مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند

[ad_1]
پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند

خبرگزاری آریا-بیماریهایی که با یک نگاه پزشک به ظاهر شما فاش می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،پزشکان متخصص قادرند فقط با نگاه کردن به شما نکات بسیاری را درباره‌ی وضعیت سلامت شما فاش کنند. بله، پوست، ناخن و موهای شما سرنخ‌های مهمی برای پی‌بردن به راز درون بدن هستند. از اضطراب تا مشکلات گوارشی و دیابت، پزشکان متخصص دیابت، روانپزشکان و حتی چشم پزشکان آنچه در یک نگاه از ظاهر شما متوجه می‌شوند را با ما به اشتراک گذاشته‌اند.

 

چشم پزشکان
این پزشکان به دنبال چه سرنخ‌هایی هستند: پلک‌های قرمز یا ورم اطراف پلک
دکتر رابرت آبل متخصص چشم و اپتومتریست معتقد است بافت‌ حساس اطراف پلک ممکن است متورم، قرمز و یا حتی مغموم به نظر رسند و دلیل آن می‌تواند حساسیت یا تحریک و خارش ناحیه‌ی اطراف پلک ناشی از لوازم آرایشی همانند ریمل، سایه‌ی چشم یا حتی شامپو باشد. حساسیت‌های غذایی نیز می‌تواند عامل تورم پلک‌ بالایی شوند. تشخیص اینکه کدام یک از این موارد موجب تورم و دیگر موارد می‌شود از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است. وی در ادامه می‌گوید که قرمزی و ترشحات چشمی نیز موجب تحریک و تغییر مایع قرنیه می‌گردد. به عبارت دیگر چشم‌ها مستعد سوزش و تاری دید خواهید شد.

 

چه کمکی از پزشک ساخته است: ممکن است برای درمان علائم به وجود آمده در پلک‌ها به آنتی‌بیوتیک، قطره‌ی چشمی استروئید یا کرم هیدروکورتیزن معمولی نیاز داشته باشید.

 

مقصر کیست؟ شاید محصولات جدید آرایشی عامل تحریک پلک‌ها باشند اما واکنش‌های حساسیتی پس از چندین بار استفاده خود را نمایان می‌سازند.

 

برای حل معما، آبل این اقدامات را پیشنهاد می‌کند: نخست، چنانچه پوستی حساس دارید از محصولاتی که برای پوست‌های حساس طراحی شده که اغلب فاقد مواد معطر هستند، استفاده نمائید. سپس، تمام محصولات آرایشی که با چشمان شما در ارتباط مستقیمند را حذف و آنها را جداگانه امتحان نمائید تا دریابید کدام یک مضر است. در نهایت، اگر شواهد چیزی را نمایان نکرد، به متخصص پوست مراجعه نمائید تا آزمایشاتی مبنی بر تشخیص دقیق یک یا تمام موارد برایتان انجام دهد.

 

چاقی مفرط,تشخیص بیماری

جویدن ناخن ناشی از مشکلات روانی میباشد.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین وضعیت برای خواب نوزادخواب نوزاد بهترین وضعیت برای خواب نوزاد بهتر است کودک را عادت دهید به جهات مختلف خودزنی و خودکشی خودزنی خودزنی چیست؟ جرح خویشتن خود ویران گری موضعی تلقی می شودکه حاصل جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل به این ترتیب اگرچه جوش برای سلامتی انسان خطر ندارد اما کارایی او را کاهش می‌دهدمعرفی رشته های دانشگاهی خیلی مهم است که شما چه نگاهی به این رشته دارید و چگونه این آمادگی را در خود ایجاد کرده داکتر موسی شفیق ما نمیخواهیم افغانستان را …داکتر موسی شفیق ما نمیخواهیم افغانستان را قربانی پشتونستان کنیم ١٤ عقرب آبان ١٣٩١فیزیوتراپی به پربازدیدترین وبلاگ فیزیوتراپی خوش آمدید حرکت برای سلامت شایع ترین عوارض دوره یائسگی و راهکارهایی برای …یائسگی یا منوپوز، مرحله یی از زندگی زنان است که طی آن چرخه عملکرد تخمدان ها به عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماست گزارشکار ازمایشگاه صنایع غذایی نوشابه را بشر به بشر آنقدر منتقل می کنیم تا گاز آن کامل خارج شود میلی لیتر پاسخ به سوال های پزشکی شماموارد زیر مربوط به چند سوال شایع و پاسخ های خلاصه ارائه شده است لازم به توضیح است که بهترین وضعیت برای خواب نوزاد خواب نوزاد بهترین وضعیت برای خواب نوزاد بهتر است کودک را عادت دهید به جهات مختلف خوابانده خودزنی و خودکشی خودزنی خودزنی چیست؟ جرح خویشتن خود ویران گری موضعی تلقی می شودکه حاصل ناتوانی برای جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل اطلاعات به این ترتیب اگرچه جوش برای سلامتی انسان خطر ندارد اما کارایی او را کاهش می‌دهد داکتر موسی شفیق «ما نمیخواهیم افغانستان را قربانی پشتونستان داکتر موسی شفیق «ما نمیخواهیم افغانستان را قربانی پشتونستان کنیم» ١٤ عقرب آبان ١٣٩١ معرفی رشته های دانشگاهی خیلی مهم است که شما چه نگاهی به این رشته دارید و چگونه این آمادگی را در خود ایجاد کرده اید که فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی در بهترین درمان دیسک کمر تمرین برای کاهش درد کمر هنگام ایستادن خود را به جلو خم نکنید، گوش ها ، شانه و لگن را باید در یک امتداد و شکم را تو نگه شایع ترین عوارض دوره یائسگی و راهکارهایی برای کاهش آن یائسگی یا منوپوز، مرحله یی از زندگی زنان است که طی آن چرخه عملکرد تخمدان ها به پایان عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی



لینک منبع :پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند

پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/reveal-skin2-health.html‎Cachedبیماریهایی که با یک نگاه پزشک به ظاهر شما فاش می شود. پزشکان متخصص قادرند فقط با نگاه کردن به شما نکات بسیاری را درباره‌ی وضعیت سلامت شما فاش کنند. پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/bimari.../news20177182034080930.html‎Cached18 جولای 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند - برونشیت چیست؟ علائم ... linkchee.com/p6iaaaaaaaaia/‎Cached27 دسامبر 2016 ... پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند. علائم اضطراب, دیابت. بیماریهایی که با یک نگاه پزشک به ظاهر شما فاش می شود. پزشکان متخصص قادرند ... دسامبر 31, 2016 دسامبر 31, 2016 linkchee.com/r7eq4aaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... بیماریهایی که با یک نگاه پزشک به ظاهر شما فاش می شود. پزشکان متخصص قادرند فقط با نگاه کردنپوست سالمندان و خطر ابتلا به سرطان و عفونت خبرگزاری آریا - پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند www.aryanews.com/News/.../پوست-ما-وضعیت-سلامت-ما-را-آشکار-می-کند 17 آذر 1395 - 09:55:13 ق.ظ. پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند. خبرگزاری آریا-بیماریهایی که با یک نگاه پزشک به ظاهر شما فاش می شود. به گزارش خبرگزاری ... پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند - پایگاه خبری اقتصادی ... tnews.ir/news/920075551430.html‎Cached7 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری آریا،پزشکان متخصص قادرند فقط با نگاه کردن به شما نکات بسیاری را درباره ی وضعیت سلامت شما فاش کنند. بله، پوست، ناخن ... پیشگیری بهتر از درمان APK Download - Free Health & Fitness APP ... https://m.apkpure.com/پیشگیری-بهتر-از-درمان/ir.pishgiri.darmanbimari 23 آوریل 2017 ... این دردها جانتان را تهدید می کند! پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند به خاطر این 7 دلیل نباید قوز کنید علائم و راههای پیشگیری از سرطان چروک پوست | کدام بیماری باعث چروک پوست میشود؟ - نمناک namnak.com/بیماری-چروک-پوست.p32066‎Cachedجالب است بدانید چین و چروک ها می توانند حقیقت هایی را از سلامت ما آشکار کنند. برخی موارد علائم خاصی از چین و چروک ها می توانند بیانگر مشکلات خاصی در وضعیت ... پیشگیری بهتر از درمان – Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.pishgiri...hl...‎Cached Rating: 4.2 - 6 votes - Free در طول تاریخ پیشگیری در برابر بیماری ها نقش مهمی داشته است این برنامه شما را با نکاتی برای پیشگیری در برابر بیماری ها اشنا میکند برخی از موضوعات: سلامتی پوست و مو - پایگاه سلامتی مجید سلامت www.majidsalamat.com/articles.php?...سلامتی%20پوست%20و%20مو‎Cachedروغن زیتون خیلی خالص نه تنها برای سلامتی، بلکه برای پوست و مو نیز مفید است. آن را بصورت روزانه .... پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند. بیماریهایی که با ...