مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند بار در روز مسواک بزنیم ؟

[ad_1]
چند بار در روز مسواک بزنیم

بامداد – جام جم/ یک متخصص بهداشت و سلامت دهان گفت: حداقل روزی دو بار با استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید افراد مسواک بزنند .
دکتر محمدرضا خامی، دندانپزشک اجتماعی و متخصص بهداشت و سلامت دهان در گفت و گو با برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت با بیان اینکه حداقل روزی دو بار با استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید افراد مسواک بزنند، افزود: یکبار قبل از خواب به افراد توصیه می شود مسواک بزنند؛ چون ترشح بزاق در طول شب و خواب کم می شود و هنگام صبح که بعد از صبحانه باشد، بهتر است.
وی در ادامه بیان کرد: البته اگر فرد در طول روز قادر به مسواک زدن نیست. بهتر است از خوردن میان وعده های غیر ضروری که از مواد قندی تهیه شده اند پرهیز کند یا اگر از این دست خوراکی ها استفاده می کند دهان و دندان خود را با آب شست و شو دهد.
این متخصص بهداشت و سلامت دهان در پاسخ به این پرسش که به نظر شما استفاده از دهان شویه ها موثر است، گفت: بله، دهان شویه ها انواع مختلفی دارند که برای مشکلات لثه یا پوسیدگی دندان داده می شود که استفاده از هر کدام در جای خود و با تجویز دندانپزشک مناسب است.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است هر پروتزی که داخل دهان گذاشته می شود، ملاحظات و رعایت های خاص خودش را دارد مثلا فردی که روکش یا بریج گذاشته باید به توصیه های دندانپزشک خود عمل کند یا کسی که ایمپلنت دارد باید ملاحظات مربوط را که توسط دندانپزشک بیان شده، اجرا کند.

این متخصص بهداشت و سلامت دهان در خصوص استفاده از آب نمک رقیق یا غذاهای خاص برای رفع بوی بد دهان بیان کرد: آب نمک رقیق می تواند موثر باشد. دهان شویه های خاصی توسط متخصص طب سنتی ارائه می شود که آن هم مفید است.
وی در ادامه افزود: برخی مصرف کرفس، هویج، سیب و جعفری را برای رفع بوی بد دهان توصیه می کنند که همه اینها مفید است.
این متخصص بهداشت و سلامت دهان در پایان با بیان اینکه آب نمک یا دهان شویه را با نظر پزشک خودتان مصرف کنید، اظهارداشت: آب نمک یا نمک حالت ضد عفونی دارد که در جای خودش مفید است. دهان شویه نیز برای مشکلات خاصی توسط دندانپزشک توصیه می شود که آن هم جای خودش را دارد.

بهداشت بهداشت دهان بهداشت دهان و دندان بهداشت شخصی بهداشت و سلامت بهداشت و سلامت دهان و دندان بهداشت و سلامن دهان روش صحیح مسواک زدن سلامت سلامت دندان سلامت دهان و دندان مسواک مسواک زدن ۱۳۹۵-۰۹-۱۷

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین زمان مسواک زدن حداقل بار در روز دندان‌های خود را مسواک بزنیم، زمان مسواک زدن باید دقیقه طول بکشدصحیح مسواک زدنبا تصاویر هدف اصلی از مسواک زدن، پاک کردن کلیه ی مواد غذایی همراه با مواد رسوبی مختلف و نکاتی که باید درباره دوره آموزشی …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق بدون ویرایش یک روز قشنگ بارونیه و اون چیزی که قشنگترش میکنه اینه که آدم خودش رو به مریضی زده باشه و الف اصول استفاده از مسواک و نخ دنداننظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر چند پیشنهاد موثر برای موهایتان زیباشو دات کامبهترین آرایشگرهای تهران در زمینه های مختلف آرایش و زیبایی چه کسانی هستند؟ توهین به نظام و رهبری مبارز کلیپسـؤال ۱۴۶۰ در روز عاشورا مراسمى مانند قمه زنى و پابرهنه وارد آتش و ذغال روشن شدن بهترین زمان مسواک زدن حداقل بار در روز دندان‌های خود را مسواک بزنیم، زمان مسواک زدن باید دقیقه طول بکشد صحیح مسواک زدنبا تصاویر مسواک زدن صحیح از ارکان اصلی مقوله ی بهداشت دهان و دندان است کمتر کسی را می توان یافت که در نکاتی که باید درباره دوره آموزشی سربازی بدانید ‎با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر می‌توانید از ارسال اخبار جدید در سایت از طریق ایمیل بدون ویرایش یک روز قشنگ بارونیه و اون چیزی که قشنگترش میکنه اینه که آدم خودش رو به مریضی زده باشه و مونده الف اصول استفاده از مسواک و نخ دندان پشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران مایه می چند پیشنهاد موثر برای موهایتان زیباشو دات کام جهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید توهین به نظام و رهبری مبارز کلیپ سـؤال ۱۴۶۰ در روز عاشورا مراسمى مانند قمه زنى و پابرهنه وارد آتش و ذغال روشن شدن برگزار مى متیس بلاگنور ایمان توضیحات متیس بلاگ نورایمانتوضیحات ۱حالت توبه در صورتی موثر است که انسان به حد بلوغ فکری برسد وگرنه در احوالاتی از ترس یا هیجان مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو عوامل ناباروری در اطراف ما قسمت اول ویژگی کرایوتراپی یا فریز کردن رَحِم چند دلیل مهم برای انگلیسی دقیقه در روز نزدیکی در روز تخمک گذاری تعداد دفعات مدفوع در روز افزایش اصطکاک در روز برفی عکس حاملگی در روز پریود پیش بینی هوا در روز آینده قمه زنی در روز عاشورا نحوه مصرف قهوه سبز در روز



لینک منبع :چند بار در روز مسواک بزنیم ؟

در طول روز چند بار مسواک بزنیم؟ - نمناک namnak.com/مسواک-زدن-در-روز.p40703‎Cachedمسواک و مسواک زدن و مسواک زدن در طول روز و چند بار مسواک بزنیم و در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم را در نمناک بخوانید. بهترین زمان مسواک زدن - تبیان article.tebyan.net/147123/بهترین-زمان-مسواک-زدن‎Cached11 دسامبر 2010 ... اما پرسشی که برای کاربران ما وجود دارد این است که بهترین زمان مسواک زدن چه موقع می باشد؟ در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم و نحوه صحیح مسواک زدن ... چند بار در روز باید مسواک بزنیم؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_5025.html‎Cached Similarاین یکی از شایع ترین سوالاتی است که در مطب دندانپزشکی از دندانپزشکان پرسیده می شود بسیاری از مردم در مسواک زدن فقط به پاک کردن خرده های غذایی. چند بار در روز مسواک بزنیم؟ – پزشکان ایران www.pezeshkan.org/?p=31197‎Cached Similarچند بار در روز مسواک بزنیم؟ راز لبخند زیبا و جوان در نوع غذای مصرفی و نحوه مسواک زدن است، اما شاید برایتان عجیب باشد که بدانید عادت های بد می تواند آسیب جدی به ... قبل از خواب مسواک بزنیم یا صبح چندبار در روز مسواک بزنیم - آفتاب www.aftabir.com/.../قبل-از-خواب-مسواک-بزنیم-یا-صبح-چندبار-در-روز‎Cached13 فوریه 2016 ... اکثر مردم، مسواک زدن دندان های خود را یک راه برای مقابله در برابر کرم خوردگی دندان می دانند و همچنین بدست آوردن نتایج دلپذیری مانند یک لبخند روشن و ... چند بار در روز مسواک بزنیم - کلینیک دندانپزشکی رویال royalclinic.ir/بهداشت-دهان-و.../چند-بار-در-روز-مسواک-بزنیم.html‎Cached18 ا کتبر 2014 ... 2 بار مسواک زدن در روز کافی است. دو بار مسواک زدن در روز کافی است زیرا باکتری‌های دندان حداقل 12 ساعت یک بار نقل مکان می‌کنند. مسواک زدن بر روی ... در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم؟! - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/222593/در-شبانه-روز-چند-بار-مسواک-بزنیم‎Cached Similar27 نوامبر 2013 ... بر اساس یافته‌های سازمان بهداشت دهان و دندان در فرانسه، دو نوبت مسواک زدن در شبانه روز کافی است. چند بار در روز مسواک بزنیم خوبه ؟ - بروزترین ها www.berooztarinha.com/.../چند-بار-در-روز-مسواک-بزنیم-خوبه-؟.html‎Similarچند بار در روز مسواک بزنیم خوبه ؟ بر اساس یافته‌های سازمان بهداشت دهان و دندان در فرانسه، دو نوبت مسواک زدن در شبانه روز کافی است. برخلاف توصیه دندانپزشکان. چند بار در روز باید مسواک بزنیم؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/24501‎Cached Similarاین یکی از شایع ترین سوالاتی است که در مطب دندانپزشکی از دندانپزشکان پرسیده می شود. بسیاری از مردم در مسواک زدن فقط به پاک کردن خرده های. چند بار در روز مسواک بزنیم؟ - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/32160/چند-بار-در-روز-مسواک-بزنیم‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... شفاآنلاین-به گفته محققان دانشگاه لندن، دو بار مسواک زدن نرم دندان‌ها به شکل 45 درجه در روز کافی است.