، زمینه آشنایی مردم با استان‌های مختلف به خودی خود به وجود خواهد آمد.»

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به تکراری بودن مسیر‌های سفر در حال حاضر، تصریح کرد:‌ «عده کمی هستند که به دیگر شهرستان‌های هر استان سفر می‌کنند که البته بیشتر آنها کسانی‌ هستند که به زادگاه خود می‌روند. بنابراین نیاز داریم در تعریف مسیرهای جدید به نقاط مختلف و خارج از مرکز استان نیز توجه شود.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

واکنش ها به ماجرای سعید طوسی ادامه دارد آفتاباحتمالا نه سعید طوسی و نه شاکیانش تصور نمی‌کردند پرونده قضائی که تشکیل شده، روزی به واکنش ها به ماجرای سعید طوسی ادامه دارد آفتاب احتمالا نه سعید طوسی و نه شاکیانش تصور نمی‌کردند پرونده قضائی که تشکیل شده، روزی به خبر اول



لینک منبع :تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز

تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082130 تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3927 تاریخ چاپ:1395/09/17 بازدید:318بار کد خبر: DEN-1082130. معاون رئیس‌جمهوری در ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/07/1570052 7 دسامبر 2016 ... معاون رئیس‌جمهوری در سیزدهمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: «ضرورت دارد برای نوروز 96 روی مسیرهای جدید گردشگری داخلی برنامه‌ریزی شود و . بایگانی‌ها تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - گلستان را باید دید mustseegolestan.com/tag/تعریف-مسیرجدید-گردشگری-برای-نوروز/ معاون رئیس‌جمهوری در سیزدهمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: «ضرورت دارد برای نوروز 96 روی مسیرهای جدید گردشگری داخلی برنامه‌ریزی شود و با توجه به ظرفیت ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - جستجو bahar.xyz/search/تعریف+مسیرجدید+گردشگری+برای+نوروز‎Cachedتعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز از بین کلیه محتوا، اطلاعات، اخبار و وبلاگهای فارسی زبان جستجو و نتایج آن به صورت خلاصه و با درج لینک مستقیم منبع آن ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - search zendegi.xyz/search/تعریف+مسیرجدید+گردشگری+برای+نوروز‎Cachedدر حالی سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی معرفی شده است که امکانات و زیرساخت های استان برای گردشگری فراهم نیست. به گزارش ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز - وسریا wesria.xyz/news/404606 تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/data/iranmg/1899059 پست با عنوان تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه ... تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز | جستجو در وبلاگها | آرشیو ... weblog724.gdn/list/تعریف-مسیرجدید-گردشگری-برای-نوروز عبارت تعریف مسیرجدید گردشگری برای نوروز در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده ... تقویت نوروزگاه ها در استان های مختلف کشور/تعریف مسیرهای جدید ... www.mizanonline.ir/.../تقویت-نوروزگاه-ها-در-استان-های-مختلف-کشورتعریف-مسیرهای-جدید-گردشگری‎Cached6 دسامبر 2016 ... وی اضافه کرد: همه ما می دانیم که نوروز بهترین مقطع برای سفراست و بیشتر ... وی ادامه داد: انسجام ملی از طریق توسعه و تقویت مسیرهای گردشگری داخلی ... تعریف مقاصد جدید گردشگری در نوروز 96 - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/.../تعریف-مقاصد-جدید-گردشگری-در-نوروز-96‎Cached17 مارس 2017 ... رئیس سازمان میراث فرهنگی: برای نوروز 96 مقاصد گردشگری جدیدی تعریف، و کشور به هفت منطقه گردشگری تقسیم شد.