مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده

[ad_1]

سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
شرکت خصوصی مون اکسپرس (Moon Express) که مجوز سفرهای سیاحتی فضایی را در ماه اوت دریافت کرده، امیدوار است تا سال ۲۰۲۶ بتواند تورهای تفریحی به ماه را به فروش بگذارد.

به گزارش ایسنا، ناوین جین، بنیانگذار شرکت مون اکسپرس در مصاحبه‌ای ابراز امیدوار کرد که سفرهای خصوصی به ماه طی یک دهه آینده امکان‌پذیر بشود.

این شرکت نخستین نهاد غیردولتی است که موفق به دریافت مجوز از دولت آمریکا برای فرود در ماه شده است. شرکت مذکور همچنین قصد دارد یک کاوشگر روباتیک را در سال 2017 برای بررسی بهترین مناطق استخراج سنگ آهن، فلزات، کربن، نیتروژن، هیدروژن، مواد معدنی نادر زمینی و هلیوم 3 به سطح ماه بفرستد.

شرکت Moon Express برای کسب جایزه رقابت جهانی "گوگل لونار ایکس" بنیان گذاشته شده بود که طی آن در مجموع 30 میلیون دلار به نخستین تیم‌های خصوصی برای فرود نرم فضاپیما در ماه ارائه می‌شود.

سفر به فضا به عنوان یک گردشگر بسیار هزینه‌بر است. برای مثال شرکت ویرجین گالکتیک که قصد دارد گردشگران را به فضا اعزام کند، برای هر صندلی هزینه‌ای معادل 250 هزار دلار در نظر گرفته است که فقط صاحبان سرمایه و ثروتمندان می‌توانند از آن بهره ببرند.

اما قیمت‌گذاری رقابتی‌تر در صنعت گردشگری فضایی، به افراد بیش‌تری اجازه خواهد داد تا از لذت این تجربه بهره‌مند شوند. جین می‌گوید که سفر به ماه با قیمت ارزان‌تری انجام خواهد شد و احتمالا در نهایت برای هر ماموریت تنها چند هزار دلار هزینه داشته باشد.

وی افزود: ابتدا در ماموریت‌های به مقصد ماه حدود 25 میلیارد دلار هزینه در نظر گرفته می‌شد، اما ماموریت ماه در سال آینده تنها هفت میلیون دلار بوده و طی سال‌های بعدی شاهد کاهش بیش‌تر این هزینه‌ها خواهیم بود. برای مثال، 10 سال دیگر قیمت یک سفر تفریحی به ماه می‌تواند 10 هزار دلار باشد.

همچنین زمان این سفر می‌تواند کوتاه‌تر شود. جین اظهار امیدواری کرد که سفر به ماه با کمک فناوری‌های سریع‌تر، تنها در چهار ساعت انجام شود.

وی همچنین ابراز تمایل کرد که با الون ماسک، بنیانگذار شرکت اسپیس‌ایکس همکاری کند زیرا وی ایده‌های جاه‌طلبانه‌تری مانند سفر سرنشین‌دار به مریخ را مطرح کرده است. با این حال گفت که این سفر بسیار سخت و مملو از مانع خواهد بود که تفاوت دمایی چشمگیر و تابش‌های زیاد تنها بخشی از آن‌ها هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفر تابستانی به کدام کشور ارزان تر است؟سفر تابستانی به کدام کشور ارزان تر است خبر آنلاین زنگها خیلی وقت است برای گردشگری عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس پورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی حمله ماموران شهرداری با شوکر برقی به زن دستفروش اهوازی؟تصاویر مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسبمقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا راهنمای سفر به کیش دستور جلب محمود صادقی به قوت خود باقی استتحریک مردم و اخلال در نظم عمومی به اتهامات راهنمای سفر به آذربایجان راهنمای سفر به آذربایجان در تعطیلات عید نوروز خیلی ها راهی باکو و آذربایجان می شوندراهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکندبلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است جمعیت این کشور بالغ آب و هوای تایلند پیش بینی آن در چند روز آیندههزینه های سفر به تایلند بات واحد پول تایلند و تبدیلات آن هزینه هواپیما به تایلندمراکز دیدنی و تفریحی مالزی کوالالامپور پایتخت مالزی به حق تمام آسیاست چرا که فرهنگ چینی هندو و اسلامی را در هم سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس سروصدای ساخت فروشگاه های لوکس در ایران به گوش می رسد ایرانی اخبار اخبار اجتماعیسروصدای ساخت فروشگاه های لوکس در ایران به گوش می رسد ایرانی ها دست از راهنمای سفر به کیش با ۳۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید غرب به دلیل ناکارآمدی پورتال پرشین وی هم اکنون در پرشین وی حمله ماموران شهرداری با شوکر برقی به زن دستفروش اهوازی؟تصاویر راهنمای جامع سفر به بلغارستان لست سکند بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است جمعیت این کشور بالغ بر ۷ کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسب مقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا هزینه سفر به استان سرسبز کردستان ایرانپرشین پرشیا سفر به استان سرسبز کردستان ایران اجتماعی گردشگری و صنعت توریسم سفر به استان سرسبز پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر ترکیه عاشق سفر ترکیه سال هم مثل پارسال، ما دو سفر به آنتالیا داشتیم یکی در تعطیلات نوروز و دیگری در نیمه دوم



لینک منبع :سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده

سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده - ایسنا www.isna.ir/news/.../سفر-تفریحی-ارزان-به-ماه-در-10-سال-آینده‎Cached6 دسامبر 2016 ... شرکت خصوصی مون اکسپرس(Moon Express) که مجوز سفرهای سیاحتی فضایی را در ماه اوت دریافت کرده، امیدوار است تا سال 2026 بتواند تورهای ... سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده - فرارو fararu.com/fa/news/.../سفر-تفریحی-ارزان-به-ماه-در-10-سال-آینده‎Cached6 دسامبر 2016 ... شرکت خصوصی مون اکسپرس(Moon Express) که مجوز سفرهای سیاحتی فضایی را در ماه اوت دریافت کرده، امیدوار است تا سال 2026 بتواند تورهای ... سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده - onvansho onvansho.ir/result/سفر-تفریحی-ارزان-به-ماه-در-10-سال-آینده.html سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 یک سفر تفریحی به ماه می به ماه در 10 سال آینده . تور ارمنستان آرمن12 تور ارزان ارمنستان در آرمن12 تور ارمنستان را با قیمت ارزان در هر ... سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده - نیشکرنیوز sugarcanenews.ir/سفر-تفریحی-ارزان-به-ماه-در-۱۰-سال-آینده/ 6 دسامبر 2016 ... سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده ... مقاله قبلی نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی آغاز به کار کرد. سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران ... khabarfarsi.com/u/29256486 6 دسامبر 2016 ... سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده. شرکت خصوصی مون اکسپرس(Moon Express) که مجوز سفرهای سیاحتی فضایی را در ماه اوت دریافت کرده، ... #کاوشگر hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/کاوشگر‎CachedOn Jun 12 @DigikalaMag tweeted: "⌛ تقویم تاریخ ۵۰ سال پیش در چنین روز. ... سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده #فرودگر #فضا #کاوشگر #گردشگری #ماه ... سفر تفریحی ارزان به ماه | نیویورک> شرکت خصوصی مون اکسپرس - قطره www.ghatreh.com/news/nn34933160/سفر-تفریحی-ارزان-ماه 6 دسامبر 2016 ... سفر تفریحی ارزان به ماه در 10 سال آینده ... البته این سفر فقط به نسبت یک سفر فضایی ارزان تلقی می شود زیرا برای هر صندلی هزینه ای معادل 250 ... گردشگری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری‎Cached Similarواژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. ... قرار دارند که به دلیل نزدیکی و ارزان بودن مسافرت، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار می‌گیرند. ... در طی قرن شانزدهم در انگلستان برگزاری تورهای بزرگ تفریحی کاملاً مرسوم بود. .... ظرف مدت ۱۰ سال شرکت وی گردشگری گروهی را شروع کرده بود و مقاصد پالما ... زورق: سفر به باکو zoraq.com/azerbaijan/baku‎Cachedباکو، بزرگترین شهر آذربایجان را چطور بگردیم، در رستوران چه غذایی بگیریم، از کجا خرید کنیم، چطور بچه‌ها را در باکو سرگرم کنیم و از یک سمت شهر به سمت دیگر ... پیش بینی های مسافرتی در سال آینده - کوله پشتی kooleposhty.com/fa/.../پیش-بینی-های-مسافرتی-در-سال-آینده‎Cachedدانستنی های سفر، سفرهای جاده ای، بلیط ارزان هواپیما و . ... تاریخ انتشار:۱۰:۲۶ - ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - 2016 September 02 ... ما سفر را می دانیم و سال آینده می تواند بهترین سال برای کسانی که به مکان های دور و گسترده سفر می کنند، باشد. ... در ماه های تابستانی مسافرت در اوج خود است و قیمت بلیط ها با افزایش و کم یابی مواجه می شود. در سال ...