مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید

[ad_1]
12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید

خبرگزاری آریا-اگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید.
به گزارش خبرگزاری آریا،ثروت حقیقی، سلامتی است. این تکه کلام قدیمی ممکن است دیگر کمی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما همچنان حقیقتی را بیان می‌کند. سلامتی، مهم‌ترین دارایی ماست، پس باید آن را بالاترین اولویت زندگی‌مان قرار دهیم. حالا سؤالی که ایجاد می‌شود این است که چطور خواهید فهمید بدن شما سالم و آماده‌ی جوش و خروش و گذراندن زندگی است؟ ما در این مطلب برخی از علاماتی که نشان دهنده‌ی سلامت شما هستند را فهرست کرده‌ایم. ادامه‌ی این متن را بخوانید تا با این علامت‌ها آشنا شوید.

 

1- اگر صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید سرحال هستید و آماده‌اید تا جهان را زیر پاهایتان فتح کنید، این اولین علامتی است که شما سلامتید.
2- اگر می‌توانید پس از بالا رفتن از پله‌ها همچنان تنفستان را کنترل کنید و بصورت عادی راه بروید، تبریک می‌گوییم! شما سلامتید.
3- اگر شما در عوض پوستی رنگ پریده، دارای پوستی درخشان هستید، به کارت سلامت خود یک امتیاز دیگر بیفزایید.

4- اگر معده‌تان هم روبراه است و بصورت منظم به دستشویی می‌روید، یبوست ندارید و معده‌تان ترش نمی‌کند، می‌توانید خوشحال باشید که میزان سلامت شما در حال افزایش است.

5- اگر تمام روز را کار می‌کنید و در پایان روز هم هنوز برای آماده کردن یک شام کوچک برای همسرتان انرژی دارید، کلاهتان را بالا بیندازید!

6- اگر دندان‌هایی سالم و بی نقصی دارید و با لبخندهای جادویی خود اطرافیان را جذب می‌کنید، پس برای اینکه خوشحال باشید دلیل کافی دارید.

7- اگر اشتهایتان خوب است، نه حریصید و نه کم اشتها، نشان می‌دهد که بدنتان سلامت و روبراه است.

8- اگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید.

9- اگر در حال مبارزه با بی خوابی، یا پاره شدن خوابتان نیستید، پس سالم و قبراقید. خوب خوابیدن در شبانگاه، شاخصی مهم برای سلامت است.

10- اگر زمانی که دیگران سرفه می‌کنند و هوای داخل بدنشان را به بیرون می‌دمند شما عطسه نمی‌کنید، آنگاه قطعاً سیستم دفاعی بدنتان به خوبی کار می‌کند. داشتن مصونیت در برابر سرماخوردگی و عفونت‌های جزئی، علامت سلامتی شماست.

11- اگر احساس می‌کنید که به خوبی استرس خود را کنترل می‌کنید و بیش از اندازه یا به طور غیر معمول خشمگین نمی‌شوید، بدان معناست که روان شما نیز سلامت است.

12- اگر همه چیز در زندگی عشقی و تمایلات جنسی شما خوب و منظم است، امتیاز دیگری به کارت سلامت خود اضافه کنید.

بسیار خب دوستان، از زندگی سالم و سعادتمند خود لذت ببرید، منظم ورزش کنید و مواد غذایی سالم و مغذی بخورید تا سلامتی‌تان برای همیشه حفظ شود. سلامتی و سرحالی شما، آرزوی همیشگی ماست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خرداد همه چیز در مورد کودکانکنجکاوی کودک را برانگیزید کودکان با انگشتان ظریف خود سعی می‌کنند اسباب‌بازی زیست شناسیدرسطح پشتی میان مغز لوب های بینایی قراردارند که در پستانداران مرکز بینایی محسوب نمی تالاسمی مینور یا فقر آهن؟ آرشیو تالاسمی یک اختلال ژنی است که در نوع خفیف آنمینور فرد با فعالیت زیاد و دچار کم خونی خانواده مهدوی دوران بارداریاز آنجائیکه میل زیاد به دفع ادرار در دوران بارداری امری شایع محسوب می شود ممکن است دارونامه سایت پزشکان بدون مرزوارفارین یک داروی ضد انعقاد است که جهت پیشگیری از ایجاد لخته در عروق تجویز می شودتیروئید من آرشیو انجمن های …سلام دوستان اردیبهشت پارسال، میزان بود که پرکاری شدید رو نشون می داد متی مازول طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیمطلبی که پیش رو دارید ، آخرین بخش از پرسش و پاسخ های ارائه شده درباره سینوزیت از جناب مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان …انتظار تحت نظارت مبتلایان به سرطان خون که با بروز علامتی مواجه نشده‌اند، می الف چرا مرگ بر آمریکا ؟؛ چرا مذاکره با آمریکا؟دوست عزیزاین چه منطقی هست که تا یه اتفاق رخ میده بحث روسیه رو مطرح میفرماییداصلا مرگ چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیگانه سلام من سال گذشته هم واستون گفتم که پسرخالم اذیتم میکنه متاسفانه هنوزم که خرداد همه چیز در مورد کودکان کنجکاوی کودک را برانگیزید کودکان با انگشتان ظریف خود سعی می‌کنند اسباب‌بازی‌هایشان را زیست شناسی درسطح پشتی میان مغز لوب های بینایی قراردارند که در پستانداران مرکز بینایی محسوب نمی شوند خانواده مهدوی دوران بارداری از آنجائیکه میل زیاد به دفع ادرار در دوران بارداری امری شایع محسوب می شود ممکن است تشخیص طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی با وجود سرمای زمستان ، و سرماخوردگی هائی که گاه و بی گاه در این فصل سرد گریبانگیر افراد است دارونامه سایت پزشکان بدون مرز وارفارین یک داروی ضد انعقاد است که جهت پیشگیری از ایجاد لخته در عروق تجویز می شود تالاسمی مینور یا فقر آهن؟ آرشیو انجمن تالاسمی یک اختلال ژنی است که در نوع خفیف آنمینور فرد با فعالیت زیاد و دچار کم خونی و به تیروئید من آرشیو انجمن های تخصصی پی سی ورلد سلام دوستان اردیبهشت پارسال، میزان بود که پرکاری شدید رو نشون می داد متی مازول رو کردم مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان خون لوسمی شیمی‌درمانی بسیاری از مبتلایان به سرطان خون لوسمی شیمی‌درمانی می‌شوند در شیمی‌درمانی الف چرا مرگ بر آمریکا ؟؛ چرا مذاکره با آمریکا؟ دوست عزیزاین چه منطقی هست که تا یه اتفاق رخ میده بحث روسیه رو مطرح میفرماییداصلا مرگ بر چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم یگانه سلام من سال گذشته هم واستون گفتم که پسرخالم اذیتم میکنه متاسفانه هنوزم که هنوزه اس



لینک منبع :12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید

12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/signs3-show2-health.html‎Cached Similarاگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید. 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید ثروت حقیقی، سلامتی است. این تکه کلام قدیمی ممکن است دیگر ... میهن مگ - 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید https://mihanmag.com/.../12_علامتی_که_نشان_می_دهد_سلامت_هستید‎Cached24 مه 2017 ... 12 نشانه که نشان می دهد سلامت اگر ناخن صورتی بودند و سفت و سخت است. خبرگزاری آریا - 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید www.aryanews.com/News/.../12-علامتی-که-نشان-می-دهد-سلامت-هستید 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید. عضویت در کانال تلگرام خبرگزاری آریا. 17 آذر 1395 - 10:55:13 ق.ظ. 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید. خبرگزاری ... 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید feedxor.rozblog.com/post/173‎Cached12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید ... دانلود پیشگیری بهتر از درمان اپلیکیشن برای اندروید - مارکت اندروید play.p30download.com/app/ir.pishgiri.darmanbimari‎Cached2 مه 2017 ... 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید علائمی که نشان می دهد بدن دچار کم آبی شده است با شناخت محرک های میگرن از ابتلا به آن پیشگیری کنید پیشگیری بهتر از درمان – Android Apps on Google Play https://play.9009le.cc/store/apps/details?id=ir.pishgiri...‎Cached Rating: 4 - 5 votes - Free پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند به خاطر این 7 دلیل نباید قوز کنید علائم و راههای پیشگیری از سرطان 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید علائمی که نشان ... 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید | اگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و ... padsha.com/12-علامتی-که-نشان-می-دهد-سلامت-هستید 11 مارس 2017 ... 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید ثروت حقیقی، سلامتی است. این تکه کلام قدیمی ممکن است دیگر کمی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما همچنان ... اسکیزوفرنی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اسکیزوفرنی‎Cached Similarامید به زندگی متوسط افراد مبتلا به این اختلال به دلیل افزایش مشکلات سلامت .... تحقیقات نشان می‌دهد که نشانه‌های منفی نسبت به علائم مثبت بیشترین تأثیر را در ... 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید - صبح بخیر sobbekheir.com/health/12-علامتی-که-نشان-می-دهد-سلامت-هستید‎Cachedاگر ناخن‌های شما صورتی رنگ و سفت و محکم هستند، شما سلامتید. 12 علامتی که نشان می دهد سلامت هستید ثروت حقیقی، سلامتی است. این تکه کلام قدیمی ممکن است دیگر ... حفظ سلامتی در 12 هفته ی اول بارداری مادری مثل فرشته ها madari.ir/article/3730/حفظ-سلامتی-در-12-هفته-ی-اول-بارداری‎Cached30 جولای 2017 ... این نشان می دهد که شما به کالری، ویتامین و مواد معدنی بیشتری نیاز دارید؛ ... ورزش در طول سه ماهه ی اول بارداری باعث از بین بردن استرس می شود و به شما کمک می کند ... ممکن است خستگی علامتی کم خونی باشد، بنابراین در صورتی که بیش از ... اگر دچار بیماری صبحگاهی هستید، سعی کنید به محض بیدار شدن از خواب چند ...