مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این دردها جانتان را تهدید می کند!

[ad_1]
این دردها جانتان را تهدید می کند!

خبرگزاری آریا-کمردرد گاهی به علت جابه‌جایی دیسک و فشار عصب نخاعی است.
به گزارش خبرگزاری آریا،حتما برایتان پیش آمده که دردی شدید ناگهان سراغ‌تان بیاید و تا به خود بیایید، اثر و ردی از آن در بدن‌تان باقی نمانده. همه ما این قسم دردها را تجربه کرده‌ایم؛ گاهی آن را در ناحیه سر یا کمر و گاهی در شکم تجربه کرده‌ایم. درد شدید و یک‌باره لزوما نشانه بیماری و مشکل حاد نیست اما نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

ممکن است دردی که یک‌دفعه و بدون هیچ دلیلی سراغ‌مان آمده، همان‌طور هم از بین برود ولی بعضی وقت‌ها این‌طور نیست وما با دردی روبه‌رو ایم که هرازگاهی تکرار می‌شود و به دفعات سراغ‌مان می‌آید پس هرگز فراموش نکنیم نسبت به هیچ دردی نباید بی‌تفاوت بود چون شاید پشت ظاهر این دردهای گذرا اتفاقی در حال وقوع باشد؛ اتفاقی که ممکن است به دردهای طولانی مدت منجر شود.

 

به‌هر حال دانستن اینکه منشا هر درد به چه عامل یا عواملی بازمی‌گردد، می‌تواند در پیگیری و درمان موثر باشد. به همین دلیل بد نیست با چند درد و دلایل به وجود آمدن آنها بیشتر آشنا شویم. برای آشنایی بیشتر با دردهای رایج در بدن، مطالعه این مطلب بسیار مفید خواهد بود.

 

سردرد,علت درد پهلوها,درد پهلوها

درد پهلو ها می‌تواند نشانه بیماری کلیوی یا اختلال در عملکرد آن باشد

 

• درد پهلوها
گاهی پهلوها دچار دردی شدید می‌شوند؛ دردی که چند لحظه‌ای چهره شما را درهم می‌کند و به مرور برطرف و ناپدید می‌شود. این درد عاصی‌کننده در بسیاری از موارد خودبه‌خود از بین می‌رود و به دست فراموشی سپرده می‌شود. اما این درد چرا بروز می‌کند؟ توجه به ظهور درد در شناسایی آن موثر است. اگر درد پهلو، حالت گرفتن و ول کردن دارد یا در شرایطی که در مسیر جریان خنک هوا قرار می‌گیرید سراغ‌تان می‌آید، می‌تواند نشانه بیماری کلیوی یا اختلال در عملکرد آن باشد. اما اگر این درد  به طور ناگهانی و خیلی شدید در ناحیه پهلوی‌تان ظاهر می‌شود و نمودش اینگونه است که انگار سیخی به پهلوی راست شما وارد می‌شود و درد تا ناحیه زیر شکم کشیده می‌شود، می‌تواند نشانه تورم یا التهاب آپاندیسیت باشد.

 

با درد پهلو چه کار کنیم؟

در حالت اول بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، گرم نگه‌داشتن موضع و تسکین آن با یک مسکن ساده است تا سر فرصت بتوانید به متخصص کلیه و مجاری ادرار مراجعه کنید. اما در مورد دوم، دردتان آنقدر شدید است که سریع به فکر ملاقات با پزشک و جراح عمومی بیفتید. درد آپاندیسیت را باید جدی گرفت؛ چراکه عفونت ناشی از آن می‌تواند حفره شکمی را آلوده و بیمار را در شرایط سختی قرار دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زنان مشهور زنانمشهورویکتوریا وودهال کلافلین اسطوره ای برای دختران امریکا ویکتوریا وودهال کلافلین سال زنان مشهور زنانمشهور ویکتوریا وودهال کلافلین اسطوره ای برای دختران امریکا ویکتوریا وودهال کلافلین سال ۱۸۳۸ در کاش میشد اشک را تهدید کرد



لینک منبع :این دردها جانتان را تهدید می کند!

این دردها جانتان را تهدید می کند! - سلامتی salamati.ir/2017/07/28/این-دردها-جانتان-را-تهدید-می-کند/‎Cached28 جولای 2017 ... حتما برایتان پیش آمده که دردی شدید ناگهان سراغتان بیاید و تا به خود بیایید، اثر و ردی از آن در بدنتان باقی نمانده. همه ما این قسم دردها را تجربه کردهایم؛ ... این دردها جانتان را تهدید می کند! - بیتوته www.beytoote.com/health/.../get3-know2-threatens.html‎Cachedکمردرد گاهی به علت جابه‌جایی دیسک و فشار عصب نخاعی است. این دردها جانتان را تهدید می کند! حتما برایتان پیش آمده که دردی شدید ناگهان سراغ‌تان بیاید و تا به خود ... کدام دردها جانتان را تهدید می کند؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/articles/.../کدام-دردها-جانتان-را-تهدید-می-کند؟‎Cached2 سپتامبر 2015 ... کدام دردها جانتان را تهدید می کند؟ ... اما این درد چرا بروز می‌کند؟ ... اما اگر این درد به طور ناگهانی و خیلی شدید در ناحیه پهلوی‌تان ظاهر می‌شود و نمودش ... این دردها جانتان را تهدید می کند! | | linkchee.com/23ea4aaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... این دردها جانتان را تهدید می کند! سردرد,درد کمر,درد پهلوها. کمردرد گاهی به علت جابه‌جایی دیسک و فشار عصب نخاعی است. این دردها جانتان را تهدید می کند! این دردها جانتان را تهدید می کند! - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/این-دردها-جانتان-را-تهدید-می-کند/9442426‎Cached28 جولای 2017 ... حتما برایتان پیش آمده که دردی شدید ناگهان سراغتان بیاید و تا به خود بیایید، اثر و ردی از آن در بدنتان باقی نمانده. همه ما این قسم دردها را تجربه کردهایم؛ ... این دردها جانتان را تهدید می کند! | سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../این-دردها-جانتان-را-تهدید-می-کند/‎Cached28 جولای 2017 ... این دردها جانتان را تهدید می کند! درد شدید و یکباره لزوما نشانه بیماری و مشکل حاد نیست اما نباید نسبت به آن بیتفاوت باشیم.ممکن است دردی که یکدفعه ... کدام دردها جانتان را تهدید می کند؟ - هموطن | پرتال خبری www.hamvatan.net/archive/.../کدام-دردها-جانتان-را-تهدید-می-کند؟/‎Cached31 آگوست 2015 ... همه ما این قسم دردها را تجربه کرده ایم؛ گاهی آن را در ناحیه سر یا کمر و گاهی در ... کدام دردها جانتان را تهدید می کند؟ درد پهلوها. گاهی پهلوها دچار دردی شدید می ... پیشگیری بهتر از درمان - Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.pishgiri...hl...‎Cached Rating: 4.2 - 6 votes - Free در طول تاریخ پیشگیری در برابر بیماری ها نقش مهمی داشته است این برنامه شما را با نکاتی برای پیشگیری در برابر بیماری ها اشنا میکند برخی از موضوعات: پیشگیری بهتر از درمان APK Download - Free Health & Fitness APP ... https://m.apkpure.com/پیشگیری-بهتر-از-درمان/ir.pishgiri.darmanbimari 23 آوریل 2017 ... این برنامه شما را با نکاتی برای پیشگیری در برابر بیماری ها اشنا ... این دردها جانتان را تهدید می کند! پوست ما وضعیت سلامت ما را آشکار می کند پیشگیری - جوان ایرانی www.irjavan.com/health/prevention/page/3/‎Cachedاین دردها جانتان را تهدید می کند! کمردرد گاهی به علت جابه‌جایی دیسک و فشار عصب نخاعی است این دردها جانتان را تهدید می کند! حتما برایتان پیش آمده که دردی شدید ناگهان ...