مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد

[ad_1]

 

کد مطلب: 421749

لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱

مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند.

به گزارش تسنیم به نقل از میل آنلاین، این سومین بار در سه ماهه اخیر است که اینستاگرام تغییرات تازه ای در شبکه اجتماعی خود اعمال کرده تا امنیت کاربران خود را ارتقا بخشد و مانع از تشدید مزاحمت های مجازی شود.

از جمله این به روزرسانی ها می توان به امکان غیرفعال کردن اظهارنظر در برخی پست های خاص، حذف ساده تر حساب های تعقیب کننده خصوصی و ارسال گزارش ناشناس در مورد پست های ارسالی نامناسب اشاره کرد.

همچنین کاربران به زودی خواهند توانست با اعمال این تغییرات برای همه کاربران نظرات ارسالی در پای هر مطلب ارسالی یا پست را لایک بزنند. خدماتی که مدتهاست در دیگر شبکه های اجتماعی محبوب ارائه می شود.

غیرفعال کردن ارسال نظر در پای پست های اینستاگرام احتمالا با استقبال گسترده کاربران و به خصوص کاربران مشهور مواجه می شود که در برخی مواقع با هجوم سازمان یافته دیگر کاربران و ارسال انبوه نظرات توهین آمیز مواجه می شوند. کاربران برای دسترسی به این خدمات باید به بخش تنظیمات پیشرفته یا Advanced Settings مراجعه کرده و گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنند و سپس با مراجعه به پست مورد نظر آن را اعمال کنند.

 

کلمات کلیدی : لایک ، اینستاگرام

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انتشار تصویر بی حجاب نامزد آقای دروازه‌بان در اینستاگرام در این عکس در حالی فوتبالیست مذکور خبر خواستگاری و پذیرش خود از ناحیه‌ی خانواده و انتشار تصویر عریان و جنجالی همسر ترامپ در فضای …محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شدالف محبوب‌ترین چهره‌های جهان در اینستاگرام چه …محبوب‌ترین چهره‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند؟آموزش کامل اینستاگرام فارنت آموزش کامل اینستاگرام و راه حل مشکل های اینستاگرام، آموزش ریپورت، بلاک و آنبلاک،آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس …آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویرعلی زیراییپایگاه اطلاع شبکههوش مصنوعی ممکن است در ارتباط با دستیاران دیجیتالی که کاربردهای عمومی دارند، پیشرفت الف قیمت آیفون و آیفون پلاس اعلام شدنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنابا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور جستجوگر اخبار پارسیکتمامی خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت انتشار تصویر بی حجاب نامزد آقای دروازه‌بان در اینستاگرام در این عکس در حالی فوتبالیست مذکور خبر خواستگاری و پذیرش خود از ناحیه‌ی خانواده و عروس خانم انتشار تصویر عریان و جنجالی همسر ترامپ در فضای مجازی عکس محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد الف محبوب‌ترین چهره‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند؟ محبوب‌ترین چهره‌های جهان در اینستاگرام چه کسانی هستند؟ آموزش کامل اینستاگرام فارنت آموزش کامل اینستاگرام و راه حل مشکل های اینستاگرام، آموزش ریپورت، بلاک و آنبلاک، آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویر آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویرعلی زیراییپایگاه اطلاع رسانی شبکه هوش مصنوعی ممکن است در ارتباط با دستیاران دیجیتالی که کاربردهای عمومی دارند، پیشرفت‌های الف قیمت «آیفون » و «آیفون پلاس» اعلام شد در کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با تغییرات آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه جستجوگر اخبار پارسیک تمامی خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت در مورد



لینک منبع :لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد

لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-نظرات-در-اینستاگرام-ممکن-شد‎Cached7 دسامبر 2016 ... مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند. لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد - تبیان article.tebyan.net/.../لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-نظرات-در-اینستاگرام-ممکن-شد‎Cached7 دسامبر 2016 ... این سومین بار در سه ماهه اخیر است که اینستاگرام تغییرات تازه ای در شبکه اجتماعی خود اعمال کرده تا امنیت کاربران خود را ارتقا بخشد و مانع از ... ایتنا - لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد itna.ir/fa/doc/news/.../لایک-زدن-غیرفعال-کردن-نظرات-اینستاگرام-ممکن 7 دسامبر 2016 ... ایتنا- مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند. لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد - آناج www.anaj.ir/.../لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-نظرات-در-اینستاگرام-ممکن-شد/?... 7 دسامبر 2016 ... لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در ... لایک زدن و غیرفعال کردن ارسال نظرات در اینستاگرام ممکن شد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/07/1570138 7 دسامبر 2016 ... مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند. لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/08/1571113‎Cached8 دسامبر 2016 ... مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده‌اند. این سومین‌بار در ... لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد - پرس شیعه ... pressshia.com/66065/لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-نظرات-در-اینستا/ 7 دسامبر 2016 ... مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده اند. به گزارش پرس ... لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد khabarooz.com/post/19699 به گزارش ایتنا از مهر به نقل از میل آنلاین، این سومین بار در سه ماهه اخیر است که اینستاگرام تغییرات تازه ای در شبکه اجتماعی خود اعمال کرده تا امنیت کاربران خود را ... لایک زدن و غیرفعال کردن ارسال نظرات در اینستاگرام ممکن شد caspress.com/174375/لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-ارسال-نظرات-در-ا/ 7 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین، این سومین بار در سه ماهه اخیر است که اینستاگرام تغییرات تازه ای در شبکه اجتماعی خود اعمال کرده تا ... لایک زدن و غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام ممکن شد | مهر | خبروان khabarone.ir/.../لایک-زدن-و-غیرفعال-کردن-نظرات-در-اینستاگرام-ممکن-شد 7 دسامبر 2016 ... مدیران شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ارائه خدمات جدید به کاربران در بخش نظرات و حریم شخصی خبر داده‌اند.