مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه

[ad_1]

با رسیدن به فصل سرما بازار خرید انواع کت و پالتو زنانه و مردانه داغ میشود. قبل از خرید هر نوع لباس زمستانی به سایز، جنس و رنگ آن توجه کنید.

با نزدیک‌شدن فصل سرما، بازار خرید و فروش لباس‌های گرم پاییزی و زمستانی حسابی داغ می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین و پرتنوع‌ترین محصولات این فصل انواع مانتو، پالتو و بارانی هستند که بسته به رنگ و مدل آن و البته نیاز فرد، همراه با متعلقاتی نظیر شال، کلاه، دستکش، چکمه و ... خریداری می‌شود. 

برخی افراد ترجیح‌ می‌دهند که همیشه یک سبک ساده و کلاسیک را دنبال کنند اما بعضی دیگر تنوع طلب بوده و صبر می‌کنند ببینند امسال چه چیزی مُد می‌شود و بعد سراغ فروشگاه‌ها می‌روند. آنچه که مهم است این است که لباسی که می‌پوشیم ما را هرچه برازنده‌تر و بهتر نشان بدهد، خواه با سبک ساده و خواه با آخرین مد روز.

نکته‌ای که درباره لباس‌های مد روز باید به آن توجه کرد این است که این مد‌ها همیشه متناسب و شکیل نیستند و نباید صرفا به دلیل جدید بودن و همه‌گیر شدن ما هم از آن‌ها پیروی کنیم. قبل از انتخاب هر لباسی باید به فرم بدن، سایز، سن، موقعیت اجتماعی و البته نیاز خود توجه کرده و بعد اقدام به خرید کنیم. 

درباره خرید لباس‌ از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد تناسب آن لباس با فرم و سایز بدن ماست. بعد از آن، فاکتورهایی نظیر مدل لباس، رنگ، جنس، قیمت و ... وجود دارند که آن‌ها را نیز نباید فراموش کرد. در ادامه نکاتی کلیدی در رابطه با انتخاب و خرید یک لباس زمستانی مناسب به شما آموزش خواهیم داد و امیدواریم با پیروی از این نکته‌ها، پاییز و زمستانی شیک و راحت را سپری کنید. 

مدل پالتو زنانه، عکس پالتو زنانه جدید، پالتو جدید زنانه، پالتو دخترانه، پالتو کوتاه، پالتو چرم

نکات مهم در انتخاب پالتو زنانه:

قبل از خرید هر نوع بارانی و یا پالتو زنانه، از خود بپرسید که آیا قرار است هر روز از آن استفاده کنید یا در مواقع خاصی مانند مهمانی یا جلسه کاری می‌خواهید آن را بپوشید. همچنین می‌خواهید آن پالتو آنقدر گرم باشد که تنها هم بشود آن را پوشید یا می‌خواهید آن را با لباس‌های دیگری بپوشید.

اگر قرار است پالتویی که می‌خرید را هر روز بپوشید سعی کنید یک پارچه با کیفیت مثل کشمیر، ابریشم یا پشم را انتخاب کنید. البته ابریشم و کشمیر قیمت بالاتری دارند اما به قول قدیمی‌ها یک عمر کار می‌کنند! 

پالتوهای پشمی اما قیمت مناسب‌تر و کیفیت قابل قبولی دارند. این پارچه‌ها عایق خوبی برای سرما هستند و می‌توانید با آن‌ها با خیال راحت، یک زمستان سرد را پشت سر بگذارید. 

  • سایز پالتو بر اساس سایز بدن

نه تنها موقع خرید پالتو، که همیشه قبل از پرداخت پول برای هر کفش و لباسی، اندازه آن را چندین بار بررسی کنید زیرا خریدن یک پالتوی کوچک  یا خیلی بزرگ‌تر از سایزتان -حتی اگر از طلا نیز ساخته شده‌ باشد- بی ارزش است. 

موقع امتحان‌کردن سایز پالتو دکمه‌ها را بسته و چند مرتبه دستان خود را به سمت جلو بکشید؛ اگر حس کردید قسمت ساعد دست کشیده شده، شک نکنید که انتخاب سایز اشتباهی داشته‌اید. آستین پالتو باید به گونه‌ای باشد که بتوان در مواقع لزوم زیر آن یک لباس آستین بلند را بدون سختی و فشار پوشید. 

قد آستین لباس هم باید طوری باشد که راحت تا روی مچ بیاید تا آستین لباس زیری از آن بیرون نزند. 

  • توجه به بلندی و کوتاهی پالتو

معمولا آقایان پالتوهای بلند را ترجیج می‌دهند در حالی‌که خانم‌ها تمایل به خرید پالتو زنانه کوتاه دارند. این مورد به سلیقه شما و مورد استفاده شما از آن لباس بستگی دارد اما رعایت نکات کلی در این مورد مهم است. برای مثال:

  • اگر فرم بدن شما گلابی شکل است، سراغ پالتو، کت و‍‍ یا ژاکت‌هایی بروید که سرشانه‌های بزرگی دارند و کوچکی بالاتنه را در خود پنهان می‌کنند. 
  • اگر بدن شما شبیه سیب است، بهترین گزینه برای شما  کت‌های تک‌دکمه هستند. کت‌هایی که بتوانند چاقی موضعی پهلوها و دور کمر شما را به خوبی بپوشانند. این کت‌ها به دلیل نوع برش خود، چاقی موضعی کمر را می‌پوشانند. استفاده از پالتو یا مانتو خیلی بلند که تا مچ پا هستند، انتخاب خوبی برای شما نیست چون به دلیل چاقی موضعی شما را کوتاه و بدفرم نشان می‌دهد.
  • اگر بدن‌تان شبیه فرم ساعت شنی است؛ یعنی گودی کمر زیادی داشته و بالا تنه و پایین‌تنه‌تان به یک اندازه پهن می‌شوند، بهترین گزینه استفاده از کت‌های کمرکرستی است. کت‌ها و تن‌پوش‌هایی که در ناحیه کمر برش می‌خورند و تنگ می‌شوند. کت یا پالتوهایی که در قسمت یقه دارای انواع خز و پوست هستند انتخاب خوبی برای شما نیستند چون باعث می‌شوند تناسب موجود در بالا تنه و پایین تنه شما بر هم بخورد.
  • انتخاب رنگ پالتو

روانشناسان معتقدند که انتخاب رنگ لباس‌های پاییزی و زمستانی می‌تواند نشان‌دهنده برخی از صفات برجسته شما باشد. در ادامه به توضیح این مهم می‌پردازیم.

پوشیدن لباس‌های پاییزی و زمستانی به رنگ بنفش، نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم‌گیری در فردی است که این رنگ را انتخاب کرده است. بنفش تیره از محکم‌ترین و قوی‌ترین رنگ‌هاست و حس اقتدار زیادی به فرد می‌دهد.

پالتو بنفش، عکس پالتو زنانه، مدل پالتو زنانه، مدل پالتو مجلسی
 رنگ سبز، رنگی کاملا متضاد با فصل پاییز است. افرادی که رنگ سبز را برای لباس‌های پاییزی و زمستانی خود انتخاب می‌کنند، شخصیتی قوی و اراده‌ای بالا دارند. آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها خیلی محکم عمل می‌کنند و تا حدی خودرای و مغروراند.
مدل پالتو، پالتو زنانه، پالتو دخترانه، پالتو شیک، پالتو مجلسی

انتخاب رنگ خاکستری برای لباس نشان‌دهنده این حقیقت است که این افراد شخصیتی آرام و خنثی دارند اما اعتماد به نفس‌شان بالاست. افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند دو دسته هستند: برخی از آن‌ها شخصیت عصبی و انقلابی دارند و برخی همیشه به دنبال آرامش هستند. در مجموع این افراد، انسان‌هایی سرسخت و سنگین دل هستند و اگر موفق بشوید در دل آن‌ها نفوذ کنید، برای همیشه در دل‌شان باقی خواهید ماند.

عکس پالتو زنانه، مدل پالتو دخترانه، پالتو بلند، پالتو کوتاه، پالتو مجلسی

خانمی که در یک روز سرد پاییزی یا زمستانی با یک کت یا پالتو زنانه قهوه‌ای تیره، لباس قهوه‌ای روشن و کفش آجری رنگ در خیابان قدم می‌زند و به نوعی با رنگ برگ‌ها و طبیعیت همراه شده است بدون شک نگاه تحسین برانگیز و تشویق بینندگان را به خود جلب می‌کند. 

این افراد به نوعی دنبال جلب توجه و تحسین دیگران هستند و به نظر مردم درباره خودشان اهمیت زیادی می‌دهند. آن‌ها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خود هستند و تطابق با محیط را یکی از راه‌های رسیدن به آن می‌دانند. پوشیدن لباس‌هایی در طیف زرد، نارنجی و یا قهوه‌ای، آن هم در فصل پاییز، نوعی امنیت روانی برای فرد به دنبال خواهد داشت.
مدل پالتو زنانه، پالتو جدید زنانه، مدل پالتو جدید، مدل پالتو دخترانه، پالتو چرم زنانه

نکاتی که ذکر شد را می‌توان مهم‌ترین معیارهای انتخاب لباس‌های پاییزی و زمستانی دانست. امیدواریم با بهره‌گیری از این نکات، یک خرید عالی و مناسب داشته باشید و پاییز و زمستان شیک و منحصر به فردی را سپری کنید. 

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مدل کت و شلوار زنانه نازخاتونمدللباسمدلکتوشلوارکلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با پورتال پرشین ویاخبار خواندنی گفت‌و‌گو با بازیگر زن برزیلی نمایشی ایرانی که تماشاگران ایتالیایی شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – …شرایطانتخابرشتهدانشگاهاعلام شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان جام جم آنلاین رییس مرکز برنامه ریزی و سفره آرایی، نکات خانه داری،مهارتهای زندگیبرای روز دانشجو احتمالاً برای خواهر و برادر، دوست و یا فرزند خود به دنبال یک هدیه‌ی والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگیما در عصری زندگی می‌کنیم که پیراهن‌ها، ضربان قلبمان را نشان می‌دهند و کت‌وشلوارها نگاهی به بازار تولید و عرضه پوشاک در کشوردر انتخاب تور لحظه آخری و مناسب به چه نکاتی باید توجه نمود؟ شاید بارها با واژه هایی از کاروفناوری کَلالهکاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – …شرایطورودبهدانشگاهاعلام شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان جام جم آنلاین رییس مرکز برنامه ریزی و دانلود رایگان سریال امام علی ع با لینک مستقیم و ……دانلود سریال ایرانیدانلود رایگان سریال امام علی ع با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود رایگان تمامی قسمت بیوگرافی و عکسهای امراه خواننده مشهور ترکیه ای …بیوگرافی و عکسهای امراه خواننده مشهور ترکیه ای نام اصلی امراه اردوغان ایپک زادهٔ ۱ مدل کت و شلوار زنانه نازخاتون مدللباسمدلکت کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر پورتال پرشین وی پرشین وی پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – جدیدترین اخبار شرایطانتخابرشته اعلام شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان جام جم آنلاین رییس مرکز برنامه ریزی و آموزش سفره آرایی، نکات خانه داری،مهارتهای زندگی برای روز دانشجو احتمالاً برای خواهر و برادر، دوست و یا فرزند خود به دنبال یک هدیه‌ی مناسب کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگی ما در عصری زندگی می‌کنیم که پیراهن‌ها، ضربان قلبمان را نشان می‌دهند و کت‌وشلوارها کارت شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – جدیدترین اخبار شرایطورودبه اعلام شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان جام جم آنلاین رییس مرکز برنامه ریزی و آموزش نگاهی به بازار تولید و عرضه پوشاک در کشور در انتخاب تور لحظه آخری و مناسب به چه نکاتی باید توجه نمود؟ شاید بارها با واژه هایی از قبیل کاروفناوری کَلاله پودمان فناوری اطلاعات پودمانفناوری کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و



لینک منبع :معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه

معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه | ستاره setare.com/fa/.../معیارهای-انتخاب-و-خرید-انواع-کت-و-پالتو-زنانه‎Cached17 ا کتبر 2016 ... با رسیدن به فصل سرما بازار خرید انواع کت و پالتو زنانه و مردانه داغ میشود. قبل از خرید هر نوع لباس زمستانی به سایز، جنس و رنگ آن توجه کنید. معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26697354 معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه. با رسیدن به فصل سرما بازار خرید انواع کت و پالتو زنانه و مردانه داغ میشود. قبل از خرید هر نوع لباس زمستانی به سایز، ... معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه - مجله اینترنتی 2bia.ir/معیارهای-انتخاب-و-خرید-انواع-کت-و-پالتو.html‎Cachedبا نزدیک‌شدن فصل سرما، بازار خرید va فروش لباس‌های گرم پاییزی va زمستانی حسابی داغ می‌شود. یکی az پرفروش‌ترین va پرتنوع‌ترین محصولات in فصل انواع ... پالتو و کاپشن مردانه درست اندازه خودتان! | مجله اینترنتی دیجی استایل https://www.digistyle.com/mag/پالتو-و-کاپشن-مردانه/‎Cached5 فوریه 2017 ... ... این نکته را بدانید که هر تولیدکننده‌ای معیارهای متفاوتی برای انتخاب ... به همین دلیل برای انتخاب درست سایز باید به راهنمای سایز روی سایت ... کاپشن مردانه و پالتو مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس ... کاپشن یا پالتو اندازه گیری کرد اما معمولا در مورد پالتو یا کت مردانه کمر، روی دکمه دوم از بالا قرار می‌گیرد. راهنمای خرید کت جین زنانه - چی بپوشم https://chibepoosham.com/women-jean-jacket-buynig-guide/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... دارد که همه این اطلاعات را در مطلب زیر با عنوان راهنمای خرید کت جین زنانه می ... اصلی اندام زنانه انجام می گیرد بنابراین برای انتخاب سایز صحیح باید ... هستند اما پرو کردن لباس معیار بهتری از اندازه بودن کت به دست می دهد. ... ۱- انواع مختلف کت زنانه ... پالتو پالتوی زنانه چی بپوشیم کاهش وزن کت زنانه کت و شلوار کت و ... نکاتی برای انتخاب پالتو زنانه مناسب - چی بپوشم https://chibepoosham.com/women-winter-coat/‎Cached20 دسامبر 2016 ... نکاتی برای انتخاب پالتو زنانه مناسب را در این مقاله بخوانید. ... ۲- ۸ مدل کت زنانه کلاسیک که به روز شده اند. ۳- راهنمای خرید ژاکت بافتنی زنانه. بهترین لباس‌های زمستانی مردانه - چی بپوشم https://chibepoosham.com/best-men-winter-coats/‎Cached12 دسامبر 2016 ... معیار انتخاب در این میان باید ابتدا کاربرد و گرم کردن و سپس تیپ و استایل باشد. ... کاپشن کلاه‌دار تطبیق پذیری بالایی با بیشتر لباس‌های مردانه از جمله کت و شلوار و لباس‌های رسمی نیز دارد. ... مدل ساده از بهترین مدل‌های لباس زمستانی مردانه است و حالتی شیک و رسمی دارد و شما ... نشانه‌هایی برای خرید لباس مردانه جدید. راهنمای خرید پالتو - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/skill/buy-overcoat.html‎Cached Similarمدل پالتو جدید,مدل پالتو مردانه,انواع پالتو,جدیدترین مدل پالتو,مدل پالتو دخترانه,مدل پالتو زنانه ... به علت گرمای زیاد پالتو های دو لایه دنبال سایزی باشید که به سایز مانتو یا کت شما نزدیک باشد چون ... نوع و کیفیت پارچه هم از نکات مهمی است که باید در انتخاب پالتو به آن دقت کنید. .... معیار زیبایی در انتخاب همسر و ازدواج چیست؟ جدیدترین مدل پالتو دخترانه و زنانه (مجموعه عکس مدل پالتو) | شبکه ... clearclinic.ir/جدیدترین-مدل-پالتو-دخترانه-و-زنانه-مجم/ 10 ژانویه 2017 ... به نوعی کت بلند و ضخیم که در زمستان میپوشند پالتو گفته میشود. از انواع مدل پالتو می‌توان به ... معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه ... مدل مانتو جلو باز پاییزه (مانتو جلو باز اسپرت و مجلسی ... - تی نیوز tnews.ir/مجله-اینترنتی-ستاره/341d73706943.html‎Cached6 نوامبر 2016 ... اما قبل از آن، راهنمای انتخاب و خرید مدل مانتو پاییزه دخترانه و زنانه را مرور می‌کنیم. مدل مانتو جلو باز .... معیارهای انتخاب و خرید انواع کت و پالتو زنانه ...