مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حقایقی درباره تجاوز جنسی به زنان و دختران

[ad_1]

تجاوز جنسی به زنان و دختران اتفاق ناگواری است که متاسفانه در همه‌جای دنیا رخ دهد. در این مطلب حقایقی در رابطه با تجاوز جنسی آورده شده است.

متاسفانه تجاوز جنسی به زنان و دختران ، یا تجاوز به عنف حقیقیتی است که وجود دارد زیرا گاهی به دلیل باورهای غلط اجتماعی، مردم از خود این عمل وحشتناک چشم‌پوشی کرده و تمام تقصیر را به گردن قربانی می اندازند و خود او را سرزنش می‌کنند. این طرز برخورد غلط در ادبیات، ادیان، قوانین، موسیقی، علوم، تبلیغات، مکالمات رومزه و خلاصه در همه جای فرهنگ ما دیده می‌شود. آنچه در ادامه می‌آید، فهرستی از باورهای غلطی است که درباره تجاوز جنسی در بین مردم رواج دارد.

تجاوز به عنف، تجاوز جنسی، حقایقی درباره تجاوز جنسی، تجاوز گروهی، تجاوز به زنان

باور غلط: تجاوز به عنف، یک جنایت آنی و عملی برای ارضا جنسی شخص است.

حقیقت: 90% از تجاوزهای گروهی، 57% از تجاوزهای فردی و در کل 75% از انواع تجاوزها از پیش تعیین شده و برنامه‌ریزی شده هستند. نکته مهم دیگر این‌که، فرد متجاوز کاملا روی رفتار خود کنترل دارد و در واقع این عمل یک حرکت غیر قابل کنترل و ناگهانی نیست. معمولا فرد متجاوز ابتدا با پرخاشگری، سلطه‌جویی و عصبانیت رفتار کرده و در نهایت از سکس به عنوان سلاحی برای تحمیل خشونت، تحقیر و غلبه بر فرد استفاده می‌کند.


باور غلط: تجاوز به عنف یک مشکل جدی نیست.

حقیقت: تجاوز یکی از جنایت‌هایی است که معمولا گزارش نمی‌شود. بسیاری از زنان در همه کشورهای جهان دست کم یک‌بار مورد تجاوز قرار می‌گیرند. برای مثال در کشور آمریکا از هر 10 کودک زیر 16 سال، 4 تا 5 نفر از آن‌ها مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند که نیمی از آنان پسر هستند. مطالعات نشان می‌دهد که 90% از این کودکان از طرف فردی که می‌شناختند مورد آزار قرار گرفته‌اند. از هر 10 تجاوز به بزرگ‌سالان تنها یک مورد گزارش‌ می‌شود و در مورد کودکان این آمار بسیار کم‌تر است.


باور غلط: تنها زنان جوان و زیبا مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

حقیقت: اگرچه زنان بین 15 تا 25 سال بیش از بقیه گروه‌های سنی در معرض خطر تجاوز به عنف قرار دارند اما در آمریکا رنج سنی قربانیان تجاوز، از کودک یک ماهه تا فرد 93 ساله گزارش شده است.


باور غلط: انسان‌های خوب مورد تجاوز قرار نمی‌گیرند.

حقیقت: متجاوزان و مجرمان جنسی قربانیان خود را از میان همه اقشار و گروه‌های سنی انتخاب می‌کنند ولی هنوز عده‌ای فکر می‌کنند که فقط انسان‌های بد دچار این حوادث می‌شوند. در واقع این جمله نوعی مکانیزم دفاعی محسوب می‌شود زیرا اکثر مردم به دنبال بهانه‌ای هستند تا احساس امنیت کنند. آن‌ها فکر می‌کنند با گفتن چنین جملاتی از این گونه جنایت‌ها در امان خواهند ماند اما در واقع این خطرناک‌ترین چیزی است که یک نفر می‌تواند باور کند.


باور غلط: اگر کسی واقعا بخواهد می‌تواند جلوی مهاجم را بگیرد و اجازه چنین کاری را به او ندهد. هیچ کس بر خلاف میل باطنی خود مورد تجاوز قرار نمی‌گیرد.

حقیقت: اولین چیزی که در این مواقع به ذهن فرد می‌رسد زنده‌ماندن است. هیچ کس نمی‌تواند خود را جای یک قربانی گذاشته و ترس و نگرانی او را در زمان تجاوز درک کند و یا فکر کند که در آن موقع قادر به انجام چه کاری بوده است. هرگز نباید قربانیان تجاوز را به خاطر احساس ترس و تلاش برای زنده‌ماندن سرزنش کرد. در واقع نمی‌توان از کسی توقع داشت که به خاطر حفظ آبرو و نگاه داشتن بکارت، از جان خود دست بکشند.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره

منبع: domestic violence services


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حوادث تجاوز جنسی نفر از ماموران قذافی به یک زن …زن خود را به خبرنگاران معرفی می‌کند و در حالی که به شدت می‌گرید می‌گوید که ایمن بازداشت اسقف سابق بخاطر تجاوز جنسی به کودکانخبر دستگیری این اسقف انگلیسی به اتهام آزار جنسی کودکان یک هفته بعد از آن گزارش می شود آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی،آمیزش جنسی…بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش حقایقی بسیار خواندنی و جالب در مورد بازیگران ایرانی …محمدرضا گلزار و مهران مدیری و … چه ماشینی سوار می شوند کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری حوادث تجاوز وحشتناک به دختر ساله در برابر …اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت مشاوره جنسی آمیزش مقعدی آمیزش کردن با زن و …اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت حقایقی بسیار جالب و خواندنی در مورد بازیگران ایرانیمحمدرضا گلزار و مهران مدیری و چه ماشینی سوار می شوند کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری عکس شیطان پرستی با لخت کردن و قربانی کردن دختران …اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت پورتال جامع نازوب …کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشدمشاوره جنسی اندازه آلت تناسلی جنسی مردان و رشد و بزرگ و اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت حوادث تجاوز جنسی نفر از ماموران قذافی به یک زن عکس زن خود را به خبرنگاران معرفی می‌کند و در حالی که به شدت می‌گرید می‌گوید که ایمن العبیدی بازداشت اسقف سابق بخاطر تجاوز جنسی به کودکان خبر دستگیری این اسقف انگلیسی به اتهام آزار جنسی کودکان یک هفته بعد از آن گزارش می شود که آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی،آمیزش جنسی،دستگاه تناسلی زناشوییپرده بکارتدستگاه تناسلی زنانکاندومانواع کاندوم روابط زناشوییرابطه زناشویی حقایقی بسیار خواندنی و جالب در مورد بازیگران ایرانی عکس محمدرضا گلزار و مهران مدیری و … چه ماشینی سوار می شوند کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری هست و تجاوز وحشتناک به اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت اینتسا مشاوره جنسی آمیزش مقعدی آمیزش کردن با زن و دختر از پشت و باسن اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت اینتسا حقایقی بسیار جالب و خواندنی در مورد بازیگران ایرانی محمدرضا گلزار و مهران مدیری و چه ماشینی سوار می شوند کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری هست و عکس شیطان پرستی با لخت کردن و قربانی کردن دختران باکره زیبا اسپری جنسی تحریک کننده میل جنسی و افزایش شهوت در زنان و مردان اسپری جنسی تحریک شهوت اینتسا پورتال جامع نازوب شامل،خبر،عکس،سرگرمی،مد،گردشگری،علمی،آموزشی کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشد



لینک منبع :حقایقی درباره تجاوز جنسی به زنان و دختران

Images for حقایقی درباره تجاوز جنسی به زنان و دختران حقایقی درباره تجاوز جنسی به زنان و دختران | ستاره setare.com/fa/.../حقایقی-درباره-تجاوز-جنسی-به-زنان-و-دختران‎Cached Similar10 آگوست 2015 ... تجاوز جنسی به زنان و دختران اتفاق ناگواری است که متاسفانه در همه‌جای دنیا رخ دهد. در این مطلب حقایقی در رابطه با تجاوز جنسی آورده شده است. کتاب حقایقی درباره تجاوز جنسی در سایت فیدیبو منتشر شد fidibo.com/news/178‎Cached Similarتجاوز جنسی نوعی خشونت جنسی است که به طور معمول علیه دختران و زنان اعمال ... کتاب حقایقی درباره تجاوز جنسی که مخاطبان آن بیشتر نوجوانان و جوانانند، درصدد است ... جنجال تجاوز جنسی به زنان هالیوودی مشهور +عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/celebrity-assaults-women.html‎Cachedجنجال تجاوز جنسی به زنان هالیوودی مشهور مسئله خشونت علیه زنان و سکوت بسیاری از زنان در برابر ... حقایق شوکه کننده درباره زندگی آنجلینا جولی ... هچر از همان سال رسماً در زمینۀ مبارزه با خشونت جنسی علیه زنان و دختران فعالیت می‌کند اضافه کرد:من هم ... تجاوز جنسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تجاوز_جنسی‎Cached Similarتجاوز جنسی به معنی انجام نزدیکی جنسی با فرد، بدون رضایت اوست. ... سالانه در سراسر دنیا هزاران و شاید هم میلیون‌ها دانش آموز و دانشجوی دختر، قربانی .... در مورد تجاوز مرد به زن، این کلیشه‌ها شامل این نظرات است که: قدرت مختص مردان است در ..... ولی‌الله حسینی، قاضی دادگاه کیفری استان تهران دربارهٔ وضعیت حقوقی تجاوز جنسی می‌گوید :. حقایقی درباره تجاوز جنسی به زنان و دختران - مفیدستان mofidestan.ir/حقایقی-درباره-تجاوز-جنسی-به-زنان-و-دختر/‎Cachedدر این مطلب حقایقی در رابطه با تجاوز جنسی آورده شده است. متاسفانه تجاوز جنسی به زنان و دختران ، یا تجاوز به عنف حقیقیتی است که وجود دارد زیرا گاهی به دلیل ... تجاوز جنسی داعش به دختران و زنان سوریه ای/ جالب دیدنی - آپارات ► 1:33www.aparat.com/v/FBmrq/تجاوز_جنسی_داعش_به_دختران_و_زنان_سوریه_ای%2F_جالب Feb 13, 2017 - 2 min کانال:aparat.com/VAHID20155:تجاوز جنسی داعشی های حرامزاده..تجاوزجنسی توسط داعشی ها به دختر تجاوزجنسی دختر قتل وحشتناک ... این ۱۰ کشور بالاترین میزان جرائم جنسی و تجاوز را دارند + جدول payeshonline.com/.../این_کشور_بالاترین_میزان_جرائم_جنسی_تجاوز_را_دارند_+_جدو ‎Cached23 دسامبر 2015 ... تجاوز به دختر, تجاوز داعش, تجاوز به زنان, متجاوز به عنف, ... در سال ۲۰۱۳ ٬ گروه Roast Busters حقایقی را درباره میزان تجاوز در نیوزلند نشان دادند. اخبار تجاوز جنسی | ساتین saten.ir/tag/اخبار-تجاوز-جنسی/‎Cached Similarعکس تجاوز جنسی حوادث مشهد حکم تجاوز به عنف حکم تجاوز به زن شوهردار تجاوز جنسی ... بازپرس جنایی تهران سرگرم تحقیق درباره شکایت دختر جوانی است که ادعا کرده ... بهداشت روانی - کمک به قربانیان تجاوز جنسی(نرگس نوری) mentalhealth89.blogfa.com/post/109‎Cached Similarتجاوز جنسی نوعی خشونت جنسی است که به طور معمول علیه زنان و دختران پناهنده اعمال می شود.این اتفاق ... حقایقی درباره تجاوز جنسی و آسیب های روانی ناشی از آن. · تجاوز ...