مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به عنوان یکی از قربانیان شاخص اثرات مخرب مربوط به تغییرات جوی شناخته شده است.

 

 توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند

به نقل از نیویورک تایمز، مطالعه جدید دانشمندان نشان از آن دارد که افزایش تغییرات جوی در سالهای اخیر منجر به شکل گیری توفانهای مخربی در سراسر آمریکا شده است.

طی دهه های گذشته تحقیقات زیادی انجام شده که نشان می دهد یکی از نتایج مخرب تغییرات جوی، افزایش توفانهای شدیدی است که با جاری شدن سیلاب و رانش زمین همراه می شود. حالا اما تحقیقات جدیدی انجام شده که آمریکا را به عنوان یکی از قربانیان مهم این فعل و انفعالات زیست محیطی معرفی می کند.

بر پایه این تحقیقات که توسط دانشمندان مرکز ملی تحقیقات اتمسفریک در کلورادوی آمریکا صورت گرفته، سراسر آمریکا متأثر از این توفانهای مخرب مرتبط با تغییرات جوی خواهد بود. این تحقیقات همچنین نشان می دهد که در بخشهای مختلف قاره آمریکا این اثرگذاری با متغیرهای مختلفی همراه خواهد بود.

جزئیات بیشتر این تحقیق که در Nature Climate Change منتشر شده گویای این واقعیت است که اگر حجم تولید گازهای گلخانه ای در همین سطح باقی مانده و اقدامی در راستای کاهش آن صورت نگیرد آنگاه باید منتظر موج گسترده ای از توفانها بود که آمریکا را نشانه می روند.

در این بررسی آمده است که خلیج مکزیک و مناطق شمال شرقی آمریکا بیشترین لطمات را از این توفانهای مخرب متحمل خواهند شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آیدافشای خیانت اوباما به همسرش تصویرباراک اوباما حدود دو سال پیش، یعنی زمانی که عضو مجلس سنای آمریکا بود، به همسرش عکسپا تو کفش زنان پارسینههمّت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‌ اش بشناسانیم واکنش وزارت خارجه به یاوه گویی جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیاهمیت تاثیر اقلیم بر معماری،انجام مطالعات و پژوهش های جامعی را در این زمینه ایجاب می گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمدزمین‌شناسی یکی از دانش‌های بنیانی به شمار می‌آید که شاید بزرگترین رسالتش، بررسی پیچک نیوز اخبار روز خبرگزاری پیچکپربیننده های امروز پیشنهاد گستاخانه آمریکا و قطر به همسر بشار اسد فال روزانه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش…پایگاه تخصصی نقد و بررسی عرفانهای کاذبمرتاض ها از جن و شیاطین کمک می‌گیرند حضرت آیت الله جوادی آملی گفت کار مرتاض‌ها با مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی علیرضا حیدری، فنی ترین کشتی گیر سال جهان در کراسنوبارسک روسیه، رقیب سال های متوالی الدار دانلود آهنگ های علی گرائیلی؛ خواننده مازندرانی علی گرائیلی خواننده مازندرانی دانلود میشه اول روی هر اهنگی که می خوای کلیک کن بعد روی چیز افشای خیانت اوباما به همسرش تصویر «باراک اوباما» حدود دو سال پیش، یعنی زمانی که عضو مجلس سنای آمریکا بود، به همسرش خیانت کرد و تاریخ ژاپن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تاریخژاپن تقسیم‌بندی کلی دوران‌های تاریخی معمولاً تاریخ ژاپن را به ۷ دوره بزرگ تقسیم می‌کنند جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی اهمیت تاثیر اقلیم بر معماری،انجام مطالعات و پژوهش های جامعی را در این زمینه ایجاب می کند گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد زمین‌شناسی یکی از دانش‌های بنیانی به شمار می‌آید که شاید بزرگترین رسالتش، بررسی همه پیچک نیوز اخبار روز خبرگزاری پیچک پربیننده های امروز پیشنهاد گستاخانه آمریکا و قطر به همسر بشار اسد فال روزانه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… پایگاه تخصصی نقد و بررسی عرفانهای کاذب مرتاض ها از جن و شیاطین کمک می‌گیرند حضرت آیت الله جوادی آملی گفت کار مرتاض‌ها با کمک جن و



لینک منبع :توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند

توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../توفانهای-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند 7 دسامبر 2016 ... آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به عنوان یکی از قربانیان شاخص اثرات مخرب مربوط به تغییرات جوی شناخته ... Images for توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../توفان-های-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند/ 10 دسامبر 2016 ... توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند. آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به عنوان یکی از قربانیان شاخص ... توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند - مجله اینترنتی کشاورز جوان https://keshavarzejavan.ir/blog/.../توفان-های-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند/ توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری مهر: آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به ... توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند | محبوب ها mahboobha.ir/.../%3Cstrong%3Eتوفان%3C/strong%3E-های-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند به نقل از نیویورک تایمز، مطالعه جدید دانشمندان نشان از آن دارد که افزایش تغییرات جوی در سالهای اخیر منجر به شکل گیری توفانهای مخربی در سراسر آمریکا شده است. توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند - تیتر شهر - تی نیوز tnews.ir/news/0d2075569033.html‎Cached7 جولای 2017 ... توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند. آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به عنوان یکی از قربانیان شاخص ... توفان های مخرب آمریکا را نشانه می روند – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/290371/ 7 دسامبر 2016 ... توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند. به نقل از نیویورک تایمز، مطالعه جدید دانشمندان نشان از آن دارد که افزایش تغییرات جوی در سالهای اخیر منجر به ... خبریار هوشمند لایک خور - توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند www.likekhor.ir/فناوری-و.../9340-توفانهای-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند آمریکا به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده کربن در دنیا به عنوان یکی از قربانیان شاخص اثرات مخرب مربوط به تغییرات جوی شناخته شده است. توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند | خبرگزاری مهر vista.ir/news/31948396/توفانهای-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند اخبار مهم روز · سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · فناوری · عکس · فیلم · روزنامه · مجله · خبرنامه · Vista News Hub. توفانهای مخرب آمریکا را نشانه می روند - onvansho onvansho.ir/result/توفانهای-مخرب-آمریکا-را-نشانه-می-روند.html متأثر از این توفانهای مخرب مرتبط با توفانها بود که آمریکا را نشانه می روند . مشرق مسکو تحریم‌های جدید آمریکا روند صلح در سوریه را روسیهایران روند صلح در سوریه را ...