مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه

[ad_1]

 

کد مطلب: 421799

هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۵

رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه با این کار امکان دسترسی مهاجمین را به اطلاعات شخصی خود می‌دهید.

سیدغلامرضا حسینی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه می‌تواند آسیب‌های جدی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: به‌تازگی تحقیقاتی توسط گروهی از محققین منتشر شده که نشان می‌دهد، نیمی از مردم زمانی که فلش‌ مموری گمشده‌ای را پیدا می‌کنند، در کمال بی‌اطلاعی آن را به رایانه‌ شخصی خود متصل می‌کنند.

رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی تاکید کرد: اگر برای شما هم چنین اتفاقی رخ دهد، چه کار می‌کنید؟ آن را به دستگاه خود متصل می‌کنید یا آن را به نزدیک ترین سطل آشغال اطرافتان می‌اندازید؟

حسینی تاکید کرد: بهتر است که آن را به حال خود رها کنید، اگر آن را بردارید و به دستگاهی متصل کنید شاید چیز خاصی جز دیدن عکس‌های شخصی یا اطلاعات بلا استفاده نبینید اما ممکن است در همان لحظه مورد هدف یک جنایتکار قرار گرفته باشید.

وی ادامه داد: با قرار دادن فلش به داخل دستگاه ،با این کار مهاجم می‌تواند به کامپیوتر شما دسترسی و کلمات عبور شما یا همان پسوردهایتان را ردیابی کرده و هم‌چنین می‌تواند کامپیوتر شما را توسط باج افزارها آلوده سازد.

رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی افزود: برای یک مجرم سایبری دزیدن رمزعبور کارت اعتباری شما که در آن مقداری پول است یا باجی که توسط رمزگذاری اطلاعاتتان دریافت می شود،می‌تواند یک معامله خوب محسوب شود.

حسینی خاطرنشان کرد: قطعا مبلغی که به جیب می‌زنند خیلی بیشتر از مبلغی است که برای گذاشتن تله فلش هزینه کرده‌اند.

 

کلمات کلیدی : فلش مموری+آنتی ویروس

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رقابت ترامپ و هیلاریکاریکاتورجزییات جدید از تغییر واحد پول ایران هدیه آیت الله هاشمی به استاد شجریانپایگاه خبری الف مبارزه با آلودگی هوا به روش پاریس حمل‌ونقل عمومی رایگان اجازه تردد فقط به خودروهای اولین پس‌لرزه وام درصدیپیش‌بینی تحلیلگران از قیمت نفت پیش‌بینی جالب نماینده نزدیک به شهردار پایگاه خبری الفنفت از دلار به دلار رسید اما ما درصد درآمد نفتی کشور ‏را هم به صندوق ذخیره ارزی رقابت ترامپ و هیلاریکاریکاتور انگلیسبا قدرت از اجرای برجام حمایت میکنیم ائتلاف ضد داعش به تضمینی برای حضور اولین پس‌لرزه وام درصدی پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت نفت پیش‌بینی جالب نماینده نزدیک به شهردار تهران پایگاه خبری الف انتقاد تند کیهان از علی مطهریاین نمایندهِ پیاده، بی صلاحیت که سنگ جماعت فتنه‌گر را به سینه الف رییس جمهور در مقابل اتهام ویژه خواریهای برادرش چه می کند؟ جناب آقای دادستان از مردم در برابر قانون شکنان یقه سفید حمایت کنید تا در مبارزه با فساد در



لینک منبع :هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه

الف - هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه alef.ir/vdcjhvexhuqe8az.fsfu.html?421799‎Cached7 دسامبر 2016 ... رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه با این کار امکان ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - روزنامه دنیای ... donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1142006‎Cached7 دسامبر 2016 ... رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه با این کار امکان دسترسی مهاجمین را به اطلاعات شخصی خود می ... خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../خودداری-از-اتصال-فلش-مموری-پیدا-شده-به-رایانه‎Cached27 نوامبر 2016 ... کارشناسان پلیس فتای استان مازندران در خصوص خطرات اتصال فلش USB پیدا شده به کامپیوتر های شخصی هشدار دادند. هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../هشدار-خودداری-از-اتصال-فلش-مموری/.../6113023/‎Cached7 دسامبر 2016 ... رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه با این کار امکان دسترسی مهاجمین را به اطلاعات شخصی خود می ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29330908 7 دسامبر 2016 ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه. رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری پیداشده به داخل دستگاه با این ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - وسریا wesria.xyz/news/405876 هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل ... خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه | پرتال خبر https://www.portalekhabar.com/خودداری-از-اتصال-فلش-مموری-پیدا-شده-به-ر/‎Cachedکارشناسان پلیس فتای استان مازندران در خصوص خطرات اتصال فلش USB پیدا شده به کامپیوتر های شخصی هشدار دادند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه ... هشدار خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - onvansho https://onvansho.ir/.../هشدار-خودداری-از-اتصال-فلش-مموری-پیدا-شده-به-رایانه.html هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه به تخلفات اعلام شده از . چگونگی حل مشکل فرمت نشدن فلش مموری سایت آموزشی لیمو همچنین اگر بعد از اتصال مموری ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - دانلود فیلم ... www.vavo.ir/ch/هشدار؛خودداری_از_اتصال_فلش_مموری_پیدا_شده_به_رایانه هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه. دانلود فلش مموری سن دیسک ... دانلود هشدار فلش مموری که باعث سوختن کامپیوتر خواهد شد · دانلود بازیابی اطلاعات ... هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانه - واضح - سایت واضح vazeh.com/.../هشدار-خودداری-از-اتصال-فلش-مموری-پیدا-شده-به-رایانه هشدار؛خودداری از اتصال فلش مموری پیدا شده به رایانهتاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۵ رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: با قرار دادن فلش مموری ...